Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik kreeg 50 euro per maand, zak- en kleedgeld samen. Daar moest ik alles van betalen en dat was an sich prima te doen. Ergo, jij bent gewoon een verwende fuckass.
Overigens lapt nu de regering me 145 euro per maand en vangen m'n ouders geen kinderbijslag meer, da's ook wel dope. ![]()
|
100 euro per maand kleedgeld.
56 euro stufi salaris, maar dat wisseld per maand. 'T gaat allemaal op. Voornamelijk aan uitgaan, sigaretten, benzine. Kleding koop ik wisselend, ene maand heel veel andere maanden bijna niets. Lang leven de H*M, soms zitten er hele dure dingen bij, broeken geef ik veel geld aan uit. Lingerie hetzelfde. Schoenen en jassen krijg ik als ik die echt nodig heb, maar een 5e stel schoenen zal ik toch echt zelf moeten betalen. Wat ik al zei, tgaat allemaal op. Straks als ik meer geld verdien, deze zomer dus, ga ik minimaal 75 % opzij zetten anders gaat het allemaal op aan onzin.
||
![]() |
Citaat:
![]() En toch krijg ik het nog altijd voor elkaar te weinig geld te hebben voor bepaalde dingen.. ![]()
|
110 euro en krijg ook nog zakgeld.
verder verdien ik nog ±300 euro per maand. ik moet wel echt alles kopen van dat geld. ook douche spullen, verzorgingsdingen, schoenen, jassen, treinkaartjes, ondergoed etc. en ik reis erg veel + mijn hobbies zijn behoorlijk duur dus ik heb nog altijd te weinig.
Laatst gewijzigd op 10-05-2004 om 21:27. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
no offence verder ofzo hoor, maar om te vergelijken vroeg ik me af of jullie enigs kinds zijn thuis, of dat jullie ouders meer kinderen hebben waaraan ze zakgeld/kleedgeld moeten geven. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jezus wat krijgen sommigen hier veel
![]() Ik krijg 50 € kleedgeld per maand en €7,50 zakgeld per week. M'n zakgeld gaat op aan lunches en als ik daar zuinig mee doe aan de zonnebank. M'n kleedgeld ga ik de ene maand overheen, de andere maand koop ik bijna niks. En ik heb nog een klein bijbaantje waarmee ik ook maar €70 per maand verdien en nog kom ik prima rond. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind 150 euro in de maand heel redelijk, anders zou ik nog meer moeten werken, en mijn ouders vinden andere dingen belangrijker. (muziek maken bijvoorbeeld) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn broer krijgt zelfs nog meer dan m'n 2lingzus en ik, niet geheel onredelijk aangezien hij studeert, alleen jammer om te zien dat ie er andere dingen van doet/koopt als kleding. ![]() Daarnaast denk ik dat mijn vader veel goedkoper uit is met deze 150 euro per maand, anders als ik met hem ga winkelen gaat dat bedrag er ook makkelijk uit, nu ik het zelf moet doen is het voor hem opzich goedkoper.. Ik verdien ook zelf nog he dus eigenlijk is het ook wel genoeg in verhouding
||
![]() |
Citaat:
Ik heb tegen m'n ouders gezegd dat als ik ga werken ik m'n studie betaal, maar ik hoef niet te werken van hun. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
mag 170 stufi p/m houden zelf , verder geen geld ofzo, ja krijg t geld wat k aan eten uitgeef allemaal terug , en verder verdien ik nog n kleine 450E gemiddeld per maand bij met mn baantje...
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik krijg €75,- in de maand en daar heb ik wel genoeg aan. Je hoedt toch ook niet elke maand weer en een broek en shirtjes erbij...
En als je van €100,- net 2 shirts kunt kopen, koop je toch echt de verkeerde shirts... €50,- per stuk... Die van mij zijn €25,- en dat vind ik al veel! ![]()
|
![]() |
ik krijg 40 euro per maand. maar mijn moeder betaalt mijn schoenen, en mijn jassen, mijn ondergoed, sokken enz. en eigenlijk als ik winkelen ga (eens in de 2 maand ofzo) dan ga ik met haar en dan koopt zij mij vaak nog een broek of een shirtje ofzo...dus ik vind het wel best zo...ik draag toch geen dure merkkleding ofzo...
maar ik vind wel dat mensen die 100 euro krijgen per maand niet moeten zeuren...daar kan je elke maand een outfit van kopen tenzij je het duurste wat het duurste wilt...nee k vind het nogal verwend als je gaat lopen zeiken dat 100 euro niet genoeg is!
|
Ik krijg 220 euro stufi id maand en ongeveer 120 euro van mn bijbaantje.
Daarvan moet ik alles betalen, ook mn collegegeld en ziekenfonds. K hou denk ik per maand 100 euro over en dat vind ik ook wel genoeg over t algemeen. (behalve als ik ook nog lenzen ofzo moet kopen...)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Kleedgeld & zakgeld Annet. | 85 | 01-11-2010 06:21 | |
Algemene schoolzaken |
economie enquete ikkie87 | 14 | 16-03-2003 16:27 | |
Werk, Geld & Recht |
economie enquete ikkie87 | 4 | 13-03-2003 16:17 | |
Werk, Geld & Recht |