![]() |
|
![]() |
me best vriendin en ik zaten een paar jaar terug altijd te fantaseren of een oudere broer stel dat we die hadden dan wouden we hem altijd op gaan geilen
![]() ![]()
||
Citaat:
Tja, sex in de familie is not-done. Maar gaan schreeuwen dat het walgelijk is, is IMHO gewoon ontzettend dom. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Voor mijn part ga je met je zus naar bed als je dat wil. Als niemand er last van heeft, en beiden het graag willen, zie ik het probleem niet. Dat er een taboe op rust maakt het niet meteen 'ziek'. |
![]() |
|
![]() |
Veel mensen hier beginnen gelijk al te blaten over misormde kindjes.. maar dat was de vraag toch nog niet eens?
Als je verliefd bent op je neef vind ik dat je dara best wat mee mag hebben, want om het nou gelijk over kinderen te hebben is toch een beetje op de zaken vooruitlopen vind ik.. |
![]() |
|
wat als het nou aangetrouwde familie is? ik zou het zelf nooit doen hoor, maar om eerlijk te zijn zie ik dan niet echt in waarom het niet zou kunnen. of stel nou dat je ouders gescheiden zijn, en je vader krijgt een vriendin die een dochter of zoon heeft die jij heeeel lekker vind?
![]()
||
Citaat:
Maargoed. Niemand heeft 't ook over zwanger worden, dus dat doet IMHO niet zo ter zake. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar er schoot wel iets door mijn hoofd, een zinnetje wat heel hard is: incest is alleen leuk, als het in de familie blijft je kunt zeggen, hoe kan je dat nou zeggen? je hebt het zelf meegemaakt.. maar weet je: toch klopt het, als iemand erachter komt wie het was (ik spreek nu in MIJN geval) heb ik geen leven meer en die persoon ook niet... ja, ik weet het: ik kom op voor een idioot! verder (het zinnetje is ook sarcastich bedoeld) wens ik niemand toe wat ik heb meegemaakt, ik was nog klein, ik wist van niks en toen ik nee ging zeggen later was het ook afgelopen. probeer mij liever aan mijn verstand te peuteren dat ik stom ben geweest en eerder nee had moeten zeggen, dat neem ik mezelf kwalijk namelijk! waarom heb ik dat niet gedaan? ik weet het niet.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben walgelijk ![]() ![]() Maar ff ontopic: Ik heb nog nooit iets uitgespookt met familie en wil dat ook niet. En aangezien nichtjes die *niet* uit de directe bloedlijn komen ergens in Duitsland en/of in Canada wonen (ik ken ze nog niet eens), lijkt me de kans dat zoiets per abuis gebeurd ook erg klein ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*stopt met stomme post, komt niet uit dr woorden* ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou niet weten hoe dat is. Ik weet ook niet of dat nou lekker of fijn is, in bepaalde omstandigheden kan het denk ik best voorkomen dat dat soort dingen gebeuren.
Als broer en zus het met elkaar doen, vind ik het ook al weer iets anders dan dat neef en nicht het met elkaar doen. Dat is dan net weer iets verder van elkaar verwijdert. Misschien is het wel supergeil om het met je zus te doen, maar ik weet ook niet, ik heb geen sexuele gedachtes bij mijn broertje, een zus heb ik niet, dus ik neem aan dat ik dat bij mijn evt. zus ook niet zou hebben. Dus ik denk dat het normaal niet gebeurd iig. Maar nee, tjah het is niet zo dat ik het nu direcht "vies" of "walgelijk" vind, maar ik zou het niet doen iig. [Dit bericht is aangepast door Cryptic Winterstorm (11-02-2002).]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Sex met een familielid. SoloRaver | 197 | 28-08-2005 15:43 | |
Seksualiteit |
Sex met de moeder van een vriend djpalu | 30 | 24-07-2004 19:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Broer en zus vrijen Upke | 87 | 22-08-2003 11:49 | |
Seksualiteit |
Seks met je moeder/vader/broer/zus Evito | 127 | 01-03-2003 10:53 | |
Seksualiteit |
waar ligt jullie grens op t gebied van sex???? MissBi@tch | 48 | 30-05-2002 09:34 | |
Seksualiteit |
wat als.... rickert | 38 | 21-03-2002 12:39 |