Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik was toen ik eindexamen HAVO deed in 2002 erg relaxt, ik neem aan dat dat dit jaar ook wel weer het geval zal zijn, zij het wel in mindere mate.
![]() ![]() ![]()
|
Ik ben best wel ontzettend zenuwachtig. Ik heb eerst nog een toetsweek van twee weken, die begint volgende week vrijdag met daarin 8 SE-toetsen en 3 mondelingen. Het ergste is nog dat ik nu al twee onvoldoendes heb (Duits 1 en Frans 1) en ik mag dus geen onvoldoendes meer halen voor mij CSE's en dat legt nog de meeste druk op me denk ik, vooral ook omdat ik ervaren heb dat ik na anderhalve maand alleen maar een vak doen, een onvoldoende halen, dan herkansen en dan nog een onvoldoende halen niet echt goed is voot je motivatie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
onze toetsweek is dus ook al redelijk laat, met als gevolg dus dat we geen herkansing hebben na deze toetsweek. Erg klote, want ze hebben de twee moeilijkste toetsen op 1 dag gegooid.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Das stom, dat je dan geen herkansing meer krijgt!
En dat van die herkansingen, dat zou ik ook wel willen. We hadden vorig jaar drie SE-weken en je hebt telkens een herkansing. Heb er maar een gebruikt. Dit jaar nog geen een van de drie hetrkansingen, maar we mogen ze helaas niet opsparen. Das echt oneerlijk, want had eerste keer een 7,8 voor eco en de tweede keer had ik het verpest (5,5) maar mocht het dus niet herkansen. Dus nu zit ik een btje in voor de volgende SE-week, want die word erg zwaar, ben bang dat ik het met een herkansing niet ga halen.
|
Verwijderd
|
Mijn SE's van komende week interesseren me zo geen flikker :\
Alleen Scheikunde2 omdat ik daar al 40% van heb herkanst. En ik vind het zo sneu voor mijn wiskundeleraar, want dat is wel een aardige vent. Ik heb goede hoop op slagen. De tijd van de CE's zal stressvoller zijn. Laatst gewijzigd op 26-03-2004 om 19:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]() De truuk die je moet gebruiken is gewoon dat je absoluut NIET moet nadenken over de haalbaarheid. Niet denken, gewoon doen dus. Je zult ervan versteld staan wat je dan kunt bereiken. Ik in ieder geval wel. |
![]() |
|
![]() |
Ik sta er goed voor, alles is tot nu toe voldoende, dus om te slagen hoef ik voor geen enkel vak hoger dan een 5 te halen. Toch ben ik wel een beetje gestresst.. maar dan bedenk ik me dus hoe ik ervoor sta en dan weet ik dat het wel heel raar moet lopen wil ik zakken...
|
![]() |
Ik ben nu nog niet echt aan het stressen, ik heb een planning gemaakt en daar hou ik me redelijk goed aan. En ik hou de opgave die we nu op school moeten maken extra goed bij.
Ik denk dat de echte spanning met de meivakantie komt.
||
Citaat:
|
Ik had afgelopen week tentamenweek en ik was echt gestressed. Normaal gesproken heb ik er geen last van, maar nu wel, waardoor ik dus een aantal vakken slechter heb gemaakt of gewoon dom bezig ben geweest. Maar als m'n cijfers een beetje redelijk zijn (van wat ik nu weet heb ik iig 2 vakken goed) dan denk (hoop) ik dat ik voor m'n examen veel minder ga stressen.
![]()
|
Heb helemaal geen last van gestress eigenlijk. Heb nu nog deze week en aankomende 2 weken toetsweek, maar denk ook niet dat ik daarna nog ga stressen, heb al een keer examen gedaan en toen was ik ook totaal niet gestresst ofzo.
|
![]() |
Ja, ik ben erg zenuwachtig voor de examens. Ik sta er op zich wel redelijk voor, maar ik ben gewoon bang dat ik het door oa zenuwen nogal ga verknallen. Ik merk ook dat veel mensen uit mijn klas alles nog weten van de 4e enzo, maar ik weet echt helemaal niets meer. Mijn langetermijngeheugen is niet zo geweldig geloof ik, dus ik ben bang dat ik het allemaal niet kan onthouden.
Maar goed, het is allemaal niet zo moeilijk en ik zou het eigenlijk wel makkelijk kunnen halen.. Maar toch ![]() |
![]() |
|
&$&#*&$ Ik heb vandaag een 1,8 teruggekregen voor een SE over alle stof van wiskunde B1 (het was precies zoals het eindexamen, ook 3 uur en zelfde manier van vragen en volgens de examennormering nagekeken). Ik ga hem wel herkansen volgende week, maar toch
![]() ![]() Nu ben ik dus echt ongelooflijk zenuwachtig, gestresst, en ben als een gek de examenbundel aan het maken ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2005 |
Waren de examens zoals je verwacht had? Cookie | 13 | 29-05-2005 08:13 | |
Algemene schoolzaken |
NU al Zenuwachtig.. 00chatslet00 | 8 | 21-06-2004 22:11 | |
Drugs & Alcohol |
examens...wat moet ik nemen? DiaNNe>!!! | 66 | 13-05-2004 18:51 | |
Eindexamens 2004 |