Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2004, 02:13
Verwijderd
dit is vast wel een domme topic maar ook een vreemde wat ik nog steeds nie snap...

er was een goochelaar ( weet de naam nie meer ) en die zou een volgende stunt uithalen...zweven...ik had zo iets van...yeah right tuurlijk...maar ik hoorde een paar mensen zeggen dat hij echt kon zweven door hulp van demonen ik d8 van ok vaag, maarja onzin. ik had echt zo iets van begin maar met de show en bla bla bla.. maar toen gebeurde er iets apart voordat hij begon vroeg hij wat aan het publiek...zijn er hier ook mensen die gelovig zijn? zo ja willen jullie misschien jullie handen opsteken? en heel veel mensen staken hun handen op...en toen vroeg hij dit.zouden jullie als jullie het nie erg vinden even de zaal verlaten alleen voor deze stunt? ik had zo iets van what the...en wat ik ook gek vond...die mensen die hun handen op staken die gingen ook weg... ik geloof nie zomaar dat iemand kan zweven maar...dat een goochelaar gelovige mensen vraagt om het zaal even te velaten, vind ik wel gek en het gekste is nog dat hun ook nog weg gingen...snappen jullie dit of?
Advertentie
Oud 10-03-2004, 12:18
Verwijderd
De gelovige mensen bevestigden slechts hun goedgelovigheid.
Oud 10-03-2004, 12:54
Fade of Light
Fade of Light is offline
^^ of hun domme domme domme gedrag.
Oud 10-03-2004, 15:33
grensgeval
grensgeval is offline
ik snap er werkelijk niets van... wat heeft dit met mystiek te maken?
Oud 10-03-2004, 17:53
freyk
freyk is offline
Citaat:
grensgeval schreef op 10-03-2004 @ 16:33:
ik snap er werkelijk niets van... wat heeft dit met mystiek te maken?
Tis zo'n grensgeval hé
Oud 11-03-2004, 12:17
grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
freyk schreef op 10-03-2004 @ 18:53:
Tis zo'n grensgeval hé
goh, je hebt al 1 kant van de dubbelzinnigheid van mijn nick door...

ontopic: het is wel heel raar dat die mensen weggaan... was jij trouwens gebleven, en hoe was het zweven??

en nog iets: waar moet dit eigenlijk dan? want imho is dit geen mystiek
Oud 19-03-2004, 23:27
JiMJiM
JiMJiM is offline
ik denk dat de TS wat meer wil weten over levitatie. ik ken christenen die zeggen dat je dit kan doen door demonen, maar christenen geven bijna altijd de schuld aan demonen als ze iets niet snappen.

zelfs pokemon.
Oud 20-03-2004, 00:55
JCG
JCG is offline
Citaat:
JiMJiM schreef op 20-03-2004 @ 00:27:

zelfs pokemon.
pokemon is evil kijk maar naar bulbasur, hij heeft zo'n duivelse blik in zijn ogen
Oud 21-03-2004, 15:49
sextinction
sextinction is offline
als het echt was, dan heette ie geen goochelaar
Oud 21-03-2004, 16:35
mmuddy
mmuddy is offline
Citaat:
undertaker schreef op 10-03-2004 @ 03:13:
dit is vast wel een domme topic maar ook een vreemde wat ik nog steeds nie snap...

er was een goochelaar ( weet de naam nie meer ) en die zou een volgende stunt uithalen...zweven...ik had zo iets van...yeah right tuurlijk...maar ik hoorde een paar mensen zeggen dat hij echt kon zweven door hulp van demonen ik d8 van ok vaag, maarja onzin. ik had echt zo iets van begin maar met de show en bla bla bla.. maar toen gebeurde er iets apart voordat hij begon vroeg hij wat aan het publiek...zijn er hier ook mensen die gelovig zijn? zo ja willen jullie misschien jullie handen opsteken? en heel veel mensen staken hun handen op...en toen vroeg hij dit.zouden jullie als jullie het nie erg vinden even de zaal verlaten alleen voor deze stunt? ik had zo iets van what the...en wat ik ook gek vond...die mensen die hun handen op staken die gingen ook weg... ik geloof nie zomaar dat iemand kan zweven maar...dat een goochelaar gelovige mensen vraagt om het zaal even te velaten, vind ik wel gek en het gekste is nog dat hun ook nog weg gingen...snappen jullie dit of?
die goochelaar was gewoon satan. Hij houd niet van gelovigen.
Oud 21-03-2004, 19:58
Weylyn
Weylyn is offline
Nee joh, die gelovigen zouden hem direct te lijf gaan als ze hem konden herkennen. Dat wilde ie vermijden, t geeft zo'n rotzooi.

Regels voor berichten