Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ehh die van mijzelf nu ook.. ![]()
||
Citaat:
![]() is voor mij toch niet zo fijn als normaal doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ach niet zozeer alleen inhouden denk ik, als ook aanspannen. Er zijn aparaten die daar voor zorgen, maar in principe kan je het ook zelf. Als je het regelmatig doet werkt het echt. Alleen het lijkt me moeilijker om die discipline op te brengen dan elke dag zoveel honderd sit-ups.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je gaat op je kont zitte je rug op de grond en dan sit-ups en met je benen moet je telkens omste burten naar je hoofd brengen en dat moet je snel doen dan elke dag +- 5-10 min *ik heb het van me turnleeraar en dansleeraressen dus het moet wel werken ![]() XXXXXXXx //\\//\\ichelle
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hoi
||
Citaat:
![]() (En jah, ik ga ook zeggen dat die onderste regel dom was) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Helpt toch allemaal niet. Om te zorgen dat je een 6pack krijgt moet je eerst getrainde buikspieren krijgen. Paar oefeningen zoals hanging leg raises, weighted crunches etc en kort in de herhalingen zodat je zoveel mogelijk de type II vezels aanpakt die het meeste groeipotentiaal hebben. Zorg ook dat je goed eet en rust. Daarna het vetpercentage omlaag brengen door dieeten of door cardio. Zorg ervoor dat je wel goed eet en niet gewoon al het vet eruit gooit. Vet is goed, om af te vallen moet je aan koolhydraten inhouden. Iig zorgen dat je verbruik lager ligt dan wat je eet. (dat betekent niet jezelf verhongeren!)
Zoek eens op hoe het menselijk lichaam werkt. Kennis is macht. |
![]() |
|
![]() |
ja ik meende dat serieus. Hij heeft dat gezegd. Maar het is meer onderhoud. Ik had al een beetje een wasbordje en eigluk alleen vel op me buik.
Hij dat als je gewoon zittend je buik inhoud, dat je buikspieren tegen je rugspieren in gaan werken en dat ze zo getraind/ onderhouden worden. Ik denk wel dat situps beter werken, maar dit is minder zwaar. En o ja, ga fietsen ofzow, dat helpt bij vetverbranding en als je niet te veel vet op je buik heb, zie je al spieren...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
17 en krachttrainen willempiee7 | 10 | 30-10-2012 11:26 | |
Lichaam & Gezondheid |