Advertentie | |
|
![]() |
|
Bij ons op school bij een leraar moesten de meisjes met grote voorgevel vooraan zitten .. bah
Hij zei het niet zo, maar ze moesten vooraan omdat ie het 'leuk vond om naar te kijken' Als je iets gaat vragen bij zn bureau praat ie echt tegen je tieten in plaats van dat ie je aan kijkt, dat is toch vieeesss Ik vind het wel een vorm van lastig vallen, want je voelt je toch niet op je gemak |
![]() |
|
![]() |
Dat een leraar naar leerlingen kijkt, boeiend zeg, laat 'm.
Wanneer het echt staren naar de voorgevel (mja, die heb ik dan weer niet, had graag n hoger cijfer voor nederlands gehad - mja, die kerol geeft knappe meisjes dus nogal snel n hoog cijfer :/ :]) wordt gaat het te ver. Sexuele opmerkingen kunnen gewoon niet, imho.
|
Via een leraar heb ik gehoord dat een andere leraar iets over mij heeft gezegd tegen een andere klas
![]() Die leraar die dat tegen mij heeft gezegd vond het te ver gaan ![]() ![]() Niet leuk dus...ik ga maar eens ff aan die leraar vragen wat hij heeft gezegd... |
![]() |
|
![]() |
bij ons op school is een keer een leraar terecht gesteld omdat hij een paar meisjes had misbruikt...
hij is nu van school af en had geloof k een gevangenisstraf van héél kort en een taakstraf... dat weet k niet meer zeker... er was bijvoorbeeld een keer dat ze een uitje hadden naar t strand en dat de leerlingen toen moesten naakt zwemmen van die man enzo... heel vaag allemaal... k zat toen alleen in de 1e toen hij eraf werd gestuurd, dus k weet er niet veel van. maar t is wel vreselijk dat iemand zoiets durft te doen... |
![]() |
|
Mijn engels leraar is echt zo'n patser figuur en denkt dattie alles kan..
Hij maakt ook altijd opmerkingen over de meiden bij ons in de klas, en hij heeft het graag over sex (!!).. Hij noemt ook alle meiden "schatje" of "lieverd" enzow.. en legt ineens een arm om je heen enzo.. (En dat terwijl ie een vriendin heeft!!) Ik heb het er al ns kort met hem over gehad dat ik daar niet tegen kan enzo.. daar heeft ie zich even aan gehouden, maar de laatste tijd begint ie weer.. k durf verdomme niet meer naar die les ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Soms vraag ik me af hoe sommige van die figuren ooit leraren zijn kunnen worden..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar op het moment zal ik toch wel niets durven Wat ik zal doen? Ik denk toch wel actie ondernemen.. Het tegen de directeur zeggen, aangifte doen blablabla.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mja kan er niks over zeggen... behalve dat leraren die óóit leerlingen durven te misbruiken met foto, naam en adres in de krant en op TV bekend moeten worden gemaakt! Dan reken ik op de bevolking voor de terechtstelling. En zelfs dat is nog niet erg genoeg... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
lastig gevallen door docnt brunettespy | 12 | 04-01-2013 01:53 | |
Psychologie |
Hoe kun je je afsluiten voor andere mensen die je lastig vallen in je dromen Pruts0r | 20 | 16-04-2007 07:16 | |
Liefde & Relatie |
mijn ex blijft me lastig vallen.. Marsjuh87 | 11 | 27-03-2004 10:27 | |
Psychologie |
Als mensen op dit forum anderen lastig vallen via mail.. Verwijderd | 11 | 24-03-2002 15:35 |