Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik doe het echt alleen voor goed uitzien, hardlopen doe ik dan wel deels om de looks en deels omdat het lekker voelt. En ik moet ook echt flink conditie opbouwen/buikje wegwerken, heb ik nog geen echt buikje, maar je kan m'n sixpack niet zo lekker zien zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik train puur voor de ontspanning en conditie, het lichaam in redelijke vorm houden is mooie bonus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar om het even grof te zeggen heb ik een gloeiende enorme fucking kuthekel aan rennen (ik ga er spontaan van schelden,kan je nagaan) hoewel t zeer hard nodig is Q_Q maar ik doe zowiezo best veel cardieu enzo ![]() hoewel ik liever bovenlichaam training heb dan onderlichaamstraining t is wel voordeel hoor om de bouw van mn paps te hebben(1.90 en gespierde aanleg) dus ik zal wel makkelijker spierweefsel opbouwen dan de gemiddelde marathonloper (en daarom pas ik ook zo op) goeie vriend van me doet aan hardlopen(wedstrijden etc) en hij wilt een beetje bulken maar dat lukt hem gewoon niet omdat ie alles nagenoeg kwijtraakt door hardlopen wat eeuwig zonde is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar de vorm van training die hij doet is niet goed voor opbouw extreme cardio zoals rennen verlengt spieren,ipv verstevigen dat en erbij komend dat hij een hele snelle stofwisseling heeft heeft ie niet de meeste aanleg om te bulken ik...die een trage stofwisseling heeft heeft dat iets meer,maarja het werkt 2 kanten op ![]() snellere spieropbouw EN sneller aankomen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik eet vet gezond (nauwlijk snoep en ijs) en neem dus bijna geen tussendoortjes...
Daarnaast zwem ik 2 keer in de week een uur ipv hardlopen door mijn osgood schlatter (ziekte aan m'n knie), met zwemmen train je echt alles, je buikspieren maar juist ook heel veel je schouders waardoor je breder wordt. En je verbrand er goed vet mee. En dan doe ik ook nog elke dag voordat ik ga slapen push-ups (kan er nu rond de 30 en dat wordt steeds meer) en 100 crunches en dan nog ongeveer 100 variaties op crunches zodat ik al m'n buikspieren train. Heb t voordeel dat ik al een goede bouw heb, best breed, dus het is alleen een kwestie van dat eruit laten komen... |
![]() |
|
als dit je hele training is kan je niet echt gespierd worden. ik weet dat je door zwemmen wel wat breder kan worden (wat trouwens echt niet komt door je schouders), maar je zal er niet echt breed van worden. dat je er goed vet mee verbrand klopt wel.
voor het slapen gaan push-ups kan wel (doe ik ook wel eens) maar je zal daar ook niet echt breed van worden. (welke spiergroep voel je trouwens het meest met je push-ups. zo kan je aardig zien welke spieren voorlopen op elkaar). crunches gaan je geen sixpack opleveren dus daar kan je beter mee stoppen. door tussendoortjes trouwens weg te laten eet je wel minder wat je in moet halen in je andere maaltijden (= meer eten). tenzij je probeert af te vallen dan is het prima. maar afvallen en sterker worden gaan niet erg goed samen. |
![]() |
|
![]() |
Crunches blijven één van de beste manieren om je buikspieren te trainen hoor...
En heb je anders nog voorstellen hoe ik meer een sixpack kan krijgen, en dan alleen oefeningen die je thuis kan doen.. Met push-ups voel ik meestal me borstspieren het meest, maar als ik push-ups doe met tussendoor een klap (dat je zegmaar los van de grond komt, weetjewel) voel ik me buik het meest.. Afvallen en sterker worden gaat misschien niet zo heel erg samen, maar afvallen en je spieren beter zien juist wel, of heb ik het nou helemaal mis?! |
![]() |
||
Citaat:
amdere oefeningen voor buikspieren zijn bijvoorbeeld dragon flags (let goed op de uitvoering!) verder kan ik zo snel niks verzinnen als je met push-ups je borstspieren het meest voelt lopen die achter op bijvoorbeeld je schouders. bij mij lopen bijvoorbeeld mijn schouders juist achter op borstspieren. idd afvallen zorgt ervoor dat je je spieren beter kan zien (en door een laag vet % krijg je ook je sixpack te zien (die iedereen heeft, maar lang niet bij iedereen zichtbaar)). als je doel is om je spieren beter zichtbaar te maken heb ik niks gezegd, verwacht echter niet dat je naast het afvallen ook super dikke spieren kan opbouwen in dezelfde tijd. om niet in de gym te trainen moet je een beetje creatief zijn net zoals in dit filmpje filmpje (dat op 1:10 is wel sick als je dat goed kan. misschien als je van die rekken hebt en er zitten geen kleuters is dat wel iets om te doen (wij hebben hier in de buurt speciale workout zooi met o.a. van die rekken) hoe ze er in dat filmpje uitzien is trouwens ongeveer mijn doel. ik hoef niet echt een bodybuilder te worden, maar zoiets zou wel netjes zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja, die dragon flags zijn ook wel een goede oefening idd.. moet ik maar een beetje improviseren waaraan ik me vast ga houden.. Ik snap wat je bedoeld met die push-ups, die blijf ik ook gewoon doen.. weet jij misschien nog een oefening om je borstspieren te trainen? Naja, ik ben pas 16, dus bij mij gaat het er eigenlijk meer om om een laag vetpercentage krijgen en dan dan je me buikspieren goed ziet en me borstspieren.. volgens mij is het op mijn leeftijd onmogelijk en ook niet goed voor me om zoveel spieren te kweken, maar dit kan ik ook heel goed mis hebben hoor. Dat filmpje is wel echt ziek! Op dit moment hoef ik nog niet zo te worden, maar natuurlijk over een paar jaar het liefst wel. Net iets minder vind ik ook niet erg.. Maar eigenlijk alles wat zij doen is optrekken in variaties, push-ups en variaties, en op dat bushokje deden ze ook even cruchses ofzo... ik heb wel een klimrek bij mij in de buurt, die staat alleen op een schoolplein en kan ik dus niet altijd heen. Ik zit er ook gewoon aan te denken om zo'n optrek balk te monteren in m'n kamer, maar weet nog niet precies hoe ik dat ga doen.. . |
![]() |
||
Citaat:
![]() ja ik ken wel meer oefeningen voor de borstspieren zoals flyes, maar zo snel niet iets wat zonder gewichten kan. ik zal ff kijken of ik iets kan verzinnen vandaag ![]() als 16 jarige kan je wel echt gespierd worden net als een volwassenen. er zijn wel altijd mensen die zeggen dat je last krijgt met de groei en al dat soort onzin, maar daar heb ik nooit wat van gemerkt. trainen zonder machines zit trouwens geen minimum leeftijd aan. dat op dat bushokje waren idd een soort crunches, maar dan nog dieper dan wanneer je ze op de grond doet omdat je nog een beetje naar beneden kan. |
![]() |
||
Citaat:
En ik moet dat ook 's doen op zo'n bushokje ![]() |
![]() |
|
|