Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2004, 22:14
jij
jij is offline
Hey,

Ik neem nu bijna 2 jaar de pil (mercilon), heb er verder nooit echt last van gehad. In het begin had ik wat 'spotting' maar was normaal volgens dokter, en na enkele maanden was dat helemaal over. Mijn vorige menstruatie kwam op het juiste moment (ok 1 dag vroeger dan normaal, maar ik neem de zaterdag mn laatste pil van de strip, normaalgezien krijg je dan je regels een 2-3 tal dagen later, bij mij meestal op dinsdagavond, laatste keer was het maandag). Anderhalve week geleden had ik een enorm stress-moment, waardoor ik me nogal ongemakkelijk voelde. En opeens kreeg in mijn maandstonden, zomaar, ongeveer in het midden van mijn strip. Ik maakte me nog niet echt veel zorgen, dacht wel dat het van de stress was. Meestal duren mijn maandstonden een dag of 4, maar nu is het nog steeds niet over...en wat ik vooral raar vind is dat mijn maandstonden niet echt helemaal 'doorkomen', het is zo nog steeds qua hoeveelheid en kleur (nja srry beetje onsmakelijk) zoals de eerste dag van mijn menstruatie...
Ik begin me nu wel zorgen te maken, omdat het zolang duurt en niet doorbreekt (ben trouwens inmiddels af van de stress, dus snap niet waarom het blijft ) Nu zit ik aan de laatste week van mijn strip, zodat ik dus volgende week mijn maandstonden gewoon zou moeten hebben.
Ik weet niet goed wat ik moet denken...iemand die dit ook al eens gehad heeft of die weet wat het is? Ik kan me ook niet echt voorstellen dat het iets met zwangerschap te maken heeft?

Alvast bedankt...! En sorry als dit nogal verward overkomt.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 21:25
Konijn
Konijn is offline
Hoort dit niet in het piltopic?
Ik heb dit ook gehad, en nog wel aantal weekjes langer.
Wat ik je zou adviseren, is deze strip afmaken, gewoon stopweek houden, en met je nieuwe strip beginnen.
Dikke kans dat t dan (bij begin nieuwe strip) weer gewoon een normaal ritme wordt.
Zo niet: ff langs je huisarts.
Oud 23-03-2004, 22:18
Verwijderd
Dit staat al in het piltopic, toch? Ik heb er al op gereageerd.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 08:15
jij
jij is offline
ja sorry, had 'm eerst hier geplaats maar zag dat er gn reactie kwam, dan in piltopic gezet!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten