Wat voor antwoord verwacht je nou eigenlijk?
't Enige waar ik echt antwoord op kan geven is over dat 't goede te soft is en het kwade machtig. Is dat wat jij denkt, of heb je dat gewoon gelezen? Als je weet hoe het kwaad werkt, dan weet je waar ik het over heb als ik zeg dat je als je echt een machtig zwarte magiër wil zijn... je met demonen moet werken. 't probleem is eigenlijk alleen dat de mensen die dat doen, demonen manipuleren om alleen datgene wat ze willen bereiken te krijgen. Ze hebben dan dus een hele goede bescherming nodig. Die risico's loop je dus met zwarte magie. Als je dus met goede dingen bezig bent, dan wordt je begeleid. Hoe machtig je wordt, of wat je kan.. hangt af van wat er allemaal op je pad ligt, want meer krijgen dan jou is voorgeschreven bestaat niet. De meeste mensen vinden dat niet leuk, denken dat "wat" ze dan zouden leren 't de moeite waard niet is. Dikke shit als je dus zo denkt. 't goede(zoals jij het zegt), heeft 1000 maal meer te bieden dan het kwade. Als je maar weet waar je het moet vinden. Het totale... het ALLES, is zo groot, 't goede daardoor dus ook. Ha ha, 't zal allemaal wel. Zodra iemand hier in staat is te zien, "readen", dan wordt ik waarschijnlijk pas serieus genomen

is vaak zoiets van, nou ik moet nog maar eens zien of wat jij zegt klopt.