Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2004, 15:54
Soesie_gp
Soesie_gp is offline
hey, ik ben zelf een meisje maar ik word zeg maar meer opgewonden van een man en een vrouw die het met elkaar doen dan 2 vrouwen... Ik word altijd verliefd op meisjes maar ik ben sowiezo nog maagd hoor... ik heb zeg maar wel een beetje geproefd van meisjes dus, wat denken jullie?? bi, lesbisch of hetero??
Kus Soes
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:15
Somebody Special
Somebody Special is offline
Daar kunnen wij naturlijk niet over oordelen, dat kan alleen jij zelf!
Luister naar je hart en gevoel.
Oud 07-05-2004, 16:23
Isa
Isa is offline
labels labels het is toch wel uitgebreider dan dat
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:24
juno
juno is offline
Bi lijkt me erg handig, dan kun je op iedereen verliefd worden en met iedereen naar bed. Ik kan een meisje nog zo leuk en lief vinden, ik word gewoon niet echt verliefd op haar. Zelfs alleen voor de sex kan ik het niet, dat voelt incestueus. Ik kan het wel willen, maar het voelt gewoon niet goed. Ik ga toch ook niet met mijn zus naar bed?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:42
rodina
rodina is offline
Citaat:
juno schreef op 07-05-2004 @ 17:24 :
Bi lijkt me erg handig, dan kun je op iedereen verliefd worden en met iedereen naar bed. Ik kan een meisje nog zo leuk en lief vinden, ik word gewoon niet echt verliefd op haar. Zelfs alleen voor de sex kan ik het niet, dat voelt incestueus. Ik kan het wel willen, maar het voelt gewoon niet goed. Ik ga toch ook niet met mijn zus naar bed?
met je broer of zus lijkt me ook wat anders.

zou best een keer wat willen doen met een meisje. Gewoon voor de fun, kijken hoe 't is. Maar verliefd worden nee, daarvoor zijn mannen gewoon een stuk leuker voor.
Oud 07-05-2004, 16:49
juno
juno is offline
Citaat:
rodina schreef op 07-05-2004 @ 17:42 :
met je broer of zus lijkt me ook wat anders.

zou best een keer wat willen doen met een meisje. Gewoon voor de fun, kijken hoe 't is. Maar verliefd worden nee, daarvoor zijn mannen gewoon een stuk leuker voor.
Gewoon voor de fun, dat moet je dus niet doen met een bi meisje wat wel meer voor jou kan gaan voelen, dat is gemeen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 17:27
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
juno schreef op 07-05-2004 @ 17:49 :
Gewoon voor de fun, dat moet je dus niet doen met een bi meisje wat wel meer voor jou kan gaan voelen, dat is gemeen.
Of je nou een one night stand ('voor de fun') hebt met een meisje of een jongen, dat maakt toch niet zoveel uit dan?
Een jongen kan ook meer voor je gaan voelen.

Zolang je van te voren van elkaar weet hoe het zit.

Maargoed, ben sowieso niet zo'n fan van one night stands e.d.

@TS: eh, tja dat kan iemand moeilijk voor jou bepalen natuurlijk, zoals al gezegd werd.
Oud 07-05-2004, 17:56
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Hihi, ik denk dat je gewoon dom bent, sorry
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 18:43
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 07-05-2004 @ 18:56 :
Niet zo krengen jij
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 18:52
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
uh... maakt et uit of er een benaming is voor jou sexualiteit?? Het gaat er tog gewoon om dat als wanneer jij iemand leuk vind dat je daar dan lekker vliefd op kan zijn. Of dat nu een hij of een zij of allebei is maakt niet uit... als diegene jou ook ziet zitten en jullie gelukkig met zijn tweeën zijn dan maakt et eg vet nx uit!! Wat jij wil wijfie

xxx
Oud 07-05-2004, 22:01
Verwijderd
Je wordt altijd verliefd op meisjes? Dat klinkt vrij lesbisch. Tenzij je bedoelt dat je meisjes en jongens allebei heel vaak aantrekkelijk vindt en een paar keertjes verliefd bent geweest en dat die keertjes toevallig op een meisje waren.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 23:09
juno
juno is offline
Citaat:
Fleur schreef op 07-05-2004 @ 18:27 :
Of je nou een one night stand ('voor de fun') hebt met een meisje of een jongen, dat maakt toch niet zoveel uit dan?
Een jongen kan ook meer voor je gaan voelen.

Zolang je van te voren van elkaar weet hoe het zit.

Maargoed, ben sowieso niet zo'n fan van one night stands e.d.

@TS: eh, tja dat kan iemand moeilijk voor jou bepalen natuurlijk, zoals al gezegd werd.
Tijdens een ONS is gevoel uitgesloten. Ik bedoelde voor de fun een sexrelatie aangaan met een bi of lesbisch meisje, terwijl je weet dat je haar op de loer liggende verliefdheid, die dan echt wel tot ontwikkeling komt, niet op dezelfde manier kunt beantwoorden, ook al vind je haar nog zo lief en heb je best gevoelens van genegenheid voor haar. Maar dat is een ander soort liefde dan verliefdheid, en dat is dan gewoon niet genoeg. Ik kan het in ieder geval niet. Daarvoor hou ik dan weer teveel van haar.

Laatst gewijzigd op 07-05-2004 om 23:37.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 20:24
merijn
merijn is offline
Als je jezelf onder één van de drie kopjes plaatst en dat tegen mensen gaat vertellen, snappen ze er geen bal meer van als je gevoelens veranderen. Als je bijvoorbeel tegen iedereen zegt dat je les bent en ineens verliefd wordt op ee jongen.......

Waarom wil je jezelf in een hokje stoppen??
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 20:31
Verwijderd
het is me helemaal duidelijk: geen van drieeen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 11:14
Pallas
Pallas is offline
Citaat:
juno schreef op 07-05-2004 @ 17:49 :
En als het bimeisje het weet? En het accepteert en jou zelfs alleen 'voor de fun' een keer wilt beminnen?

En @TS: probeer jezelf niet in een hokje te stoppen! Gewoon lekker doen wat je voelt. Na een aantal jaren "weet" je het misschien.
Oud 13-05-2004, 12:35
juno
juno is offline
Citaat:
Pallas schreef op 13-05-2004 @ 12:14 :
En als het bimeisje het weet? En het accepteert en jou zelfs alleen 'voor de fun' een keer wilt beminnen?

En @TS: probeer jezelf niet in een hokje te stoppen! Gewoon lekker doen wat je voelt. Na een aantal jaren "weet" je het misschien.
Ik ben zelf niet zo van "voor de fun". Ik geef mezelf helemaal, en eis hetzelfde op mijn beurt. Het kan zo oneindig veel mooier en fijner zijn dan alleen voor de fun.

Maar ik geef toe, iets wat voor de fun begint kan heel snel uitgroeien tot veel meer dan dat. Als je eenmaal durft.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 23:20
Verwijderd
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 07-05-2004 @ 18:56 :
Ja, zoiets. Ik bedoel, waarom zou je er een label aan willen plakken. Doe waar je zin in heb, waar je opgewonden van wordt, hoe je het lekkerst aan je trekken komt en waar je je het fijnst bij voelt. Laat je niet beïnvloeden door mensen van buiten, het is heel belangrijk dat je je sexualiteit ontwikkeld.
Sowieso is het bij mij taboe om een label te hangen aan wat dan ook, en je zou het dus ook niet zo moeten vragen/laten beoordelen. Het lijkt me toch wel duidelijk dat je allebei wel interessant vindt, net als 99% van het menselijke ras....
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 09:59
hippie jesse
hippie jesse is offline
zullen we bi doen, zit je nooit fout

Regels voor berichten