Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dan nog gaat in zo'n topic iedereen gewoon zíjn mobiel roepen zonder toelichting... dus is het waarschijnlijk toch handiger in combinatie met je eisen zélf te gaan kijken wat waaraan voldoet.
|
Wat dacht je van deze:
http://www.my-siemens.com/MySiemens/...2Fdesc,FF.html Om de één of andere reden zet dat forum hier "<br />" in de URL.. maar ik bedoelde dus de Siemens M50. ![]()
Laatst gewijzigd op 06-08-2002 om 16:51. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
tja, ontvangst e.d. is netwerkafhankelijk, heeft niks met de gsm te maken, maar dat wist je denk ik al wel.
GSM los kopen is erg duur, als je er toch een abo/prepaid bij wil zou ik ze samen kopen, want je hebt ze toch samen nodig om er iets aan te hebben! (Tenzij je al een prepaid-sim hebt oid). Over de GSM....tja, als ik het zo lees wil je een standaard koelkast (maar dan een kleine dus he...koelkastje dus ![]() Zelf heb ik een 6210 (nokia), die kan ontzettend (200+ heb ik ooit gehaald) veel sms opslaan, en een groot telefoonboek e.d. Er zit wel infrarood op enzo, maar omdat t een "verouderd" model is (opvolger 6310 is er al) is ie flink in prijs gedaald. Misschien kan je er ergens 2e hands aankomen. Ik vind t een erg goede telefoon, weinig mensen hebben m (is voor mij pluspunt), is erg degelijk, en heeft ook ontzettend lange batterijcapaciteit. succes ermee |
![]() |
|
owja, nog iets anders
![]() voor overzichten van gsms kan je kijken op webwinkels als gsm.nl of gsmweb.nl. Ook voor kopen van gsms (al dan niet icm abo/prepaid) zou ik persoonlijk op internet kijken. Zelf heb ik al mijn gsms en abo's via internet gekocht, is veel goedkoper en werkt net zo makkelijk. Op pricewatch.nl kan je bijv. zoeken naar lage prijzen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bedankt voor de rest van je verhaal ![]() |
![]() |
|
Ontvangst heeft wel degelijk iets te maken met de gsm. je moet eens een ericsson (T10s), nokia (3310) en siemens (M35), naast elkaar leggen. (allemaal op hetzelfde netwerk natuurlijk).
je zult zien dat de siemens het beste ontvangst heeft, dan de nokia en dan de ericsson. je kunt dat het beste testen als je in een "slechtontvangstgebied" zit. Ga voor een Siemens: maakt niet echt veel uit welke, M35, C35,S35,ME45,S45. allemaal heel degelijk en betere prijs/kwaliteit dan f*ng NOKIA. De mazzel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik wou gewoon aantonen dat de kwaliteit van ontvangst ook iets met de gsm te maken heeft. btw: Siemens Rulezzz!!!!!!! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() mijne is al een keer van de trap gestuiterd [wel vloerbedekking erop, maar dan nog] Toen ik uit d auto stapte op de tegels een keer op een mooie marmeren vloer bij m'n vriendin, [ook metertje hoog] en nog wat, en hij doet nog steeds ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[gsm] Nokia 7200, Motorola v80 of Siemens s65 ??? G.T.C. | 3 | 06-09-2004 20:19 | |
Software & Hardware |
[GSM] Welke nemen? CrazY G | 39 | 30-12-2003 01:06 | |
Software & Hardware |
IRC Funnies (Deel 2) Koen | 133 | 21-12-2001 21:31 | |
Software & Hardware |
Home Cinema... Steefzz | 7 | 12-03-2001 21:01 |