Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien hebben jullie dan beiden weer motivatie om er moeite voor te doen! En misschien bevalt het wel prima zonder elkaar. ![]() Dan weet je dat ook meteen en hoef je je daar ook geen zorgen meer over te maken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien een ideetje: Plan een leuke dag samen en spreek dan ook meteen af dat jullie geen moeilijke gesprekken gaan voeren. (en dan is het wel de bedoeling dat jullie je daar allebei aan proberen te houden!)
Iets doen samen wat jullie nooit eerder hebben gedaan of even samen een dagje weggaan kan soms echt wonderen doen! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vriendin had dat ook, en laste op eigen initiatief een pauze in. Met die beslissing had ik het zelf moeilijk, maar zij ook en na een week was het wel weer oke, en nu nog steeds ben ik ( en zij ook ) heel gelukkig in de relatie. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
het is vaak zo dat na een jaartje en eerste irritaties en ruzies beginnen. Ik ken dit ook zo! Je begint te twijfelen, de ergste vlindertjes zijn over...
Ik heb hem toen anderhalve week niet gezien omdat hij op vakantie was met zijn vrienden. Ik ben toen verschrikkelijk veel uitgeweest met vriendinnen enzo. We hebben allebei goed nagedacht wat we nu eigenlijk wilden, dit hebben we uitgesproken en waren weer helemaal gelukkig en blij met elkaar.... Dus eerst een goed gesprek, daarna allebei even nadenken wat je nu wilt.....misschien is dat de oplossing
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #22 Dragon_Fly | 498 | 03-01-2006 11:35 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendje verrassen jessicas507 | 24 | 22-07-2004 18:16 | |
Liefde & Relatie |
Ex-vriend is jaloers Stefanie | 12 | 16-05-2004 17:21 | |
Seksualiteit |
Ik weet niet wat ik wil... Zweefvliegtuig | 33 | 16-10-2003 09:07 | |
Liefde & Relatie |
vriend en geld... colors | 29 | 09-09-2003 18:06 | |
Liefde & Relatie |
K vind het beetje eng worde...:S Gup | 17 | 01-07-2002 21:25 |