Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
www.examen.kennisnet.nl daar vind je alle examenonderwerpen per vak. Succes
|
![]() |
|
Als je bij een vak dit jaar gewoon 'door bent gegaan' met de stof, dus gewoon aan een nieuw hoofdstuk in hetzelfde boek, of een boek verder bent begonnen, mag je er vanuit gaan dat het examen over de stof van de vierde, vijfde en zesde gaat. Als je echt een examenonderwerp hebt gehad, zoals bij geschiedenis en latijn en grieks, gaat het examen alleen daarover.
Alleen bij aardrijkskunde, ga je wel verder met de stof, maar gaat het examen wel over de modules van het laatste jaar. Maar op internet zijn alle examenprogramma's te vinden, volgens mij op www.havovwo.nl
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Daantje_0705: weet ik niet, maar als je het boek 'moderne wiskunde' hebt is het hoofdstuk A4 en A6 uit boek 5 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en over de Mitose en Meiose hoef je ook niet alles te weten Edit; Oeps... :$ ik ben 5havo sorry :$ |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ten eerste: best wel dom als je niet weet waar de examens over gaan ten tweede: voor economie1,2 moet je echt alles weten wat je de laatste 3 jaar gedaan hebt M&O ook Geschiedenis: NL en haar gezagdragers & met de loep op Lancashire AK: ik heb absoluut geen idee NL: twee teksten: eentje met vragen over de hoofdgedachte en dat soort shit en eentje samenvatten tot 200 woorden ofzoow Engels: Teksten met +/_ 50 vragen in het Engels (meerkeuze) en het nederlands (open vragen) Wiskunde: Alles!!!!! echt ALLES!!! maar wat ik wel weet is dat ze bijn anooit naar matrices en transportmatrices vragen... best jammer wantd as wel te doen.. wat je wel goed moet weten: Normale en Binominale verdeling, Toetsen, Diffirentiëren, kansrekenen etc etc etc.... Sterkte
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 30-04-2004 om 22:20. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Op http://www.examenblad.nl/cgi-bin/as....f/vg41h1h7m8vy kun je de officiele examenprogramma's downloaden, daar staan ook de domeinen in.
Voor biologie moeten we ook de evolutie leren. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Naar New York voor een jaar! xLienaa | 11 | 07-02-2013 09:14 | |
Eindexamens 2007 |
mensen die vorig jaar ook gezakt zijn! *carmen* | 22 | 20-05-2007 02:46 | |
Studeren |
Dé gang van zaken m.b.t. geneeskunde studeren in Antwerpen sjtuijp | 1 | 18-04-2007 19:51 | |
HAVO |
Nederlands Duplo - Dos | 485 | 21-06-2005 16:35 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic #15 Gothic | 329 | 17-11-2004 10:51 | |
Eindexamens 2003 |
geschiedenis een meiske | 7 | 10-05-2003 14:41 |