Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2004, 22:12
ManInTheMirror
ManInTheMirror is offline
Ik heb vanavond op msn een gesprek gehad met m'n beste vriend. Het kwam ter sprake dat hij eigenlijk vindt dat hij 3 beste vrienden heeft en niet 1. Ik zie dat anders, de andere 2 zijn vrienden, hij mijn beste. Ik ben hier behoorlijk door verward want ik dacht dat dat wederzijds was. Hb ik hier reden voor? Hij zegt wel om te geven....Ik maak me echt zorgen en vraag me af of het wel zin heeft als er zo'n verschil bestaat...
Oud 17-04-2004, 22:16
Charlottetje
Charlottetje is offline
Je geen zorgen maken!
Het enige is dus dat hij uit jullie drie nooit een keuze zal maken.
Nooit de een voor de ander zou stellen, denk ik.
Jij bent toch ook een van zijn beste vrienden?
Dat hij er meerdere heeft, doet toch niets aan jullie vriendschap af?
Oud 17-04-2004, 22:17
ManInTheMirror
Nee, misschien niet. Toch voelt het voor mij alsof het niet gelijkwaardig is zeg maar. Ik weet het gewoon niet zo goed...
Oud 17-04-2004, 22:58
Verwijderd
Sommige mensen houden er niet zo van één iemand als 'beste vriend(in)' te bestempelen, zo erg is dat niet.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 22:58
ManInTheMirror
Maar ik dacht dus dat dat wel zo was...
Oud 17-04-2004, 23:00
Verwijderd
Het kan ook zo zijn dat hij wél één van jullie als beste vriend beschouwt, maar dat liever niet aan jullie vertelt.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 23:04
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
ManInTheMirror schreef op 17-04-2004 @ 23:58 :
Maar ik dacht dus dat dat wel zo was...
Dat is dan misschien jouw tekortkoming, daar kan hij niks aan doen. Anyway, ik zou me er niet te druk over maken.
Oud 17-04-2004, 23:05
ManInTheMirror
Ik suggereer ook niet dat hij er wat aan kan doen.
Het zit me alleen dwars dat ik het idee heb meer om hem te geven dan andersom, wat hij overigens bestrijdt.
Oud 18-04-2004, 09:55
Verwijderd
Waarschijnlijk is dan gewoon zijn definitie van beste vriend anders dan de jouwe, en denkt hij niet anders over jou dan jij over hem
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 20:47
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mensen zijn nou eenmaal anders en voelen het nou allemaal anders aan. Ik heb bijvoorbeeld heel veel vrienden, maar geen een is mijn beste vriend, hoef ik ook niet te hebben, al mijn vrienden zijn even belangrijk voor me.
Ik heb 2 vrienden die elkaars beste vrienden zijn. Die kennen elkaar al vanaf de basisschool en daar komt echt niemand tussen. Dat wil ik ook echt niet, bijna het laatste wat ik wil. Maar een keer in het bij zijn van mezelf en een van die vrienden bestempelde mijn moeder die vriend wél als mijn beste vriend. Ik hoop niet dat die vriend dan nu denkt dat ik dat ook zo vind en tegen mijn ma heb gezegd dat hij mijn beste vriend is, want dat heb ik uiteraard niet gedaan. Zo voelt dat ook niet. Maar goed, daar heeft hij nooit iets over gezegd, ik ken hem, hij neemt dat toch niet serieus en weet hoe ik in elkaar steek
Oud 18-04-2004, 21:03
Verwijderd
Ik heb niet eens een beste vriend of zelfs iemand die mij zo bestempelt. Degene die er momenteel het meeste voor in aanmerking zou kunnen komen is mijn vriend.
Niet dat ik iets mis ofzo, het is soms wel vervelend, maar wat dat betreft ben ik toch wel eenzaterig genoeg om het zonder ook te redden .
Maar sommige mensen hebben nu eenmaal meerdere vrienden die voor hen op gelijke hoogte staan. Ik denk niet dat je je dat moet aantrekken of je achtergesteld voelen, want je bent die persoon niet en je hebt ook niet die relatie met die anderen. Je staat voor die persoon wel op de hoogste rang die er mogelijk is en dat je die moet delen met 2 anderen wil toch niet zeggen dat je daardoor minder bent of zelfs maar minder belangrijk zou zijn in zijn leven? Anders zou je al helemaal niet op die hoogste rang zitten.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 14:57
ManInTheMirror
Bedankt voor de reacties. Ik weet ook dat ik idd wel degelijk op die 'hoogste rang zit', maar ik zie hem dus overduidelijk als m'n beste vriend, hij ziet er 3. Dat lijkt mij een verschil en dat verschil zorgt er denk ik voor dat het niet goed gaat...
Oud 19-04-2004, 14:57
ManInTheMirror
Bedankt voor de reacties. Ik weet ook dat ik idd wel degelijk op die 'hoogste rang zit', maar ik zie hem dus overduidelijk als m'n beste vriend, hij ziet er 3. Dat lijkt mij een verschil en dat verschil zorgt er denk ik voor dat het niet goed gaat...
Oud 19-04-2004, 17:44
Qimm
Qimm is offline
ik kan ook niet kiezen wie mijn beste vriend(in) is. In mijn ogen heb ik 2 beste vrienden en een aantal hele goeie.
Oud 19-04-2004, 18:02
Je2xnifer
Je2xnifer is offline
Heej, ik zou me hier geen zorgen om maken. Jij moet hem vooral als je beste vriend blijven zien, want zo ziet hij jou ook, alleen heeft hij meerdere beste vrienden. Zolang hij je behandeld zoals een echte vriend zou moeten is er niks aan de hand!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten