Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb ook geluk dat ik niet vijf jaar eerder geboren ben, want dan was ik dus echt de gevangenis ingegaan als dienstweigeraar. Het concept van gedwongen dienst maakt me letterlijk misselijk, gatverdamme. Ik kots ervan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Nee, ik zou ook liever de gevangenis in gaan, loop ik tenminste niet het risico vroegtijdig (in oorlogstijd) de pijp uit te gaan. Misschien dat ik wel zou gaan als ik een wat hogere functie kan gaan bekleden (ook minder risico dood te gaan, en het lijkt me wel leuk om bevelen uit te delen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ontopic: ik zou het wel doen, word je hard en nederig van, en daar is nog nooit iemand slecht van geworden. En het is natuurlijk vet stoer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En niet zeggen dat het fijn is mannen te commanderen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Ik kan niet kiezen: bij het leger of niet? Carlos-Hathcock | 42 | 05-06-2013 05:55 | |
Liefde & Relatie |
Vriend(in) in het leger Arwyn | 55 | 06-03-2009 20:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plannen voor militaire inmenging op het eiland (Ogen VS gericht op Cuba) niceman1984 | 24 | 04-12-2003 00:17 | |
Stomme maatregel van de overheid om het leger in te korten? rockyj | 9 | 23-09-2003 09:17 | |
Psychologie |
Over het Leger des Heils... en de 'jeugdhulpverlening' Rabbi Daniel | 27 | 18-08-2002 08:33 | |
Het leger afschaffen Rabbi Daniel | 73 | 25-04-2002 12:17 |