Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2002, 13:07
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Er is een techniek ooit neergezet op mystiek die niet helemaal klopt. Hij ging zo: Leg je hand neer op een wit blad, kijk nu 30 seconden naar je hand, en kijk dan rondom je hand, je zult dan je aurakleuren zien. FOUT!!! Je ziet dan helemaal geen aurakleuren. Bij tekenles hebben ze me geleerd dat zodra je naar een kleur kijkt, en dan naar een wit oppervlak kijkt je het tegenovergestelde kleur ziet, dat heeft met het menselijke oog te maken. DUS HELEMAAL NIETS MET AURA'S. Kijk maar bijvoorbeeld es 30 seconden naar de kleur rood, als je dat gedaan hebt kijk je naar een wit oppervlak, je zult nu de kleuren groen zien verschijnen. Nogmaals dit heeft niks met aura's te maken maar met het menselijke oog die alleen simpelweg de tegenovergestelde kleur laat zien, is normaal.

Als je echt aura's wilt gaan zien kun je je beter concentreren op het persoon van wie je de aura wilt zien. Visualeer een 3e oog tussen je wenkbrauwen die langzaam opengaat (als je met ki werkt kun je er ki naar laten stromen zodat het makkelijker gaat), kijk nu schuin langs af naar een persoon (ik raad je aan rondom het hoofd te kijken), als je je genoeg concentreert zul je een waas om het persoon gaan zien, en als je hier beter in bent kun je kleuren gaan zien. Denk eraan dat je niet moet gaan liggen staren maar geconcentreert gaat kijken. Ik zelf zie nu ook witte wazen en af en toe de kleur van de aura.

Ik wil alleen ff de mensen waarschuwen die het op de manier met het witte blaadje doen en de hand, het kan wel op die manier, alleen je hebt een grotere kans om niet de aura te zien maar tegenovergestelde kleuren. Blijf oefenen totdat je een waas dit die het persoon omringt, dan pas kun je je op kleuren gaan concentreren. Veel succes met die mensen die aura's willen gaan zien.
Oud 16-04-2002, 13:36
Janet
Janet is offline
heyzzzzz bedankt voor je waarschuwing ik denk dat veel mensen hier wel van leren....
Oud 16-04-2002, 14:34
Digger3
Digger3 is offline
lol, natuurlijk is dat zo!?
Maar goed nu we toch bezig zijn, moet de aura als je denkt dat je deze ziet gelijk weg zijn als je ergens anders heen kijkt en niet nog even blijven hangen. Is dit wel het geval dan heb je te intensief en te lang gestaard en is het dus geen aura ofzow wat je ziet....
Oud 16-04-2002, 15:52
The Chameleon
The Chameleon is offline
hehe... ik zie al helemaal voor me dat heel veel mensen teleurgesteld zijn want "Nu zijn ze ineens niet meer paranormaal"

het klopt inderdaad wat Ki-fighter hier zegt... Als je het eenmaal echt kan dan merk je het verschil trouwens wel
Oud 16-04-2002, 17:19
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
The Chameleon schreef:
hehe... ik zie al helemaal voor me dat heel veel mensen teleurgesteld zijn want "Nu zijn ze ineens niet meer paranormaal"

het klopt inderdaad wat Ki-fighter hier zegt... Als je het eenmaal echt kan dan merk je het verschil trouwens wel
Hihi... mee eens..

Nu ineens zeker allemaal van die mensjes die naar hun mamma lopen en zeggen.. Wehhhhhhhhhhh ik ben toch niet paranormaal *huil huil*"

Oud 16-04-2002, 17:22
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Aragnabite schreef:

Hihi... mee eens..

Nu ineens zeker allemaal van die mensjes die naar hun mamma lopen en zeggen.. Wehhhhhhhhhhh ik ben toch niet paranormaal *huil huil*"

Hahahaha
Oud 18-04-2002, 09:32
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Veel mensen zeggen ook dat een witte achtergrond helpt om het beter te zien, nou wit is geen kleur. Dus omdat het geen kleur is ziet het menselijk oog voortdurend vlekken op het wit, dit heb je ook met een zwarte achtergrond. Je moet leren aura's te zien met welke achtergrond ook. Kijk voor meer uitleg maar naar de techniek die ik hier ook heb gepost.
Oud 23-04-2002, 12:51
Verwijderd
Maar wat kan je eigenlijk uit de aura van anderen aflezen?
Oud 23-04-2002, 13:13
Ruis
Ruis is offline
Wat heeft het derde oog trouwens te maken met dat gekke gevoel dat je op je voorhoofd krijgt als je je vinger er vlak voor houdt?
Oud 23-04-2002, 15:28
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Ruis schreef:
Wat heeft het derde oog trouwens te maken met dat gekke gevoel dat je op je voorhoofd krijgt als je je vinger er vlak voor houdt?
Ja het hoeft niet persee een vinger te zijn, je kunt bijvoorbeeld ook een spits metalen voorwerp tussen je wenkbrauwen houden, net dat die de huid niet aanraakt. Dan voel je dat gekke gevoel nog beter op je voorhoofd. Je 3e oog is een speciale chakra (chakra is een punt in je lichaam waaruit je energie krijgt), sommige mensen die van nature aura's kunnen zien zijn geboren met hun 3e oog open. De mensen die geen aura's kunnen zien, daarvan zit dag oog nog dicht. De techniek die ik ergens bovenaan heb gezet zegt hoe je dat moet doen om je 3e oog te openen.
Oud 24-04-2002, 11:01
Eddybeertje
Eddybeertje is offline
kan je ook leren aura kijken door bijvoorbeeld op jezelf te oefenen terwijl je in de spiegel kijkt?? Of is het onmogelijk je eigen aura waar te nemen...

Everloving,
Oud 24-04-2002, 13:25
JediJoel
JediJoel is offline
1ste: Ik ben al een tijdje niet op het forum geweest, het ziet er een stuk beter uit, moet ik zeggen!

2e: Ja, ik dacht ook dat ik paranormaal was. Naja, niet echt super, maar ik dacht wel dat ik aura's zag. Naja, bedankt om me uit mn droom te helpen
Oud 24-04-2002, 13:48
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb wel eens als ik naar mensen kijk dat ik een soort groene gloed over ze heen zie, zeg maar langs de contouren van hun lichaam, meestal alleen de bovenste helft van het lichaam. Maar ik zie dit alleen bij groen (soms geel achtig). Is dit ook al een aura?
Oud 24-04-2002, 14:59
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef:
Ik heb wel eens als ik naar mensen kijk dat ik een soort groene gloed over ze heen zie, zeg maar langs de contouren van hun lichaam, meestal alleen de bovenste helft van het lichaam. Maar ik zie dit alleen bij groen (soms geel achtig). Is dit ook al een aura?
Zie je bij elk mens waarnaar je kijkt een groene vloed? Dat is raar, het kan best zijn dat het iets met een aura te maken heeft, maar dan moeten all die mensen die je gezien hebt dezelfde soort personen zijn. En dat je het alleen bij hun bovenlichaam ziet is niet vreemd, daar zijn de kleuren ook het meest zichtbaar. Maar nog een vraag, zie je die kleur van hun afstralen? Of bedekt het het hele oppervlak?
Oud 24-04-2002, 15:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Zie je bij elk mens waarnaar je kijkt een groene vloed? Dat is raar, het kan best zijn dat het iets met een aura te maken heeft, maar dan moeten all die mensen die je gezien hebt dezelfde soort personen zijn. En dat je het alleen bij hun bovenlichaam ziet is niet vreemd, daar zijn de kleuren ook het meest zichtbaar. Maar nog een vraag, zie je die kleur van hun afstralen? Of bedekt het het hele oppervlak?
Niet bij elk mens, bij sommige mensen, wel eens op school bij een leraar(es).
En ik zie de kleuren van hun 'afstralen', zeg maar langs de rand van het lichaam 1 of 2 cm. Tis niet echt stralen, maar meer een gloed.
Oud 24-04-2002, 19:28
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef:

Niet bij elk mens, bij sommige mensen, wel eens op school bij een leraar(es).
En ik zie de kleuren van hun 'afstralen', zeg maar langs de rand van het lichaam 1 of 2 cm. Tis niet echt stralen, maar meer een gloed.
Dan denk ik toch dat het wel iets met een aura te maken heeft. Mischien sta je op het punt aura's te zien, (in mystieke taal: je 3e oog zit nog een beetje dicht). Heb je de techniek al gebropeert die ik bovenaan heb gezet al geprobeerd? Die met je 3e oog te openen. Als je dat vaak oefent kun je mischien meer kleuren gaan zien. Hou me op de hoogte.

P.S. Je ziet dit alleen bij mensen? Kijk ook es bij dieren ok?
Oud 24-04-2002, 19:41
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

kijk nu schuin langs af naar een persoon (ik raad je aan rondom het hoofd te kijken), als je je genoeg concentreert zul je een waas om het persoon gaan zien, en als je hier beter in bent kun je kleuren gaan zien.
wat bedoel je met schuin langs af naar een persoon kijken?
en kan het ook naar jezelf in de spiegel?
Oud 24-04-2002, 20:09
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef:

wat bedoel je met schuin langs af naar een persoon kijken?
en kan het ook naar jezelf in de spiegel?
Uhmm... Niet naar het persoon kijken, net er langs af, langs de huid zeg maar, maar je ziet toch al wat kleuren? Nou de plek waar die kleuren zijn op die plek moet je kijken. En met de spiegel weet ik niet hoe dat zit, het zou mischien kunnen maar zelf heb ik het nog nooit geprobeerd, ik kijk alleen naar andere mensen.
Oud 24-04-2002, 20:59
lacyra
lacyra is offline
kijk he?
als het zo gevaarlijk is wrom zetten ze het dan wel in de fancy enz. ik bedoel veel kinderen (die echt niets weten over dit..) gaan dat dan doen...das toch stom?!

+ in de fancy zijn ze echt weird, er staat altijd wel iets witchy in, als of je ZOMAAR beslist, hey dit is leuk, laat ik eens mijn aura lezen...slaat toch nergens op! Maar goed, een ik-wil-het-laten-regenen-spreuk, heeft denk ik ook niet veel "power" als ie uit de fancy komt...

lacyra
Oud 24-04-2002, 22:31
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Ja het hoeft niet persee een vinger te zijn, je kunt bijvoorbeeld ook een spits metalen voorwerp tussen je wenkbrauwen houden, net dat die de huid niet aanraakt. Dan voel je dat gekke gevoel nog beter op je voorhoofd. Je 3e oog is een speciale chakra (chakra is een punt in je lichaam waaruit je energie krijgt), sommige mensen die van nature aura's kunnen zien zijn geboren met hun 3e oog open. De mensen die geen aura's kunnen zien, daarvan zit dag oog nog dicht. De techniek die ik ergens bovenaan heb gezet zegt hoe je dat moet doen om je 3e oog te openen.
Ja leuk,
heb ik geprobeerd zo'n vinger maarrrr ik kreeg dus gigantische koppijn is er maybe iemand die daar ook last van heeft??? offe concentreer ik me te erg ofzo???
kisssssssssssssssssssssssssssssssssss sacha
Oud 24-04-2002, 23:37
Eddybeertje
Eddybeertje is offline
ok ik heb de bovenstaande techniek vandaag uitgeprobeerd, maar niet op een ander, maar om te beginnen eens bij mezelf, voor de spiegel. Daarom wilde ik ook weten of dat mogelijk is, want als dat niet mogelijk is, heb ik wat anders gezien
Ik zag namelijk beetje rare witte vlekken aan de linkerkant van mn gezicht, maar weet niet of dit nu is wat je bedoelt..

Toen vanmiddag een vriendin nog eventjes langskwam probeerde ik het ook nog eens, en ik meende iets roods/geels te kunnen onderscheiden, maar ik zal het eens vaker proberen, dan kan ik er wellicht meer over zeggen..

Dan komen we dus meteen op mijn volgende vraag: wat betekenen de verschillende kleuren eigenlijk??? Ik heb namelijk wel eens gehoord dat de verschillende kleuren verschillende stemmingen ofzo aangeven..

Everloving,
Oud 25-04-2002, 19:09
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Eddybeertje schreef:
ok ik heb de bovenstaande techniek vandaag uitgeprobeerd, maar niet op een ander, maar om te beginnen eens bij mezelf, voor de spiegel. Daarom wilde ik ook weten of dat mogelijk is, want als dat niet mogelijk is, heb ik wat anders gezien
Ik zag namelijk beetje rare witte vlekken aan de linkerkant van mn gezicht, maar weet niet of dit nu is wat je bedoelt..

Toen vanmiddag een vriendin nog eventjes langskwam probeerde ik het ook nog eens, en ik meende iets roods/geels te kunnen onderscheiden, maar ik zal het eens vaker proberen, dan kan ik er wellicht meer over zeggen..

Dan komen we dus meteen op mijn volgende vraag: wat betekenen de verschillende kleuren eigenlijk??? Ik heb namelijk wel eens gehoord dat de verschillende kleuren verschillende stemmingen ofzo aangeven..

Everloving,
Ja inderdaad, de kleuren geven inderdaad je stemming aan. Maar, elk persoon heeft zijn eigen aurakleur. Iederen persoon heeft zijn eigen persoonlijkheid, en die persoonlijkheid is af te lezen in de aura. De meeste kleuren die voorkomen zijn blauw, dat betekend dat je een gesloten persoon bent, je bent rustig en wordt niet snel boos. Zeldzame kleuren zijn oranje/goud (dat is mijn kleur), oranje/goud betekend dat het persoon graag sport, het gaat graag met mensen om en is gezellig, het persoon heeft ook interresse voor het paranormale. Ik hoop dat ik duidelijk voor je ben geweest.
Oud 25-04-2002, 19:19
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Via een andere topic heb ik deze site doorgekregen:
http://www.bovennatuurlijk.com/artikelen/aura.html
Deze heb ik ook doorgelezen en er staat echt vanalles in...alleen vroeg ik me af of die methode om het te leren goed is, en of het echt werkt?
Oud 26-04-2002, 00:16
Eddybeertje
Eddybeertje is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef:
Deze heb ik ook doorgelezen en er staat echt vanalles in...alleen vroeg ik me af of die methode om het te leren goed is, en of het echt werkt?
uiterst interessante site

Everloving,
Oud 26-04-2002, 15:04
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef:
Ze leggen precies uit hoe het werkt om aura's te zien, alleen ik kan nergens vinden waar ze vertellen hoe je aura's moet leren zien, er staat geen techniek bij. Dan kan ik ook niet zeggen of het goed is. Maar nogmaals, de techniek met het blaadje is op zich een goeie techniek en je kunt het ermee leren, maar... De kans is groot dat je andere dingen gaat zien dan aura's.
Oud 26-04-2002, 19:59
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Ze leggen precies uit hoe het werkt om aura's te zien, alleen ik kan nergens vinden waar ze vertellen hoe je aura's moet leren zien, er staat geen techniek bij. Dan kan ik ook niet zeggen of het goed is. Maar nogmaals, de techniek met het blaadje is op zich een goeie techniek en je kunt het ermee leren, maar... De kans is groot dat je andere dingen gaat zien dan aura's.
dat staat er wel degelijk uitgelegd jongen beter kijken.. er zijn totaal 6 pagina's over aura's, skip tussen deze pagina's met de pijltjes onderaan de pagina.

Genesis
Oud 26-04-2002, 20:32
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Genesis schreef:

dat staat er wel degelijk uitgelegd jongen beter kijken.. er zijn totaal 6 pagina's over aura's, skip tussen deze pagina's met de pijltjes onderaan de pagina.

Genesis
Ow die pijltjes, nou vlug kijken dan.
Oud 26-04-2002, 20:49
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Nou nou, daar hebben ze het wel uitgebreid over gehad. Ik blijf oefenen op mensen (dat gaat bij mij toch het makkelijkst), en niet op voorwerpen omdat je dan nog de kans hebt om de tegenovergestelde kleur te zien en niet de aura.
Oud 27-04-2002, 19:54
Sylver
Sylver is offline
ik kan aura's zien... niet alleen bij mensen, maar ook bij bomen?!? dit klinkt als een afgrijselijke newbie vraag, maarre.... is dit normaal?
p.s. ik plunkte perongeluk een blad ban mijn plant, en de aura verkleurde helemaal, ik schrok me dood, en na veel exuses tegenover mijn plant, wil ik wel even weten hoe het zit.
Oud 27-04-2002, 20:20
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Sylver schreef:
ik kan aura's zien... niet alleen bij mensen, maar ook bij bomen?!? dit klinkt als een afgrijselijke newbie vraag, maarre.... is dit normaal?
p.s. ik plunkte perongeluk een blad ban mijn plant, en de aura verkleurde helemaal, ik schrok me dood, en na veel exuses tegenover mijn plant, wil ik wel even weten hoe het zit.
Ja planten en bomen zijn ook levende dieren en hebben ook zo'n soort aura net als wij mensen (dieren). Toen je zijn blad eraf trok, werd de kleur toen dieppaars? Of donderrood? Planten hebben dan wel geen zenuwstelsel om fysieke pijn te voeken, maar ze kunnen nog wel geestelijke pijn voelen. Vandaar dat de kleur veranderden. Maar nog iets, toen je je excusen aanbood, werd de kleur toen blauw of groen?
Oud 27-04-2002, 20:42
Sylver
Sylver is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Ja planten en bomen zijn ook levende dieren en hebben ook zo'n soort aura net als wij mensen (dieren). Toen je zijn blad eraf trok, werd de kleur toen dieppaars? Of donderrood? Planten hebben dan wel geen zenuwstelsel om fysieke pijn te voeken, maar ze kunnen nog wel geestelijke pijn voelen. Vandaar dat de kleur veranderden. Maar nog iets, toen je je excusen aanbood, werd de kleur toen blauw of groen?
de kleur was een soort bruin/rood bordeau komt nog het meeste in de buurt, en na mijn nederige exuses tegen de plant en wat water om 'm te "troosten" (ik voelde me zwaar schuldig) werd de kleur een soort blauw
Oud 28-04-2002, 13:52
legatus
legatus is offline
Planten voelen geen fysieke noch geestelijke pijn.

Ze zijn ook niet zelfbewust, dus kennen ook geen pijn. In principe zijn er 3 levensvormen op Aarde die zelfbewust zijn; De mens, de chimpansee en de orangoetang. Alle andere dieren en creaturen zijn niet bewust van hunzelf.

Dat jij je schuldig voelt is een 'normale' reactie, maar totaal niet nodig aangezien zij 'niet bestaan', behalve voor ons: de zelfbewusten.
Oud 28-04-2002, 16:32
Sylver
Sylver is offline
Citaat:
legatus schreef:
Planten voelen geen fysieke noch geestelijke pijn.

Ze zijn ook niet zelfbewust, dus kennen ook geen pijn. In principe zijn er 3 levensvormen op Aarde die zelfbewust zijn; De mens, de chimpansee en de orangoetang. Alle andere dieren en creaturen zijn niet bewust van hunzelf.

Dat jij je schuldig voelt is een 'normale' reactie, maar totaal niet nodig aangezien zij 'niet bestaan', behalve voor ons: de zelfbewusten.
daar ben ik het niet mee eens. als planten emoties voelen, ebben ze ook geestelijke pijn, en ik denk wel da planten een soort van emotie hebben, wat ze schijnen te reageren als je mt ze praat.
Oud 28-04-2002, 17:03
Digger3
Digger3 is offline
De aura van een plantje veranderd natuurlijk als je er bijvoorbeeld een deel vanaf haalt, dat verstoort nu eenmaal de energie stroom en dat is dus eigenlijk wat je ziet. Dit is slechts tijdelijk en de plant zal zich (als het goed is) gewoon herstellen net als mensen. Of planten emoties hebben of pijn ervaren; als je pijn opvat, als een verstoring van het energie systeem van de plant, dan ja. Anders ben ik van mening dat het niet zo is, dat planten echt emoties hebben, zoals wij die kennen.
Oud 29-04-2002, 10:10
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Sylver schreef:

de kleur was een soort bruin/rood bordeau komt nog het meeste in de buurt, en na mijn nederige exuses tegen de plant en wat water om 'm te "troosten" (ik voelde me zwaar schuldig) werd de kleur een soort blauw
Okee dan, ja de donkere kleuren geven aan dat het bang was om kapot gemaakt te worden, je hebt er tenslotte (per ongeluk) een blaadje eraf getrokken. Toen je je excusus aanbood werd die blauw, het was blij dat je niet door ging met kapotmaken en was blij dat je het niet met opzet deed. Maar wat is de normale kleur van die plant (kleur aura)? En mag ik ook weten wat voor soort plant het is?
Oud 29-04-2002, 23:02
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Ik geloof geen fuck van die aura's... dus zal ik jullie instructies om het te zien opvolgen.

Maar... sorry... maar ik denk toch echt dat jullie zien wat jullie willen zien.

Maar ok, wat moet ik hoe en wanneer doen om aura's te zien (als er-in-geloven een vereiste is dan kan ik dus)

(nogmaals ik wil jullie niet beledigen)
Oud 29-04-2002, 23:25
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Ik geloof geen fuck van die aura's... dus zal ik jullie instructies om het te zien opvolgen.

Maar ok, wat moet ik hoe en wanneer doen om aura's te zien (als er-in-geloven een vereiste is dan kan ik dus)

Als je het wil leren moet je de het bovenste bericht es goed doorlezen, maar geloof je er geen fuck van? Dan zou ik het ook niet willen leren.
Oud 30-04-2002, 00:46
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:

Als je je er nou eens beter in verdiept had, dan had je gemerkt dat er niet eens zoveel paranormaals aan het geheel zit.. Ik denk ook niet dat je het echt zou kunnen leren als je al met zo'n instelling begint.

Genesis
Oud 30-04-2002, 07:09
Not for Sale
Not for Sale is offline
ik ben verteld dat ik een gele of witte aura heb wat zou dat dan moeten zeggen over mij ?
Oud 30-04-2002, 10:01
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Coolkast schreef:
ik ben verteld dat ik een gele of witte aura heb wat zou dat dan moeten zeggen over mij ?
Geel betekend energie, als er een feestje ergens is dan ben jij zeker degene die zorgt dat het gezellig blijft! En wit? Dan zou ik maar trots op je eigen zijn, wit komt (jammer genoeg) niet vaak voor. Omdat wit een zuivere kleur is betekend dat je uit het goede hout bent gesneden. Je bent spiritueel ook op de goede weg. Ik zelf heb een oranje goud/gele, ik heb dezelfde eigenschappen van de gele, maar omdat er bij mij goud in zit betekend dat ik ook me concentreer op het spirituele gebied.
Oud 02-05-2002, 16:18
Not for Sale
Not for Sale is offline
kan je aura ook van kleur veranderen? of wordt je geboren met de kleur die je altijd blijft houden? want dat is iets wat me nogal tegenstaat aan bijv. sterrenbeelden en veel meer mystiek geblaat. Volgens mij kunnen mensen écht veranderen..
Oud 03-05-2002, 19:39
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Coolkast schreef:
kan je aura ook van kleur veranderen? of wordt je geboren met de kleur die je altijd blijft houden? want dat is iets wat me nogal tegenstaat aan bijv. sterrenbeelden en veel meer mystiek geblaat. Volgens mij kunnen mensen écht veranderen..
De aurakleuren geven je eigen persoonlijkheid aan. Ieder mens kan veranderen, dus dan ook de aurakleuren.
Oud 04-05-2002, 13:09
louis84
louis84 is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Als je echt aura's wilt gaan zien kun je je beter concentreren op het persoon van wie je de aura wilt zien. Visualeer een 3e oog tussen je wenkbrauwen die langzaam opengaat (als je met ki werkt kun je er ki naar laten stromen zodat het makkelijker gaat), kijk nu schuin langs af naar een persoon (ik raad je aan rondom het hoofd te kijken), als je je genoeg concentreert zul je een waas om het persoon gaan zien, en als je hier beter in bent kun je kleuren gaan zien. Denk eraan dat je niet moet gaan liggen staren maar geconcentreert gaat kijken. Ik zelf zie nu ook witte wazen en af en toe de kleur van de aura.
Ff vraagje, je mopet dus geconcentreerd kijken, maar als je volgens mij geconcentreerd kijkt, wordt het zicht langzamerhand zwart, donker dus, is dit normaal??? en moet je nou je ogen bewegen in dat fase of niet, want ik beweeg telkens mijn ogen een heel klein beetje tijdens die fase, waar ik een zwarte zicht krijgt, en krijg je na die zwarte zicht de aura's te zien???
Oud 04-05-2002, 15:33
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
louis84 schreef:

Ff vraagje, je mopet dus geconcentreerd kijken, maar als je volgens mij geconcentreerd kijkt, wordt het zicht langzamerhand zwart, donker dus, is dit normaal??? en moet je nou je ogen bewegen in dat fase of niet, want ik beweeg telkens mijn ogen een heel klein beetje tijdens die fase, waar ik een zwarte zicht krijgt, en krijg je na die zwarte zicht de aura's te zien???
Als je allemaal rare vormpjes en kleurtjes gaat zien dan kijk je niet geconcentreerd. Probeer met spleetjesogen te kijken, span je oogspieren niet te veel aan. Ik weet dat het moeilijk is om telkens naar één punt te gaan staren, probeer dan ook een beetje rondom het persoon te kijken. Je moet proberen langs zijn hoofd te kijken, en daar in dat gebied een beetje rond te gaan kijken. Ik ben nu in een fase dat als ik me concentreer een waas rondom het persoon zie, en af en toe vang ik dan een glimp op van zijn kleur aura.
Oud 04-05-2002, 17:23
louis84
louis84 is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Als je allemaal rare vormpjes en kleurtjes gaat zien dan kijk je niet geconcentreerd. Probeer met spleetjesogen te kijken, span je oogspieren niet te veel aan. Ik weet dat het moeilijk is om telkens naar één punt te gaan staren, probeer dan ook een beetje rondom het persoon te kijken. Je moet proberen langs zijn hoofd te kijken, en daar in dat gebied een beetje rond te gaan kijken. Ik ben nu in een fase dat als ik me concentreer een waas rondom het persoon zie, en af en toe vang ik dan een glimp op van zijn kleur aura.
Maar als je een tijdje naar een bepaalde object kijkt, ga je als het ware janken, en daarna word het zicht helemaal zwart, je beeld gaat vervagen, en loopt helemaal over naar donker.

Is dit normaal???

Groeten Louis
Oud 04-05-2002, 19:48
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
louis84 schreef:

Maar als je een tijdje naar een bepaalde object kijkt, ga je als het ware janken, en daarna word het zicht helemaal zwart, je beeld gaat vervagen, en loopt helemaal over naar donker.

Is dit normaal???

Groeten Louis
Ga je janken? Draag je lenzen of zo? Of wil jij de hele tijd je ogen soms openhouden? Je mag best knipperen hoor, dat maakt niks uit. Maar goed, het beeld wordt zwart. Dan weet ik het niet hoor, sorry
Oud 05-05-2002, 17:28
dystopia
dystopia is offline
Vandaag in de trein geprobeerd, alleen als iemand niet stil zit lukt het me niet dan ben ik meteen uit m'n concentratie. (het kan toch geen kwaad om bij iemand een aura te bekijken en daar verder niet over te praten?)
Oud 05-05-2002, 17:58
Digger3
Digger3 is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Vandaag in de trein geprobeerd, alleen als iemand niet stil zit lukt het me niet dan ben ik meteen uit m'n concentratie. (het kan toch geen kwaad om bij iemand een aura te bekijken en daar verder niet over te praten?)
Hangt ervan af, sommige mensen zien het als schending van privacy en vragen het altijd eerst. Trouwens ik zou wat meer gaan oefenen het is heel grappig om de aura mee te zien bewegen, deze heeft namelijk een vertraging, best wel leuk.
Oud 05-05-2002, 19:44
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Digger3 schreef:

Hangt ervan af, sommige mensen zien het als schending van privacy en vragen het altijd eerst.
Hmm i see. Nou, ik doe 't dus bij mensen die ik niet ken en doe verder ook niks met die informatie behalve er van leren.

Citaat:
Trouwens ik zou wat meer gaan oefenen het is heel grappig om de aura mee te zien bewegen, deze heeft namelijk een vertraging, best wel leuk.
Klinkt als een gave ervaring het gaat mij iig beter af dan de laatste keer en hoe lukt het jou nu?
Oud 06-05-2002, 06:42
Digger3
Digger3 is offline
Citaat:
dystopia schreef:

Klinkt als een gave ervaring het gaat mij iig beter af dan de laatste keer en hoe lukt het jou nu?
hmmm, gaat wanneer ik wil, tis alleen zo dat ik veel moeite heb met de aura over het gehele lichaam te zien, dat is me nog maar 2x gelukt ofzo.

Regels voor berichten