Advertentie | |
|
![]() |
|
wel
![]() ![]() http://www.my-siemens.com/MySiemens/...eidingmc60.pdf pagina 86 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Motorola v525 is een goede keuze, alleen een beetje slecht verkrijgbaar |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() De Nokia 3200 heeft ook een camera en neemt geluid op, het toestel kost onder de 200 euro. Camerakwaliteit is gelijk aan dat van de T610. Alleen van het design moet je echt houden. Mijn review over dit toestel kan je binnenkort verwachten op nieuwemobiel.nl |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn zeer uitgebreide review kun je vinden op www.nieuwemobiel.nl > toestellen > reviews > nokia 3200. Eventuele gemaakte foto's (staan nog niet op de site helaas) met de Nokia 3200 kan ik je mailen, ik heb 'm een weekje in bezit gehad voor de gemaakte review. Kwaliteit van de foto's is niet denderend, maar het is wel grappig, en het is een klein en goedkoop toestel voor een cameraphone. Laatst gewijzigd op 14-05-2004 om 23:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Iemand ervaring met de panasonic X60? Vind 't een hele mooie telefoon om te zien (het plaatje bevalt iig) en hijs maar €150,- dus 't lijkt mij wel wat. Weet iemand wat de kwaliteit van de foto's is? En aangezien de nokia 3200 mij ook wel wat lijkt zo ik graag weten welke telefoon beter is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Klein, mooi design. Kwaliteit van het schermpje en de camera ook best goed. Deze zou ik zeker halen. Ik kon ook kiezen voor een motorola v525. Die heeft meer geheugen, groter schermpje, beter kwaliteit, meer ringtones en is ook 150. Maar toen ik ze zo naast elkaar zag heb ik toch de x60 gekocht omdat ie een stuk kleiner is. |
![]() |
||
Citaat:
De g60 maakt maximaal foto's van 352 x 288 pixels, en 16-toons of 24 toons polyphonic maakt niet zo heel veel uit, een NEC n21i met 16 toons polyphonic klinkt echt veel beter dan een Nokia met 32 toons, als die er al zijn. Dus het ligt ook wel aan het merk. |
![]() |
||
Citaat:
leuke kat trouwens ![]()
Laatst gewijzigd op 23-05-2004 om 20:05. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||