Advertentie | |
|
![]() |
|
Veel mensen zeggen ook dat een witte achtergrond helpt om het beter te zien, nou wit is geen kleur. Dus omdat het geen kleur is ziet het menselijk oog voortdurend vlekken op het wit, dit heb je ook met een zwarte achtergrond. Je moet leren aura's te zien met welke achtergrond ook. Kijk voor meer uitleg maar naar de techniek die ik hier ook heb gepost.
||
Citaat:
|
1ste: Ik ben al een tijdje niet op het forum geweest, het ziet er een stuk beter uit, moet ik zeggen!
2e: Ja, ik dacht ook dat ik paranormaal was. Naja, niet echt super, maar ik dacht wel dat ik aura's zag. Naja, bedankt om me uit mn droom te helpen ![]() ![]()
|
Ik heb wel eens als ik naar mensen kijk dat ik een soort groene gloed over ze heen zie, zeg maar langs de contouren van hun lichaam, meestal alleen de bovenste helft van het lichaam. Maar ik zie dit alleen bij groen (soms geel achtig). Is dit ook al een aura?
||
Citaat:
||
Citaat:
En ik zie de kleuren van hun 'afstralen', zeg maar langs de rand van het lichaam 1 of 2 cm. Tis niet echt stralen, maar meer een gloed.
||
Citaat:
P.S. Je ziet dit alleen bij mensen? Kijk ook es bij dieren ok?
||
Citaat:
en kan het ook naar jezelf in de spiegel?
||
Citaat:
|
![]() |
kijk he?
als het zo gevaarlijk is wrom zetten ze het dan wel in de fancy enz. ik bedoel veel kinderen (die echt niets weten over dit..) gaan dat dan doen...das toch stom?! + in de fancy zijn ze echt weird, er staat altijd wel iets witchy in, als of je ZOMAAR beslist, hey dit is leuk, laat ik eens mijn aura lezen...slaat toch nergens op! Maar goed, een ik-wil-het-laten-regenen-spreuk, heeft denk ik ook niet veel "power" als ie uit de fancy komt... lacyra
||
Citaat:
heb ik geprobeerd zo'n vinger ![]() ![]() kisssssssssssssssssssssssssssssssssss sacha |
![]() |
|
![]() |
ok ik heb de bovenstaande techniek vandaag uitgeprobeerd, maar niet op een ander, maar om te beginnen eens bij mezelf, voor de spiegel. Daarom wilde ik ook weten of dat mogelijk is, want als dat niet mogelijk is, heb ik wat anders gezien
![]() Ik zag namelijk beetje rare witte vlekken aan de linkerkant van mn gezicht, maar weet niet of dit nu is wat je bedoelt.. Toen vanmiddag een vriendin nog eventjes langskwam probeerde ik het ook nog eens, en ik meende iets roods/geels te kunnen onderscheiden, maar ik zal het eens vaker proberen, dan kan ik er wellicht meer over zeggen.. Dan komen we dus meteen op mijn volgende vraag: wat betekenen de verschillende kleuren eigenlijk??? Ik heb namelijk wel eens gehoord dat de verschillende kleuren verschillende stemmingen ofzo aangeven.. Everloving, |
![]() |
||
Citaat:
|
Via een andere topic heb ik deze site doorgekregen:
http://www.bovennatuurlijk.com/artikelen/aura.html Deze heb ik ook doorgelezen en er staat echt vanalles in...alleen vroeg ik me af of die methode om het te leren goed is, en of het echt werkt? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Everloving, |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Genesis |
![]() |
|
![]() |
ik kan aura's zien... niet alleen bij mensen, maar ook bij bomen?!? dit klinkt als een afgrijselijke newbie vraag, maarre.... is dit normaal?
p.s. ik plunkte perongeluk een blad ban mijn plant, en de aura verkleurde helemaal, ik schrok me dood, en na veel exuses tegenover mijn plant, wil ik wel even weten hoe het zit. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Planten voelen geen fysieke noch geestelijke pijn.
Ze zijn ook niet zelfbewust, dus kennen ook geen pijn. In principe zijn er 3 levensvormen op Aarde die zelfbewust zijn; De mens, de chimpansee en de orangoetang. Alle andere dieren en creaturen zijn niet bewust van hunzelf. Dat jij je schuldig voelt is een 'normale' reactie, maar totaal niet nodig aangezien zij 'niet bestaan', behalve voor ons: de zelfbewusten.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
De aura van een plantje veranderd natuurlijk als je er bijvoorbeeld een deel vanaf haalt, dat verstoort nu eenmaal de energie stroom en dat is dus eigenlijk wat je ziet. Dit is slechts tijdelijk en de plant zal zich (als het goed is) gewoon herstellen net als mensen. Of planten emoties hebben of pijn ervaren; als je pijn opvat, als een verstoring van het energie systeem van de plant, dan ja. Anders ben ik van mening dat het niet zo is, dat planten echt emoties hebben, zoals wij die kennen.
||
Citaat:
|
Ik geloof geen fuck van die aura's... dus zal ik jullie instructies om het te zien opvolgen.
Maar... sorry... maar ik denk toch echt dat jullie zien wat jullie willen zien. Maar ok, wat moet ik hoe en wanneer doen om aura's te zien (als er-in-geloven een vereiste is dan kan ik dus) (nogmaals ik wil jullie niet beledigen)
||
Citaat:
||
Citaat:
Genesis |
![]() |
||
Citaat:
|
kan je aura ook van kleur veranderen? of wordt je geboren met de kleur die je altijd blijft houden? want dat is iets wat me nogal tegenstaat aan bijv. sterrenbeelden en veel meer mystiek geblaat. Volgens mij kunnen mensen écht veranderen..
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Is dit normaal??? Groeten Louis
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Vandaag in de trein geprobeerd, alleen als iemand niet stil zit lukt het me niet dan ben ik meteen uit m'n concentratie. (het kan toch geen kwaad om bij iemand een aura te bekijken en daar verder niet over te praten?)
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
|