Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, maar ik kan me wel indenken dat je even behoorlijk schrikt als je er achter komt of je eventueel lesbi of bi bent, en je dan ook wel wil weten of dat het geval is, wat je natuurlijk niet meteen kunt weten.....
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
pfieuw, dat is eruit. als iemand hier van mij school komt, en toevallig weet wie ik ben ofzow, so be it, ik moest dit ff kwijt.....*zucht*
|
Verwijderd
|
Dat je geinteresseerd bent in je lerares wil niet zeggen dat je der verliefd op bent! het kan ook om bewondering gaan!
En verder heb je nog heel veel tijd om je geaardheid te ontdekken! Daarbij: het is helemaal niet erg om lesbisch te zijn hoor! Aan je titel te lezen lijkt hetje verschrikkelijk ![]() ![]() je hebt nog tijd zat! Ga nu geen conclusies trekken maar zie het allemaal nog eventjes aan! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar nog ff als aanvulling op het berichtje van flowerz, als je sowieso weet dat je op jongens valt (like me) en dan op een gegeven moment gaat denken "hey zou ik misschien bi zijn" is het wat anders dan wanneer je lesbisch denkt te zijn. Over dat bi zijn heb ik, zoals bloem zegt, iets van boeiuh, go with the flow, enjoy en t zal wel goed zijn. ![]() Maar als je helemaal nooit verliefd op jongens bent geweest etc, het verhaal van flowerz, dan verandert je toekomstbeeld idd. Dat is anders. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het zou inderdaad heel goed alleen bewondering kunnen zijn... en als je haar echt léúk leuk zou vinden, dan zou dat op zich nog niet veel hoeven te betekenen - hoogstens dat je onbewust aan het experimenteren met gevoelens bent. Aangezien je me niet echt verliefd lijkt en ook nog jong bent (ja, niet dat ik oud ofzo ben hoor) betekent het niet dat er iets vastligt... als ik nu niet te onduidelijk ben
|
![]() |
|
![]() |
ik lees dit soort dingen wel meer.....
je hoeft niet meteen lesbisch te zijn, zolas de meesten hier al zeggen heb je gewoon bewondering voor haar, je vind haar gewoon knap en aardig. Misschien gaat dit wel over als je op iemand anders verliefd wordt, en dat kan een jongen zijn. Je bent pas lesbisch als jongens je eigenlijk niet doen en je alleen maar op meisjes valt
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
lesbisch? molienatje | 9 | 13-12-2010 14:52 | |
Liefde & Relatie |
Bi, lesbisch, hoe wat....? Verwijderd | 23 | 18-01-2010 23:02 | |
Liefde & Relatie |
lesbisch wat vind jij er van? mischabarton | 96 | 22-10-2007 04:03 | |
Seksualiteit |
lesbisch, maar niet seksueel? flowerz | 32 | 19-06-2004 16:56 | |
Liefde & Relatie |
was ongeveer 11 jaar, niet lesbisch maar wel.... HelpMePlease | 26 | 14-09-2002 17:41 |