Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2002, 09:19
Shumi
Shumi is offline
Heeey daar, ik wil ADSL nemen...
Is dat nou verstandig???

(Ik ben niet zo'n PC freak dus als ik verkeerd zit zeg dan ff waar ik naartoe moet en zet er een slotje op...)
Oud 01-05-2002, 09:27
dystopia
dystopia is offline
Hoe vaak doe je internetten? Als je 2x per maand af en toe een half uurtje chat kun je beter geen ADSL nemen maar dialup blijven houden.

Wanneer je regelmatig online bent kun je het best ADSL basic nemen (ik raad Xs4all aan daar heb ik een goede ervaring mee en leveren goede support, hebben er zelf verstand van. Is dan ook de eerste provider van Nederland).

Mocht je veel en vaak downloaden dan is ADSL fast meer geschikt voor je. Dan heb je namelijk sneller internet dan bij basic. Is wel weer wat duurder.

Je kunt je aanmelden op www.xs4all.nl en dan op ADSL klikken Wel even overleggen met thuis enzo natuurlijk
Oud 01-05-2002, 09:29
Verwijderd
Ik heb zelf ADSL Comfort bij Planet Internet, en het bevalt mij echt prima!

Heb tot nu toe nog maar 2x gehad dat ik niet op internet kon, 1x was vlak na de installatie (KPN moest het afmaken maar snapte het zelf ook niet helemaal), en 1x was mn eigen schuld
Oftewel, nog geen enkele storing

Goed, de ups/downs zijn niet geweldig hoog, maar wel constant, en dat vind ik erg fijn moet ik zeggen .
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 09:34
Shumi
Shumi is offline
tja wij denken eraan om ADSL bij E/Ision, (weet nie precies meer) en mijn broer download nogal vaak, als je begrijpt wat ik bedoel...
(Enne zit ik hier dan toch goed???)
Oud 01-05-2002, 10:08
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Shumi schreef:
tja wij denken eraan om ADSL bij E/Ision, (weet nie precies meer) en mijn broer download nogal vaak, als je begrijpt wat ik bedoel...
(Enne zit ik hier dan toch goed???)
Nog nooit van gehoord van die provider. Als je erg veel download kun je het best fast nemen. Als je gewoon veel chat is basic genoeg. Hangt ook van je budget af. Misschien heet het bij E/Ision anders dan basic en fast, 't princiepe is 't zelfde.

En je zit hier goed ja
Oud 01-05-2002, 10:33
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Ision ken ik wel, die heeft Energis overgenomen nadat die Internet Noord (waar wij een dialupabbo hebben) heeft overgenomen...

Bevalt opzich best...
Oud 01-05-2002, 13:05
DEChengst
DEChengst is offline
Ja zoals Dystopia zegt, gewoon lekker bij XS4ALL gaan.

Ik zit zelf bij Planet, de verbinding is snel en stabiel. Alleen klanten service hebben ze nooit van gehoord, de helpdesk heeft het IQ van een pot pindakaas en de nieuwsserver is compleet waardeloos.

Ik heb danook speciaal voor de nieuwserver een dialup account bij XS4ALL genomen. Momenteel zit ik eigenlijk te wachten tot XS4ALL via BBNed gaat leveren, en dan zeg ik houdoe ! tegen Planet Internep.

-Desecrator
Oud 01-05-2002, 20:47
Shumi
Shumi is offline
ja en sorry maarre we nemen Planet
Oud 01-05-2002, 20:51
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Shumi schreef:
ja en sorry maarre we nemen Planet
Waarom? XS4All is in alle opzichten een betere provider.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 04:47
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Waarom? XS4All is in alle opzichten een betere provider.
Tja ach, laamaar, eigewijze types blijf je altijd houden overigens heb ik ook bar slechte ervaringen met de Planet Internet/World Access helpdesk. Dat was in '98. Om een lang verhaal kort te maken: ze begrepen het probleem niet eens. Een andere keer moest ik zo'n 20 minuten wachten. En dat kost nog 'ns flink geld ook.
Oud 02-05-2002, 09:45
MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Citaat:
Ik heb danook speciaal voor de nieuwserver een dialup account bij XS4ALL genomen. Momenteel zit ik eigenlijk te wachten tot XS4ALL via BBNed gaat leveren, en dan zeg ik houdoe ! tegen Planet Internep.
Ja da doe ik ook, maar ik zit nog 7 maanden aan Planet vast , en daarna stap ik idd ook over naar Xs4all en BBned.
Oud 03-05-2002, 23:46
MadEgg
MadEgg is offline
Neem gewoon kabel, ben je van het gedonder af
/me voorziet dat UPC binnen 1 jaar op de fles gaat en ik alsnog aan de ADSL moet maar dat zien we dan wel weer
Oud 04-05-2002, 04:26
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
MadEgg schreef:
Neem gewoon kabel, ben je van het gedonder af
/me voorziet dat UPC binnen 1 jaar op de fles gaat en ik alsnog aan de ADSL moet maar dat zien we dan wel weer
neeeeed... newsgroups )

btw Desecrator... Wanadoo heeft ook een enorme Newsgroup shit.... ADSL weet ik niet.. maar dial up zeker.. iig.. een jaar geleden
Oud 04-05-2002, 10:26
MadEgg
MadEgg is offline
Citaat:
MaakUt schreef:

neeeeed... newsgroups )

euh?
Oud 06-05-2002, 22:26
Shumi
Shumi is offline
WE hebben gekozen voor XS4ALL (basic-anders te duur), thnxxx voor alle tips
Reageren