Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2002, 22:04
Amuwébee
Amuwébee is offline
Het is al een tijdje dat een vogel me komt wakker maken hij zit naast mij ruit en begint te tikken,
ik vind het eerder gewoon een achterlijke vogel tot mijn kameraad zei dat ik eens een spreukje had gedaan waar er iets in kwam over vogels en er staat wel degelijk in dat de vogels de weg zullen wijzen. wel in engels, maar het is al maanden geleden?
Heb ik gelijk is het gewoon een achterlijke vogel?
Oud 30-04-2002, 22:52
Koss
Koss is offline
Citaat:
Amuwébee schreef:
mijn kameraad zei dat ik eens een spreukje had gedaan waar er iets in kwam over vogels en er staat wel degelijk in dat de vogels de weg zullen wijzen. wel in engels, maar het is al maanden geleden?
het lijkt er meer op dat je de materie voor je er aan begon niet goed hebt doorgrond
en geen benul had waar je mee bezig was toen je het "spreukje" deed
zie ook no 2 van de 13 doelen (ken je craft)
zorg er eest eens voor dat je goed weet wat de (mogelijke) gevolgen zijn van wat je doet voor je er aan begint
maar voor je daar aan kunt beginnen zul je eerst no 1 van de 13 doellen moetten beheersen
en dat is "ken jezelf"
en op je 14e zijn er zoveel veranderingen in je leven dat je daar geen stabilitijd in kunt vinden
leer leer leer en leer nog een betje meer

en kijk na je pubertijd weer eens naar de "spreukjes"
Oud 01-05-2002, 17:35
Saraï_h
Saraï_h is offline
go koss go koss (béétje geirriteerd??? hihi)

ontopic:

kheb geen flauw idee, maar laatst was ik bij een vriend, en daar zat al dagenlang een hele vreemde vogel op zijn balkon (6e verdieping, flat) naar binnen te staren. Hij was spierwit met 1 zwart oog.. had iets weg van een uil, maar was het toch weer niet.

Het was echt heel erg creepy, en hij wilde maar niet weggaan.
Het heeft niets met een spreuk ofzo te maken.. maarja als we het toch over vogels hebben
Oud 01-05-2002, 20:11
Aissyla
Aissyla is offline
Citaat:
Het is al een tijdje dat een vogel me komt wakker maken hij zit naast mij ruit en begint te tikken,
Kunnen zulk soort gevallen niet een soort gidsen zijn ofzo? Of gereincarneerden naasten ofzo?
Zulksoort dingen heb ik wel eens gehoord...
Oud 01-05-2002, 21:12
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
nirvana_girl schreef:
go koss go koss (béétje geirriteerd??? hihi)

ontopic:

kheb geen flauw idee, maar laatst was ik bij een vriend, en daar zat al dagenlang een hele vreemde vogel op zijn balkon (6e verdieping, flat) naar binnen te staren. Hij was spierwit met 1 zwart oog.. had iets weg van een uil, maar was het toch weer niet.

Het was echt heel erg creepy, en hij wilde maar niet weggaan.
Het heeft niets met een spreuk ofzo te maken.. maarja als we het toch over vogels hebben
Er zijn zat stadsduiven die zo eruit zien.
Oud 02-05-2002, 09:11
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Er zijn zat stadsduiven die zo eruit zien.
maar niet zat stadsduiven die dagen ergens gaan zitten en niet weg willen gaan
Oud 02-05-2002, 09:39
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
watermannetje schreef:

maar niet zat stadsduiven die dagen ergens gaan zitten en niet weg willen gaan
Die duif zal heus wel s'avonds weg zijn gevlogen om eten te gaan zoeken. Het is gewoon zijn vaste stekkie, die vogel zit er mischien gewoon graag. Jij hebt vast ook een eigen stekkie buiten huis.
Oud 02-05-2002, 12:33
Saraï_h
Saraï_h is offline
hahahaaaaaaaaaaaaaaahhahaha..... ahum. sorry
Oud 07-05-2002, 23:48
louis84
louis84 is offline
Citaat:
Amuwébee schreef:
ik vind het eerder gewoon een achterlijke vogel tot mijn kameraad zei dat ik eens een spreukje had gedaan waar er iets in kwam over vogels en er staat wel degelijk in dat de vogels de weg zullen wijzen. wel in engels, maar het is al maanden geleden?
Het zal waarschijnlijk een vogeltje zijn, die zijn/haar nest daar heeft gevestigd, en daar zijn/haar nakomelingen verzorgt of uitbroedt, dus waarschijnlijk zijn vaste stekkie.

Of het kan ook weleens je gids zijn, die je wat wilt zeggen, of wilt beschermen. Als je tijdens je meditatie je zogenaamde deurtje opent van je kamer, waardoor je gids naar binnenkangaan.

TIjdens die meditatie, laat je je ontspannen, alle spanning door je voeten naar de aarde toe. Je denkt nu in je gedachtes, dat je een trap ziet, een zeer lange trap, naar boven. Aan het eind is een deur, je opent de deur, je voelt een enorme vreugde, veiligheid, en genot. Die kamer mag je zo inrichten als je wil, zolang het relaxend is voor je. Daar in de kamer, zie je je gids, in de hoek zitten, je gaat rechtstreeks naar DE gids toe, en zit naast hem, houdt hem vast, (hem kan ook haar zijn) en vraag een vraag aan je gids, tijdens die meditatie, kan je iets horen, of zien, dat kan een aanwijzing zijn of het antwoord zijn voor je vraag.

Groeten Louis

Regels voor berichten