![]() |
||
Citaat:
![]() Have fun! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-04-2004 om 21:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Probeer in ieder geval er niet teveel eraan te denken als je met voorspel bezig bent man, want je gaat vast zenuwachtig worden als je denkt van "goddamn, zometeen ga ik die mutha fucka lekker bange, goddamn...." en als het er dan op aankomt is je pielemuis slapper dan het brood wat je oma in de soep dipt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik vind eigenlijk dat je daar sowieso niet moeilijk over hoeft te doen.. 't moet toch niet perse zonder handjes raak zijn.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar vooral dat laatste zinnetje is goed van je! Je doet 't tenslotte voor je plezier, dus moet je je vooral niet druk maken..Er bestaan alleen onhandigheidjes, geen echte fouten... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oke, tijdens een ONS is 't misschien wel lastig.. alleen al omdat het zo'n geklooi is terwijl je duidelijk iets wil..hihi.. maar als je echt aan 't vrijen bent, rommel dan lekker aan zou ik zeggen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jaaah, en dat heeft de dappere held ook gedaan. Goes, jongen. Ik ben vereerd dat mijn posts zo'n indruk maken op je. Eerlijk gezegd kon ik me van jou niets voor de geest halen toen ik je hatemailtje las. |
![]() |
||
Citaat:
En ik was al zo nieuwsgierig naar jou geworden! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ahum, ik hou er wel over op.
||
Citaat:
Verboden vruchten smaken het zoetst. Ofzoiets?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Penetratie Verwijderd | 40 | 26-10-2008 17:41 | |
Seksualiteit |
Meiden: langdurige penetratie & droogte sofie3 | 3 | 22-04-2003 11:52 | |
Seksualiteit |
Nog zo'n tijdtopic, maar nu over penetreren. Studentje | 43 | 26-02-2003 09:44 | |
Seksualiteit |
Pijn bij penetreren? emperor crono | 2 | 16-09-2002 07:28 | |
Seksualiteit |
Toch klaarkomen door penetratie? carla-tje | 54 | 19-08-2002 21:45 | |
Seksualiteit |
Dubbele Penetratie...?? Verwijderd | 44 | 18-03-2002 08:31 |