Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2003, 12:25
northwave
northwave is offline
Ik wilde ff weten hoe jullie over dit nieuwe spelletje van rockstar (als ik het goed heb) denken. Het is egt een super goor spel. HOT or NOT?????
Oud 04-12-2003, 12:46
Jolt
Jolt is offline
Lijkt me eigenlij kniet zo veel, beetje gta maar dan met meer stealht ...Grahpics vond ik helemaal niks ,,
Maar jah eigen mening!
Oud 04-05-2004, 18:15
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Een klasgenoot van mij had het er vandaag over. Als ik de mogelijkheden zo hoorde is het echt een extreem geweldadig spel.

Waarschijnlijk zal ik m maandag in handen krijgen dus dan kan ik mijn eigen mening erover geven.
Oud 04-05-2004, 19:19
perfectme
perfectme is offline
Uitgespeeld, het is wel een leuk spel, nogal repititief en niet zo'n bijzondere graphics. Maar de gameplay en het concept vallen al bij al zeer goed mee.

8/10
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 09:57
Tom Poes
Tom Poes is offline
Ksluit me aan bij perfctme. Ik heb nog niet zoveel levels gespeeld, maar ik heb nu al een beetje van. Ok nu moet ik WEER iemand verstikken met een plastic zak. Of als ik geluk heb ligt er ergens een glassplinter. Maar ik vind het wel een cool spel. Idd beetje goor, maar dat is maar wat je gewend bent. Painkiller bijv. dat vond ik nog ietsje erger.
Oud 05-05-2004, 13:02
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Silent Dutchman schreef op 05-05-2004 @ 10:57 :
Ksluit me aan bij perfctme. Ik heb nog niet zoveel levels gespeeld, maar ik heb nu al een beetje van. Ok nu moet ik WEER iemand verstikken met een plastic zak. Of als ik geluk heb ligt er ergens een glassplinter. Maar ik vind het wel een cool spel. Idd beetje goor, maar dat is maar wat je gewend bent. Painkiller bijv. dat vond ik nog ietsje erger.
Heb je al met de machete mogen spelen, vanaf dan wordt het leuk
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 13:15
Tom Poes
Tom Poes is offline
Sjade nee. Vanaf welk lvl is dat? misschien ga ik dan tog nog even door

*edit
Ik heb net de koevoet
Oud 06-05-2004, 14:57
Chill
Chill is offline
Ja dat is een leuk spel!! Lekker sneaken en hoofdjes eraf slaan
Oud 06-05-2004, 15:17
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Silent Dutchman schreef op 05-05-2004 @ 14:15 :
Sjade nee. Vanaf welk lvl is dat? misschien ga ik dan tog nog even door

*edit
Ik heb net de koevoet
Zoo als ik het me goed voor de geest kan halen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 22:22
Tom Poes
Tom Poes is offline

SPELUH!!!!
hehehe dan ga ik tog nog maar eventjes wat tijd erin stoppen. Morgen toch niets beters te doen
Thnx. O nee ik moet Gangsters 2 spelen wat een GAAF spel is dat
Oud 06-05-2004, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Silent Dutchman schreef op 06-05-2004 @ 23:22 :

SPELUH!!!!
hehehe dan ga ik tog nog maar eventjes wat tijd erin stoppen. Morgen toch niets beters te doen
Thnx. O nee ik moet Gangsters 2 spelen wat een GAAF spel is dat
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 23:12
Tom Poes
Tom Poes is offline
Ga s iemand anders afkraken! O wacht jij kan goed csen he, Bij deze uitgedaagd. Offtopic: ja idd Sorry :$
Oud 07-05-2004, 06:44
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 17:10
Purgatori
Purgatori is offline
Hot
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 18:13
Rhinus
Rhinus is offline
Die moet ik ook maar eens gaan kopen van iemand. Dus als iemand 'm kwijt wil PM maar.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 11:45
The Crash Bash
The Crash Bash is offline

Oud 13-05-2004, 20:08
Verwijderd
Heyy

Ik zit nu vast in een stukje. Ik zit nu vast in de gevangenis, level 11 volgens mij. Je moet dan iemand op manieren vermoorden met een hamer maar hoe doe je dat? Ik heb het al tig keer gedaan maar snap er niks van.

De mzzl
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 09:38
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik hem t spel inmiddels in handen gekregen dus kan je nu ook helpen:

Je moet gewoon een execution 1x uitvoeren wanneer dat symbooltje geel wordt en op een ander een execution wanneer het symbooltje rood wordt.

Als je niet weet hoe (al lijkt me dat sterk want je bent al redelijk op weg) dan hier nog de uitleg:
Je zorgt dat je achter de ander sluipt zonder gezien te worden, met de hamer geselecteerd. Als je dichtbij genoeg bent voor een execution gaat de arm van je speler omhoog en verschijnt het symbool (grijs) voor het uitvoeren van de execution. Houdt zodra dit gebeurt de rechtermuisknop ingedrukt en blijf de ander volgen totdat het symbool geel wordt en tenslotte rood. Zodra je je muisknop loslaat, wordt de execution getoond.

Zodra je 1x geel en 1x rood hebt gedaan, maakt het niet uit hoe je de rest afmaakt, al krijg je meteen te horen dat je 1x geel en 1x rood moet uitvoeren, maar dan met een knuppel die je moet 'afpakken' van een nieuw bendelid.
Oud 14-05-2004, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Sponstanietje schreef op 14-05-2004 @ 10:38 :
Ik hem t spel inmiddels in handen gekregen dus kan je nu ook helpen:

Je moet gewoon een execution 1x uitvoeren wanneer dat symbooltje geel wordt en op een ander een execution wanneer het symbooltje rood wordt.

Als je niet weet hoe (al lijkt me dat sterk want je bent al redelijk op weg) dan hier nog de uitleg:
Je zorgt dat je achter de ander sluipt zonder gezien te worden, met de hamer geselecteerd. Als je dichtbij genoeg bent voor een execution gaat de arm van je speler omhoog en verschijnt het symbool (grijs) voor het uitvoeren van de execution. Houdt zodra dit gebeurt de rechtermuisknop ingedrukt en blijf de ander volgen totdat het symbool geel wordt en tenslotte rood. Zodra je je muisknop loslaat, wordt de execution getoond.

Zodra je 1x geel en 1x rood hebt gedaan, maakt het niet uit hoe je de rest afmaakt, al krijg je meteen te horen dat je 1x geel en 1x rood moet uitvoeren, maar dan met een knuppel die je moet 'afpakken' van een nieuw bendelid.
Hehe je zult wel lachen maar ik wist dit echt nog niet. Dom he. Ik wil nu eigenlijk het spel ook weer opnieuw spelen. Ik hoorde al ergens dat je 3 manieren had maar ik gebruikt gewoon altijd manier 1, en ik zat al in level 11

Maar nu ga ik ook de manieren in het spel uitproberen, en als ik hem heb uitgespeeld, begin ik wel even opnieuw.

Welke actie vindt jij het vetste dan? Ik vind de actie met het slagersmes echt gruwelijk vet. Je hakt eerst iemand in zijn rug, dan hoor je hem naar adem snakken en dan sla je in 2 keer zijn hoofd eraf.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 12:21
Koen
Koen is offline
Wat een ongelooflijk rukspel. Een beetje actie is mij echt niet vreemd maar Manhunt is gewoon ziek. Een spel waarin je alleen maar een beetje doelloos moorden moet is aan mij niet besteed. Heb 'm 20 minuten gespeeld en er toen direct weer afgegooid.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 18:04
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Koen schreef op 14-05-2004 @ 13:21 :
Wat een ongelooflijk rukspel. Een beetje actie is mij echt niet vreemd maar Manhunt is gewoon ziek. Een spel waarin je alleen maar een beetje doelloos moorden moet is aan mij niet besteed. Heb 'm 20 minuten gespeeld en er toen direct weer afgegooid.
Voeg dan meteen maar doom, duke nukem, en alle andere shoot em ups waarin praktisch geen verhaallijn zit er dan ook maar bij.
Oud 22-05-2004, 14:43
Verwijderd
Ik vind het een vette game, na een tijdje gaat ie vervelen maar voor die tijd is ie écht zwaar heftig.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 17:54
Xabzof
Xabzof is offline
Waar vlt dit game te downloaden?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 01:35
Verwijderd
Citaat:
Da_fRise schreef op 22-05-2004 @ 18:54 :
Wat denk je zelf?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Da_fRise schreef op 22-05-2004 @ 18:54 :
Kijk, dat je wilt downloaden, oke, maar het dan ook nog vragen...

n00b
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten