![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() zo zit je toch ook op je hurken zeg maar, dat bedoel ik ook maar dan ondersom dus...
||
![]() |
Citaat:
Tuurlijk hoef ik niet per se snel te bewegen, maar mijn vriend en ik vinden dat allebei lekker.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat billentrillen ken ik ja. Ik heb er nog geen mening over gevormd eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
De afbeelding/het standje wat je hierboven hebt neer gezet doen wij zelf ook vaak. Ga gewoon op handen en voeten 'staan' en laat je vriend zelf stoten, dat is nml het makkelijkst. In deze positie wil hij er als zij beweegt nog wel eens uit gaan. Suc6 Greetzzz, The Gent
||
Citaat:
Je kunt als jij bovenop zit beter op je knieën gaan zitten, dan gaat het bewegen heel makkelijk. Hoe lang je het dan volhoudt is een kwestie van oefenen en spieren trainen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bij gewoon 'meisje boven' (amazone) is het sowieso de jongen die 't meeste werk doet, niet 't meisje. |
![]() |
||
Citaat:
Eh, hier niet hoor. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik boven betekent ook dat ik het meeste werk doe.. Dat klinkt misschien alsof t moet, maar zo is t natuurlijk niet ![]() en hij boven, dan doet hij het meeste werk.. Over het algemeen.. Dus missionaris en amazone.. |
![]() |
||
Citaat:
@juno: nou blijk ik niet zo snel te zijn, maar ik heb over het algemeen graag langzamere en diepe stimulatie (vooral als zij boven ligt een beetje draaien van voor naar achter ipv op en neer). Met het snelle werk heb soms ik alleen wat als ik al in een ver stadium ben. Nou kan dat ook zijn omdat mijn vriendin razendsnel kan komen en ik mijn ritme daar al aan heb aangepast. |
![]() |
||
Citaat:
Dus draaien en wiebelen me, kan ik rustig in mijn tempo opbouwen en genieten, en hij zit er gewoon een hele tijd tegenaan, door de langzame stimulatie kan hij het uitstellen. Bijkomend voordeel: je komt altijd samen, want dan houdt hij het echt niet meer tegen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Onbestemd Verwijderd | 30 | 07-11-2012 14:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vermoeidheid xxceline | 11 | 04-09-2007 23:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
moeheid icecool | 11 | 10-07-2006 20:04 | |