Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou NOOIT vrijwillig een deel van mijn belastinggeld beschikbaar stellen voor zulke bullshit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je allemaal extra faciliteiten in de gevangenis gaat brengen, dan zal men steeds sneller moorden plegen. Ik zelf heb dus echt geen cent over aan luxe dingen voor misdadigers. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ze moeten apart betalen vor een tv en weer extra voor canal + ik zou denken dat doe je zo dat je er geen kosten van maakt je kunt er zelf winst mee maken maar goed misschien ben ik wel raar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar bezuinig je alleen mee als je er ONKOSTEN aan hebt, DUS betalen WIJ daarvoor met belastng... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zeg dat ik niet snap dat ze er zoveel voor vragen dat het niets meer kost want nu vragen ze dus blijkbaar veel te weinig |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
2) ... Door ze hun Canal+ af te nemen denk ik trouwens niet dat je ze zgn. "zwaar uit de samenleving zou rukken" of dat ze dan "door een vreselijke hel zullen gaan als ze "Adult Channel" niet kunnen bekijken woensdagavond ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En een 5-sterrenhotel (zoals het eerder omschreven werd) is erg duur ![]() Bedenk je alleen wel dat gevangenissen je vrijheid ontnemen en dat dit een verschrikkelijke ervaring is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
goede bezuinigings maatregel op zich ben ik het ook wel emt je eens |
![]() |
||
Citaat:
Ik vergiste me, in de gevangenis is het namelijk zo dat gewoon de hele gevangenis standaard aangesloten zit op canal+... Als je dan een TV hebt, heb je dus ook canal+! Ik heb net gelezen dat het nu dus te verdienen valt met goed gedrag en werk. Lijkt mij ideaal. Echt waar!
||
Citaat:
Niks op onze kosten, ze werken daarvoor. Sterker nog, wij betalen tegenwoordig geen ruk meer voor die gevangenissen, want dat verdienen die gevangenen gewoon voor de gevangenis.
||
Citaat:
WIJ BETALEN NIKS, ONZE OUDERS NIET, ONZE OPA'S EN OMA'S NIET, ONZE BUREN NIET, NIEMAND! Is het duidelijk?
||
Citaat:
Dat verdienen ze? Met wat? Elkaars geld jatten? Of elkaars tv van elkaars kamer jatten? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Sure, misschien doen ze wat huishoudelijk werk in de gevangenis, maar zodra ze eruit komen, vallen ze meestal weer terug in hun criminele leventje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Neuh om ze van vermaak te onthouden hoor je mij niet zeggen. Dan gaan ze maar geiten wollen sokken breien, en dan nog niks helpt, door canal plus of wat dan ook nog meer, vinden ze het juist leuker om te zitten, doordat ze zoveel "luxe" hebben en vinden ze het niet zo erg meer om te zitten. Als je hun vermaak zou weghalen en hun liet zitten met water en brood dan denken ze de volgende keer wel beter na voordat ze wat jatten of iemand vermoorden |
![]() |
||
Citaat:
Mensen kunnen zich niet echt inbeelden wat leven in een gevangenis uberhaupt is. Ik stel voor de proef bij jezelf te doen en een ander een dag lang te zeggen wat je moet doen. Nodig een vriend of vriendin uit die je wakker maakt, heel de dag zegt wat je moet doen en wanneer je wat gaat doen. Verder heb je geen inbreng. Behalve dat je mag zitten wachten op een kamer tot je wat mag gaan doen van die vriend(in) Ondertussen moet je betalen als je TV wilt kijken of een andere vorm van "vermaak" Welkom in de wereld van gevangenschap ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast is het een goede manier om mensen "op te voeden", je doet iets en je krijgt daar een beloning voor, doe je dat niet of doe je iets anders fout, dan krijg je die felbegeerde beloning niet. Ga je te ver, dan krijg je straf. Met afgerichte honden werkt het trouwens ook zo ![]()
||
Citaat:
Welkom... Dat staat ze te wachten en kun je weten voordat je de criminaliteit ingaat, maar toch zitten de cellen nog barstensvol, dus je verhaaltje schrikt niet echt af |
![]() |
||
Citaat:
Veel plezier met wachten.. ik verveel me al dood als ik een dag niet op internet kan om het nieuws te checken laat staan als ik er ook nog opgesloten zit in een hok ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
gweldadig neerslaan demonstratie vrouwen in istanbul professor2 | 64 | 10-03-2005 18:03 | |
De doodstraf moet weer ingevoerd worden in Nederland.. Bl0empje.. | 207 | 25-10-2004 21:35 | |
STELLING: Gevangenisstraffen moeten worden omgezet in taakstraffen! Verwijderd | 82 | 18-09-2004 18:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De doodstraf moet ingevoerd worden in Nederland! Schappie | 122 | 08-06-2004 18:18 | |
De Kantine |
doodstraf light smiley | 121 | 20-03-2004 17:00 |