![]() |
||
Citaat:
zou best een keer wat willen doen met een meisje. Gewoon voor de fun, kijken hoe 't is. Maar verliefd worden nee, daarvoor zijn mannen gewoon een stuk leuker voor.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een jongen kan ook meer voor je gaan voelen. Zolang je van te voren van elkaar weet hoe het zit. Maargoed, ben sowieso niet zo'n fan van one night stands e.d. @TS: eh, tja dat kan iemand moeilijk voor jou bepalen natuurlijk, zoals al gezegd werd.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-05-2004 om 23:37. |
![]() |
||
Citaat:
En @TS: probeer jezelf niet in een hokje te stoppen! Gewoon lekker doen wat je voelt. Na een aantal jaren "weet" je het misschien.
||
Citaat:
Maar ik geef toe, iets wat voor de fun begint kan heel snel uitgroeien tot veel meer dan dat. Als je eenmaal durft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sowieso is het bij mij taboe om een label te hangen aan wat dan ook, en je zou het dus ook niet zo moeten vragen/laten beoordelen. Het lijkt me toch wel duidelijk dat je allebei wel interessant vindt, net als 99% van het menselijke ras.... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
1 ding moet nog uitgevonden worden peaceflower | 35 | 12-03-2004 10:30 | |
Liefde & Relatie |
I need help.. Asperientje | 28 | 08-12-2003 14:27 | |
Liefde & Relatie |
Homoseksualiteit, geaccepteerd of niet?? Verwijderd | 47 | 02-12-2002 18:29 | |
Liefde & Relatie |
verliefd, bi, en verteld aan een vriendin muziek_fan | 19 | 04-07-2002 11:40 | |
Liefde & Relatie |
lesbisch? chanie | 16 | 17-04-2002 07:21 | |
Psychologie |
Lesbo's+female bi's meer geaccepteerd dan homo's+male bi's?? Mollusc | 13 | 28-03-2002 19:06 |