Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dit was geloof ik een natuurkunde toets, waar ik op zich helemaal niet bang voor was volgens mij; ik had in principe weinig te verliezen, ik stond een 7.4 gemiddeld enzo.. |
![]() |
|
Ik heb nooit zoveel last van zenuwen, behalve bij de allerallerallereerste "2e Fase Toets" was ik behoorlijk gespannen, maar dat kwam gewoon doordat ik niet wist wat ik precies moest verwachten. Ook omdat alle leraren toen telkens aan het zeuren waren "dat vanaf nu alles meetelt voor het eindexamen!!!"
![]() ![]() Ik denk dat ik met het eerste examen wel zoiets heb van "Slik..." maar dat dat snel weg is en dat ik er daarna weinig last meer van heb. (Uitgezonderd wiskunde examen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Groetjes Moppie |
![]() |
|
Welkom bij de club. ik heb ook last van huilbuien, paniek, balck-outs, je kent het wel. ik gebruik iets plantaardigs, passieflora. Het is heel goed spul, je kan het zolang slikken als je wilt (ik slik het nu al twee jaar, maar zodra ik stop komen de paniekaanvallen weer terug, dus je merkt wel dat 't helpt) en het heeft geen bijwerkingen. Succes!!!
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik ben bij zo'n kruidenwinkeltje geweest en ik heb wat meegekregen:
Nervoregin van Plüger natuurmiddelen Op het doosje staan de kernwoorden: * Examenspanning * Rustgevend Te gebruiken bij: zakke zenuwen, examenspanning: voor een gezonde nachtrust Dosering: 3x daags 2 tabletten na de maaltijd |
![]() |
|
mijn moeder is al heel subtiel begonnen om me vol te gieten met vitaminepillen omdat ik bij de minste stress al griep heb (meestal door te weinig slaap en ik ben vrij snel verkouden) dus mijn weerstand is torenhoog en ze begon laatst ook al heel subtiel of ze toch maar niet van die stresspilletjes moest kopen... Mijn moeder kent mij te goed denk ik...
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zenuwachtig in groepen Jerry95 | 4 | 08-01-2015 22:41 | |
Psychologie |
Zenuwen Slice396 | 1 | 15-11-2012 18:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
wat helpt er tegen de zenuwen? Daantje_0705 | 32 | 11-02-2004 21:22 | |
Psychologie |
zenuwachtig Verwijderd | 10 | 10-01-2004 09:44 | |