![]() |
|
![]() |
ik ben tijdens het surfen op een i-net pagina geweest www.artbymath.net
Hij heeft allemaal van die 3d posters en nou is mn vraag of iemand een programma weet waarmee ik ook zulke dingen kan maken en is dat moeilijk??? Niet dat ik het niet zou kunnen ofzo maar ben helemaal nieuw in deze richting......wie kan mij helpen??? Dikke Kus Debbie
|
![]() |
|
Hier komt 3D-Geo, special for 3D:
3D Studio Max: Hier mee worden filmpjes en plaatjes gemaakt. Ook wordt dit programma vaak gebruikt om modellen te maken voor games. www.3dmax.com Blender 3D: Hier worden ook plaatjes en filmpjes mee gemaakt, maar hier kan je ook 3D spelletjes mee maken. Als het goed is, kan Blender geen 3DS openen. www.blender.nl Lightwave 3D (7): Hetzelfde als Blender, maar hier mee kan je wel 3DS openen. www.lightwave3d.com 3D Game Studio: Dit programma word heel vaak gebruikt. Meestal voor die simpelen 3D schiet spellen (first player shooter). www.3dgamestudio.com NOTE: 3DS zijn modellen die je (eigenlijk) met alle 3D programmas kunt gebruiken. Ik Gebruik nu: Blender 3D en 3D Max 3.
||
Citaat:
Als we het over ECHTE filmpjes gaan hebben dan zou je die iig NIET bij max neer moeten zetten maar bij Lightwave, want zover ik weet wordt dat pakket meer gebruikt voor film/video dan max. Max is echt puur games, en een puur klote pakket. En nog zeggen dat lightwave hetzelfde is als BLENDER?! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Digital Domain? ILM? Sectret lab? Wildbrain?Rhythm and Hues?BlueSky studios?Sony Image works?etc etc 85& gebeurt met Maya de rest met eigen ïnhouse software. Zoals ik al zei Max wordt voor games gebruikt. Maar Maya komt steeds dichter bij qua games, vooral de tussen filmpjes. En tuurlijk kan je mooie filmpjes maken met Max, alle 3d pakketten komen op hetzelfde neer, de een wat dieper op een onderwerp dan het andere. De een weer betere particle systems etc etc etc Dus wie zegt dat je met MAX mooiere filmpes kan maken dat welk pakket (zitten uitzonderingen uiteraard, blender 3d bijv.) die weet er duidelijk niet zo heel erg veel vanaf, ik raad aan is wat websites te bezoeken!! ![]() Trouwens Max is helemaal geen €12,000 ?! Max heb je volgens mij al voor MAX. €3000. Maya is het duurste pakket geloof ik, maar dan heb je wel wat als je Maya complete koopt (+- €1999)(vooral Unlimited). Laatst gewijzigd op 02-08-2002 om 08:25. |
![]() |
||
Citaat:
Geef is goede argumenten waarom je Blender boven Lightwave zou gebruiken?? Als je zo begint dat moet je niet eens aan 3D te beginnen, 3D is meer dan alleen wat kunnen modellen in je persp. viewport... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Windows Vista Build 5600 RC1 Gimme more beer | 45 | 07-10-2006 13:01 | |
Software & Hardware |
Video kaart kapot? Allochthony | 4 | 23-09-2006 15:09 | |
Software & Hardware |
[Desktop] 3D Desktop freyk | 15 | 31-07-2004 10:10 | |
Software & Hardware |
[Software] DirectX WillKillForSex | 8 | 16-05-2004 17:41 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 | |
Software & Hardware |
Indiana Jones and the Fate of Atlantis werrukt nie onder Windows 2000 Tiger_Wolf | 0 | 14-02-2002 15:41 |