Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.spaarbeleg.nl/babynamen/
Hoewel ik niet voor de populairste zou kiezen. Origineel is wel fijn.. ![]() (kijk anders op www.babynamen.nl/www.babynames.com oid)
||
Citaat:
![]() DAT was ik even vergeten ja... ![]() Heb jij die nog? Wat waren we toen toch schattig ook ![]()
|
Verwijderd
|
Er zitten hier echt stomme namen tussen... maar ook mooie
![]() Kars vind ik mooi ![]() Jongen: Jonne, Kars, Tristan, Sanne, Lucas, Luka, Hans (die vind ik gewoon erg leuk ![]() Meisje: Sophie, Sophia, Elisa, Francesca, Frances, Hanna, Hanne, Anna, Anne.... Mja, daar blijf ik een beetje bij... sommige vind ik echt mooi (Jonne, Lucas en Sophia bv), bij andere twijfel ik erg... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vind het trouwens een erg leuke naam, Luka, maar dan wel voor een jongen. Sander en Thomas vind ik niks. Persoonlijk vind ik mooi voor een jongen: Thijmen Misha Voor een meisje: Thirsa Annemijn Anne/Anna Ik zou in iedergeval nooit een naam met een R erin (laat staan ermee laten beginnen) kiezen. Ik heb zo;n vreselijke rollende R en ik baal er zo van, ik kan mijn eigen naam niet eens uitspreken! Lichtelijk overdreven maar goed... Nee, ik heet in het echte leven dus geen Alpha... Dus denk daaraan! Misschien heeft het toekomstige broertje/zusje ook wel een rollende R! Wees gewaarschuwd! Haar/Zijn hele leven zal verziekt zijn als het Ramon of Rianne zal heten... ![]()
Laatst gewijzigd op 26-05-2003 om 15:03. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
euh ff uit mijn blote hoofd naja met behulp van www.gtst.nl
wat een énige namen. valerie barbara jeff ludo robbert janine charlie kom morris lotje wendela martine hafkamp frits isabella yasmin dokter simon rosa meneer harmsen dennis betty arrrrnie linda roos jessica rik rikky bowien remco benjamin stefano milan roxy anita sjors |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De allersaaiste chauffeur #1643 Verwijderd | 500 | 12-04-2012 20:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland vs Marokko aangaande Arabische namen Gatara | 14 | 10-04-2009 12:23 | |
De Kantine |
Wanneer is een vrouw te oud om een kind te krijgen? Missy | 66 | 31-10-2007 17:31 | |
Lifestyle |
[oudje] hoe ga jij je kiddo's noemen italianboy | 498 | 28-06-2004 15:32 | |
De Kantine |
Het wordt een jongen! Verwijderd | 68 | 22-01-2003 15:43 | |
De Kantine |
Hoeveel voornamen vind jij gepast voor een kind? Verwijderd | 80 | 19-01-2003 20:27 |