Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2004, 14:11
I love stars
I love stars is offline
Kan je ook mensen eten en is dat gezond?

Seriouse vraag over kanabilisme.
Want ik kan me voorstellen dat die volkeren van de honger ook mensen gingen eten.
Vraag zie hier boven. ( moet zijn waaropm deden vroeger mensen aan kallibilisme in afrika enzo)
( gooi maar dicht )

Laatst gewijzigd op 16-05-2004 om 15:59.
Advertentie
Oud 16-05-2004, 14:15
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
tuurlijk, 't is net gewoon vlees toch?

en ze eten t volgens mij niet alleen door honger hoor. Sommige volkeren dachten dat het kracht gaf om het hart of de hersenen van hun vijand te eten. (toch? )
Oud 16-05-2004, 14:28
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Natuurlijk kan je ook mensen eten. Of het gezond is hangt af van de persoon die je eet Dierlijk vlees zit vaak vol met groeihormonen en ze krijgen troep te eten. Wat dat betreft kan het best gezonder zijn dan dierlijk vlees. Maar ik ben van mening dat vlees zowiezo niet echt gezond is.
Oud 16-05-2004, 14:32
cottonmouth
cottonmouth is offline
Ik wil m'n vriendin ook altijd opeten. Omdat ze zo schattig is. Maar dat zou wel weer zonde zijn, dus dan knabbel ik alleen een beetje aan d'r.

Het zou vast heel gezond zijn.. weinig vet en veel spieren. ^^
Oud 16-05-2004, 14:33
Verwijderd
Ja, het kan, vlees is vlees, het is niet gezonder of minder gezond dan ander vlees. Mensenvlees van een mens met normaal postuur schijnt min of meer naar mager varkensvlees (zoals schnitzel) te smaken.
Oud 16-05-2004, 14:41
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Zoek je naar mensen die gegeten willen worden? Net als die ene Duitser.
Oud 16-05-2004, 14:52
Verwijderd
why not?

zolang beide partijen die keus vrijwillig maken uiteraard.
Oud 16-05-2004, 15:03
cyntha
cyntha is offline
Natuurlijk kan dat, het is toch gewoon vlees
Oud 16-05-2004, 15:13
Energie
Energie is offline
.. die antwoord kon ze zelf ook wel bedenken is het gezond
Oud 16-05-2004, 15:26
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 16-05-2004 @ 15:41 :
Zoek je naar mensen die gegeten willen worden? Net als die ene Duitser.
Doe effe normaal,?! Wat bezield je ?! tuurlijk niet ! Ik wil alleen weten waarom die stammen het vroeger deden.
Oud 16-05-2004, 15:42
Verwijderd
Dat ze dat deden was deels natuurlijk omdat ze honger hadden en deels omdat sommige stammen dachten dat als je bijv. mensenhersenen at, dat je dan slimmer werd, en dat je als je last van je maag had, dat het dan hielp om een mensenmaag op te eten, en ook deels omdat sommige stammen dachten dat als iemand gedood werd door een mens, dat zijn of haar lichaam dan weer opstond om wraak te nemen, en door iemand op te eten kon je voorkomen dat diegene weer op zou staan.
Oud 16-05-2004, 15:48
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
I love stars schreef op 16-05-2004 @ 16:26 :
Doe effe normaal,?! Wat bezield je ?! tuurlijk niet ! Ik wil alleen weten waarom die stammen het vroeger deden.
Voor iemand die een topic begint met 'Kan je ook mensen eten en is dat gezond?' reageer je wel erg overdreven op deze wedervraag.
Oud 16-05-2004, 15:57
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 16-05-2004 @ 16:48 :
Voor iemand die een topic begint met 'Kan je ook mensen eten en is dat gezond?' reageer je wel erg overdreven op deze wedervraag.
de vraag is eigenlijk waarom deden mensen vroeger aan kanabilisme , maar de kop wil niet veranderen?
Ik had hem wel zo maar ja ;pech
Oud 16-05-2004, 15:58
I love stars
I love stars is offline
Gooi dit topic maar dicht !
Oud 16-05-2004, 16:01
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
I love stars schreef op 16-05-2004 @ 16:57 :
de vraag is eigenlijk waarom deden mensen vroeger aan kanabilisme , maar de kop wil niet veranderen?
Ik had hem wel zo maar ja ;pech
Onder de mensen is het een ritueel dat in het verleden werd gebruikt door verschillende stammen in het Amazonegebied, Afrika, Fiji en Nieuw-Guinea, en dan met name in rituelen die verbonden zijn met het voeren van oorlog tussen de verschillende stammen. Er zijn ook individuele gevallen gemeld in andere landen, maar die zijn voornamelijk verbonden met geestelijk instabielen en criminelen.
Oud 16-05-2004, 16:03
cyntha
cyntha is offline
Tegenwoordig komt het kannibalisme voor in extreme gevallen zoals die van seriemoordenaar Jeffrey Dahmer en Fritz Haarmann (De slager van Hannover).
Eind 2002 werd een vreemde zaak in Kassel, Duitsland aan het licht gebracht waarbij een man via het internet letterlijk om een slachtoffer vroeg. Hieraan werd gehoor gegeven door een tweede man, en voordat hij hem om het leven bracht hebben zij eerst gezamenlijk het slachtoffers geslachtsdeel opgegeten, en dit op video vastgelegd (Zaak Armin Meiwes).
Oud 16-05-2004, 16:16
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
sensual schreef op 16-05-2004 @ 17:03 :
Tegenwoordig komt het kannibalisme voor in extreme gevallen zoals die van seriemoordenaar Jeffrey Dahmer en Fritz Haarmann (De slager van Hannover).
Eind 2002 werd een vreemde zaak in Kassel, Duitsland aan het licht gebracht waarbij een man via het internet letterlijk om een slachtoffer vroeg. Hieraan werd gehoor gegeven door een tweede man, en voordat hij hem om het leven bracht hebben zij eerst gezamenlijk het slachtoffers geslachtsdeel opgegeten, en dit op video vastgelegd (Zaak Armin Meiwes).
ik bren miselijk , dit doe je gewoon niet.
Oud 16-05-2004, 17:00
Madgirl
Madgirl is offline
Brr, ik moet er niet aan denken om mensen te eten.
Oud 16-05-2004, 17:49
Mu
Mu is offline
Ik moet er niet aan denken om mensen te eten.
Ik moet er niet aan denken om dieren te eten.
Oud 16-05-2004, 19:04
I love stars
I love stars is offline
slotje graag
Oud 16-05-2004, 19:11
Verwijderd
Waarom verwijder je 'm niet gewoon zelf? 't Is je eigen topic.
Oud 16-05-2004, 19:20
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Mu schreef op 16-05-2004 @ 18:49 :
Ik moet er niet aan denken om mensen te eten.
Ik moet er niet aan denken om dieren te eten.
een mede-vegetarier

Waarom moet er een slotje? Er zijn nog steeds mensen die serieus antwoord geven op de vraag, andere mensen hebben daar misschien ook wat aan. Het enige wat is veranderd is dat jij je eetlust kwijt bent, dan kijk je toch gewoon niet meer.
Oud 16-05-2004, 19:38
Verwijderd
Eat me!
Oud 16-05-2004, 22:37
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Madgirl schreef op 16-05-2004 @ 18:00 :
Brr, ik moet er niet aan denken om mensen te eten.
Oud 17-05-2004, 05:52
murwari
murwari is offline
op vraag van de TS

Regels voor berichten