mijn virnedje heeft hier ook een beetje last van. maar gelukkig heb ik hem om kunnen praten
het is voor ons allebei voor het eerst dat we zo'n lange tijd met iemand wat hebben (nu 3 maanden) en eignelijk gaat het allemaal super goed.
2 weken geleden is er alleen wat mis gegaan. ik was beetje boos op hem, omdat ik vond dat hij laks met mij om ging en soms het idee had dat ik hem niet interesseerde. toen kwam hi jeen avond onverwacht bij mij langs...maar daar was ik even niet van gediend. Nou ja het kwam erop uit dat we even later allebei aan het huilen waren.
Ik snapte niet waarom hij huilde. Maar het kwam er dus op uit: dat hij het moeilijk vond dat het al zo lang zo goed ging, en bang was dat hij zich nu al te veel zou binden. Hij vond het ook moeilijk om afspraken te maken ed, en hij wil er niets voor laten (daar ben ik het ook mee eens, maar een keer nee zeggen is helemaal niet erg, en dat begrjpen vrienden echt wel)
Hij zei toen : misschien is het beter dat we er nu mee stoppen. Want als het zo door gaat dan hebben we later alleen maar meer verdriet als het uitgaat, en hij vind het moeilijk om zich nu al te binden.. Maar goed: ik heb hem dus gelukkig nog een beetje om kunnen praten, dat ik het laf vond als hij makkelijkste oplossing zou kiezen, en niet wat moeite voor me wilde doen...
Gelukkig zag hij wel in dat ik misschien wat meer gelijk had. En nu gaat het allemaal helemaal super. ben er wel achter dat ik hem zeker niet moet claimen, en als het wat minder gaat en we elkaar wat minder zien..dat moet ik gewoon inzien dat hij er waarschijnlijk net zo weinig aan kan doen als ik ...dus dan moet ik niet boos op hem worden.
maar ja mannen: blijkbaar is het een eng idee om je nu al te binden!