Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2002, 12:30
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Als ik op school loop dan zie ik welééns van die leraren naar meisjes kijken.. en dan denk ik viespeuken.
Wat vinden jullie daar nouw van moet 't kunnen dat een leraar naar een meisje kijkt zolang hij er maar afblijft?
Of moeten ze gewoon helemaal niet naar een meisje kijken
Bij ons op school had ik gehoord dat een leraar zei tegen de meisjes.. dat ze geen strakke truitjes aan mochten doen want dan had hij de neiging om erin te kijken.
Ik vroeg me ook af of er meisjes welééns op school zijn lastig gevallen door leraren of gewonen jongens
Volgens mij zijn meisjes tegenwoordig nergens meer veilig?
Mee ééns ofniet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2002, 12:48
Verwijderd
De man is een primitief wezen

I know firsthand!

Je kunt niemand verbieden te kijken, zolang hij er maar met z'n tengels vanaf blijft.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 13:17
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Ja oke dat is waar kijken mag.. maar dat een leraar zoiets tegen z'n leerlingen zegt vind ik gewoon niet kunnen.
maar sommigen meisjes moeten gewoon nablijven om niks..
Denk.. Denk..
Ik vind het al eng als ik alleen met een leraar in een klein kamertje moet zijn met deur dicht..
Nee dat hoefd van mij niet hoor Tenzij.. het een lekkere gespierde vent is van gym.. haha Geintjuhhhh hoor
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Blue*Angel schreef:
maar sommigen meisjes moeten gewoon nablijven om niks..
Denk.. Denk..
Denk niet zoveel viezerd
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 15:31
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Hmzzz.. heb je het nouw over mij offe over je zelf?
Want ik snap het niet meer helemaal

Kuzzies mij
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 15:55
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Blue*Angel schreef:
Als ik op school loop dan zie ik welééns van die leraren naar meisjes kijken.. en dan denk ik viespeuken.
Wat vinden jullie daar nouw van moet 't kunnen dat een leraar naar een meisje kijkt zolang hij er maar afblijft?
Of moeten ze gewoon helemaal niet naar een meisje kijken
Bij ons op school had ik gehoord dat een leraar zei tegen de meisjes.. dat ze geen strakke truitjes aan mochten doen want dan had hij de neiging om erin te kijken.
Ik vroeg me ook af of er meisjes welééns op school zijn lastig gevallen door leraren of gewonen jongens
Volgens mij zijn meisjes tegenwoordig nergens meer veilig?
Mee ééns ofniet?
Zolang een leraar alleen naar meisjes kijkt is er wat mij betreft niets aan de hand. Het wordt pas echt problematisch als zo'n leraar zou proberen om sexuele toenadering tot een meisje te zoeken.
Leraren hebben vanwege hun beroep een vertrouwensrelatie met leerlingen. Het is mogelijk dat een leraar zich sexueel tot een leerlinge aangetrokken kan voelen, maar hij dient zich wel te realiseren dat er van een sexuele relatie tussen hem en die leerlinge nooit sprake kan zijn. Zou hij toch proberen om intiem met de leerlinge om te gaan, dan wordt het vertrouwen tussen hem en de leerlinge geschonden, wat zowel voor hem als voor haar ernstige gevolgen kan hebben.
Als een leraar sexuele gevoelens voor een leerlinge heeft kan hij beter een keer masturberen om zo uiting aan die gevoelens te kunnen geven dan dat hij sexuele toenadering tot haar probeert te zoeken. Door te masturberen kan hij zijn sexuele spanning ontladen zonder dat hij daar verder iemand mee lastig valt, wat zowel voor hem als voor zo'n leerlinge de meest acceptabele optie is.
Oud 27-04-2002, 16:25
Roosa
Roosa is offline
Bij ons op school bij een leraar moesten de meisjes met grote voorgevel vooraan zitten .. bah
Hij zei het niet zo, maar ze moesten vooraan omdat ie het 'leuk vond om naar te kijken'

Als je iets gaat vragen bij zn bureau praat ie echt tegen je tieten in plaats van dat ie je aan kijkt, dat is toch vieeesss

Ik vind het wel een vorm van lastig vallen, want je voelt je toch niet op je gemak
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 17:10
I haTe MysElF
I haTe MysElF is offline
please please please aan iemand melden als zoiets gebeurt.Ik ben een jaar lang lastig gevallen door een leraar en dan ook erg.........wel doen he?!
Oud 27-04-2002, 18:50
Faery
Faery is offline
Dat een leraar naar leerlingen kijkt, boeiend zeg, laat 'm.
Wanneer het echt staren naar de voorgevel (mja, die heb ik dan weer niet, had graag n hoger cijfer voor nederlands gehad - mja, die kerol geeft knappe meisjes dus nogal snel n hoog cijfer :/ :]) wordt gaat het te ver. Sexuele opmerkingen kunnen gewoon niet, imho.
Oud 29-04-2002, 13:56
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Hoi Roosa zulke leraren hebben wij op school ook!
Is dus echt irritant en niet leuk.
Soms vertrouw ik de leraren niet, ze zitten je dan zo aan te kijken
Op een manier...........
Maarjah wat doe je eraan.
Niks toch 'zucht'
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 16:13
A loved one
A loved one is offline
Ja, dat gebeurt bij mij op school ook wel eens. De leraren daar zijn niet echt betrouwbaar. Gaan ze half over je heen hangen, slaan ze hun arm iets te dicht om je heen, of maken ze van die fijne dubbelzinnige opmerkingen. Leuk hoor

Love

Laatst gewijzigd op 29-04-2002 om 16:19.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 17:09
love_ya
love_ya is offline
Via een leraar heb ik gehoord dat een andere leraar iets over mij heeft gezegd tegen een andere klas En dat ging over mijn truitjes......
Die leraar die dat tegen mij heeft gezegd vond het te ver gaan Niet leuk dus....raad maar wat hij heeft gezegd als het over truitjes gaat....
Niet leuk dus...ik ga maar eens ff aan die leraar vragen wat hij heeft gezegd...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 19:40
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Ja dat bedoel ik dus ook ik vind dat SOMMIGE.. niet te vertrouwen zijn.
En ik vind sommigen ook te ver gaan
Want als een leraar tegen je praat praat ie meestal ergens anders tegen aan ...

Kuzzies someone
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 15:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
bij ons op school is een keer een leraar terecht gesteld omdat hij een paar meisjes had misbruikt...
hij is nu van school af en had geloof k een gevangenisstraf van héél kort en een taakstraf... dat weet k niet meer zeker...

er was bijvoorbeeld een keer dat ze een uitje hadden naar t strand en dat de leerlingen toen moesten naakt zwemmen van die man enzo... heel vaag allemaal...

k zat toen alleen in de 1e toen hij eraf werd gestuurd, dus k weet er niet veel van. maar t is wel vreselijk dat iemand zoiets durft te doen...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 16:23
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Mijn engels leraar is echt zo'n patser figuur en denkt dattie alles kan..

Hij maakt ook altijd opmerkingen over de meiden bij ons in de klas, en hij heeft het graag over sex (!!)..

Hij noemt ook alle meiden "schatje" of "lieverd" enzow.. en legt ineens een arm om je heen enzo.. (En dat terwijl ie een vriendin heeft!!)

Ik heb het er al ns kort met hem over gehad dat ik daar niet tegen kan enzo.. daar heeft ie zich even aan gehouden, maar de laatste tijd begint ie weer.. k durf verdomme niet meer naar die les
Oud 04-05-2002, 22:39
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
A loved one schreef:
Ja, dat gebeurt bij mij op school ook wel eens. De leraren daar zijn niet echt betrouwbaar. Gaan ze half over je heen hangen, slaan ze hun arm iets te dicht om je heen, of maken ze van die fijne dubbelzinnige opmerkingen. Leuk hoor

Love
Herkenbaar..
Soms vraag ik me af hoe sommige van die figuren ooit leraren zijn kunnen worden..
Oud 05-05-2002, 19:16
the_conquer
the_conquer is offline
Ik kijk ook naar meiden dus kan het de leeraar ook niet echt zo kwalijk nemen, tenzij het meer pedofiel dan leeraar wordt, dan is het anders.
Oud 05-05-2002, 19:38
Verwijderd
SICK! Echt SICK! Gadverdamme
Bij ons op school was er ook een leraar (Dit jaar ontslagen) Meneer Stroet.. Stond daar ook bekend om
Meisjes bij borsten pakken enz. (Gymleraar) Echt ranzig

Nouja
Ziek in de geest noem ik zoiets
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 19:17
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Jah zeker ziek maar wat zouden jullie doen als jullie zoiets zou overkomen.
En dan bedoel ik dat het echt menis is dat ie je aanrand of verkracht.
Ik zou dan echt niet weten meer wat ik zou moeten doen.
Ik zou niet ééns meer naar school durven komen!!

Kuzzies someone
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Blue*Angel schreef:
Jah zeker ziek maar wat zouden jullie doen als jullie zoiets zou overkomen.
En dan bedoel ik dat het echt menis is dat ie je aanrand of verkracht.
Ik zou dan echt niet weten meer wat ik zou moeten doen.
Ik zou niet ééns meer naar school durven komen!!

Kuzzies someone
Ja ik denk altijd dat dat mij niet over komt..dat ik het niet zo ver laat komen omdat ik hem dan al in z'n zak heb gestampt/geknepen/gebeten...

Maar op het moment zal ik toch wel niets durven
Wat ik zal doen? Ik denk toch wel actie ondernemen.. Het tegen de directeur zeggen, aangifte doen blablabla..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 21:16
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
A loved one schreef:

Love
Jij hebt ook wel echt heel wat mee gemaakt...

Mja kan er niks over zeggen... behalve dat leraren die óóit leerlingen durven te misbruiken met foto, naam en adres in de krant en op TV bekend moeten worden gemaakt!
Dan reken ik op de bevolking voor de terechtstelling.

En zelfs dat is nog niet erg genoeg...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 22:50
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Jij hebt ook wel echt heel wat mee gemaakt...

Mja kan er niks over zeggen... behalve dat leraren die óóit leerlingen durven te misbruiken met foto, naam en adres in de krant en op TV bekend moeten worden gemaakt!
Dan reken ik op de bevolking voor de terechtstelling.

En zelfs dat is nog niet erg genoeg...
Dat doen ze nie omdat dr dan geen zendttijd meer over is voor andere programma's
Reageren

Regels voor berichten