Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2004, 14:56
Duifje
Duifje is offline
Mijn vriend heeft nog (bijna dagelijks) contact met zn ex. Hij heeft ongeveer 8 maanden met dit meisje gehad, waartussen het een paar keer uit is geweest. Duidelijk is dat dit meisje nog veel voor m betekend en opzich zou ik er geen problemen mee hebben.

Nu was zij laats bij m, en aangezien zij in een andere stad woont zou ze 's avonds blijven slapen. Omdat hij mij dit pas vertelde aan de telefoon op het moment dat zij er ook was heb ik het maar gelaten voor wat het was. Maar toch zit het me niet echt lekker... Dit heb ik hem later verteld en hij kon het wel begrijpen maar vond toch dat hij niets fout heeft gedaan.

Stel ik me nou aan, en ben ik onnodig jaloers? Of had hij anders moeten handellen?
Oud 23-05-2004, 15:01
Dzjes
Dzjes is offline
Ik zou er ook heel erg veel problemen mee hebben, maar ik ben zelf ook een jaloers type. Aangezien zij in een andere stad woont kan ik het aan de ene kant nog begrijpen, ze sliep toch niet in zijn kamer? of wel?
Ik zou in elk geval me wel afvragen waarom hij zo nodig nog zoveel contact wil hebben met zn ex.. en waarom ze al naar hem thuis moet komen (maar dit ligt aan mij,besef ik ook wel). Ze konden toch iets in groep gaan doen? Maar waarom zijn ze gewoon niet smiddags iets leuk gaan doen? Zodat zij niet moest blijven slapen? Dat vind ik wel tactloos van je vriend ,hij zou toch moeten begrijpen dat dit niet leuk is voor je.. Je zou je vriend eens kunnen vragen hoe hij zou reageren moest jouw ex bij jou blijven slapen, dan zou hij je wel beter begrijpen. Ken je deze ex? Misschien zou het makkelijker zijn voor je, als je dit meisje beter leerde kennen, mss kunnen jullie nog bevriend worden ?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 15:02
cyntha
cyntha is offline
Ik vind niet dat je je aanstelt. Ik zou zelf ook aardig jaloers zijn als de ex van mijn vriend bij hem zou blijven slapen. Ze mogen elkaar best elke dag bellen en soms afspreken, maar blijven slapen gaat wel een beetje ver vind ik.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 15:06
Duifje
Duifje is offline
Ik heb niet gevraagd waar ze is blijven slapen. Maar aangezien hij geen extra matras heeft en alleen een twee persoons bed... Het lijkt me toch niet dat hij der op de grond heeft gelegd ofzo. Zou ik ook wel een beetje raar vinden.

Die ex ken ik verder niet. Alleen haar naam, wat verhalen en der foto heb ik wel eens gezien. In zo'n msn-windowtje.
Oud 23-05-2004, 15:07
Verwijderd
Ik vind niet dat je overdreven reageerde, maar ik vind het wel raar van hem dat hij het niet eerst tegen jou zegt.

Maar ik ga ook nog goed om met mijn ex-en. Dat hoeft niet te betekenen dat als ik een vriendin heb, dat ik niet meer met ze om mag gaan, vind ik. Er zijn genoeg mensen die verliefd worden op vrienden van ze, je gaat je vriend ook niet verbieden om met vriendinnen om te gaan.

Verder is het natuulijk niets voor niets uit tussen je vriend en zijn ex. Hij heeft voor jou gekozen, hij houdt van je. Dus maak je geen zorgen.

Hij heeft wel begrip voor jouw situatie dat is belangrijk. Dus je kan er gewoon over praten met hem mocht het je nog steeds dwarszitten.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 15:08
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Dzjes schreef op 23-05-2004 @ 16:01 :
Ik zou er ook heel erg veel problemen mee hebben, maar ik ben zelf ook een jaloers type. Aangezien zij in een andere stad woont kan ik het aan de ene kant nog begrijpen, ze sliep toch niet in zijn kamer? of wel?
Wat maakt dat uit dan? Ik vind dat persoonlijk niet erg, ik heb zelf ook nog goed contact met een ex en ik slaap daar ook wel eens bij in bed, het hoeft niet te betekenen dat er wat is/moet gebeuren
TS> ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, ik snap wel dat je het niet zo fijn vind dat ie het pas later aan je vertelde, maar hij had vast een boze reactie verwacht van jouw kant
Oud 23-05-2004, 15:10
Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
Susanne schreef op 23-05-2004 @ 16:08 :
Wat maakt dat uit dan? Ik vind dat persoonlijk niet erg, ik heb zelf ook nog goed contact met een ex en ik slaap daar ook wel eens bij in bed, het hoeft niet te betekenen dat er wat is/moet gebeuren
TS> ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, ik snap wel dat je het niet zo fijn vind dat ie het pas later aan je vertelde, maar hij had vast een boze reactie verwacht van jouw kant
Ik zou het veel minder erg vinden als ze erges anders sliep (bvb in een logeerkamer, op de zetel erges..) dan bij hem in bed..? Vind ik zelf toch maar logisch hoor..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 18:28
loveandkisses
loveandkisses is offline
als je je vriend vertrouwd waar ligt het probleem dan?
je hebt geen reden tot wantrouwen en zijn ex hoeft er echt niet op uit te zijn om hem terug te krijgen...
het is niet zonder reden uitgegaan waarschijnlijk... tenminste dat neem ik aan, anders zou het niet uit zijn!
hij heeft nu een relatie met jou!! vergeet dat niet!
jij bent zijn keus, zij niet meer! klaar dus!
vertrouw hem dan, en als dat echt te moeilijk is moet je met hem daarover praten... eerlijkheid is ook heel belangrijk.
ik denk namelijk niet dat hij er opzettelijk op uit zal zijn om jou te kwetsen!

liefs mij
Oud 23-05-2004, 20:27
Warsocket
Warsocket is offline
Dat ie pas zo laat belt geeft ook wel aan dat ie nattigheid voelt en dat het van jouw waarschijnlijk niet had gemogen
(niet dat ie iets gaat uitspoken ofzo)

of (herken ik ook een beetje in mezelf) was ie na een hoop geregel te laat en d8 pas thuis toen zij er ineens was oh kut dit moet ik eigk wel ff aan me vriendin vertellen

dat kan ook

magoed kzou het er iig gewoon een keer over hebben en verder niet te zwaar aan wegen
Oud 23-05-2004, 20:29
annetjuh
annetjuh is offline
het zou mij geen reet schelen.
als hij met zijn ex omgaat.
zal er wel met hem over praten en vragen wat hij voor haar voelt.
Het is namelijk niet van zelfsprekend dat iemand zijn relatie verbreekt met een heleboel heisa
Oud 23-05-2004, 22:54
snoopy
snoopy is offline
oei... dat zou ik niet leuk vinden. Het contact zou ik laten, dat lijkt me logisch... Maar ik zie niet in waarom er andere meisjes bij m in bed moeten slapen. Ze kan toch een matje meenemen ofzo? Maar goed... das mijn mening...
Oud 24-05-2004, 08:22
Duifje
Duifje is offline
Precies dat bedoel ik. Ik vind opzich het slapen enzo. Goed begrijp dat als ze mee uitgaat dat je der dan niet om 4 uur snachts alleen naar huis stuurt. Maar waarom moet dat in 1 bed?
Volgens hem omdat het het meest praktisch is.

Volgens mij had ik me al een stuk zekerder gevoeld als het een 'gewone' vriendin was. En niet zo iemand waar die meerdere keren mee heeft gehad. Aan, uit, aan, uit.
Oud 24-05-2004, 10:10
All of Me
All of Me is offline
en dan nog als er iets zou gebeuren
zei zou hem geprobeert hebben te verleiden en hij is daar voor gevallen ofzo

dan is hij het niet waard toch ??

mensen altijd te zeuren met de verleiding niet kunnen weerstaan dat slaat nergens op je kan et heus wel laten

maar in 1 bed samen slapen ik zou wel jaloers zijn denk ik
ze had even goed ergens anders kunnen slapen dan maar op de bank niet bij ehm in bed ..

maar ja ik zou et wel tegen ehm zeggen en lijkt me opzich ook wel redelijk bespreekbaar als je hem zou vragen of in het geval dat ze weer zou komen dat ze dan niet even ergens anders zou kunnen slapen omdat jij het niet een fijn idee vind
Oud 24-05-2004, 10:26
Lilything
Lilything is offline
Ik zou echt helemaal finaal over de zeik gaan alstie in 1 bed geslapen heeft met een meisje (ZIJN EX NOG WEL!) Waar die het dus vroeger wel mee deed pff

Geen problemen met nog steeds omgaan met je ex, maar als ze bij je blijft slapen dan wel een apart bed, en liefst aparte kamer En dan ff vluchtig over de telefoon vertellen, pff.

Wat een bonehead, je kunt toch wel nagaan dat dat niet in de haak is? Hoezo vertrouwen? Daar heeft dat nix mee te maken, het gaat om het principe....pff ik zou echt finaal over de zeik gaan, aan de telefoon al
Oud 24-05-2004, 17:13
Duifje
Duifje is offline
heeft me moeite gekost dat niet te doen hoor.
Oud 24-05-2004, 18:40
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Citaat:
Duifje schreef op 23-05-2004 @ 15:56 :
Mijn vriend heeft nog (bijna dagelijks) contact met zn ex. Hij heeft ongeveer 8 maanden met dit meisje gehad, waartussen het een paar keer uit is geweest. Duidelijk is dat dit meisje nog veel voor m betekend en opzich zou ik er geen problemen mee hebben.

Nu was zij laats bij m, en aangezien zij in een andere stad woont zou ze 's avonds blijven slapen. Omdat hij mij dit pas vertelde aan de telefoon op het moment dat zij er ook was heb ik het maar gelaten voor wat het was. Maar toch zit het me niet echt lekker... Dit heb ik hem later verteld en hij kon het wel begrijpen maar vond toch dat hij niets fout heeft gedaan.

Stel ik me nou aan, en ben ik onnodig jaloers? Of had hij anders moeten handellen?
Wat een lul! Nee hoor, ik vind totaal niet dat je je aansteld!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 02:59
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Oh my fucking god.... Denkend aan dat mijn vriendin met haar ex in 1 bed ligt doet me al RILLEN.... GAAATver ik zou dit zeker niet pikken

Wat een lulhannes dat ie niet inziet dat hij jouw daarmee ontzettend kwetst, nee, dit verdient wel de nodige uitleg van zijn kant !!! Verbieden is een sterk woord, maar ik zou wel even vermelden dat je liever hebt dat hij niet meer zoveel contact heeft met zijn ex, en al HELEMAAL niet van dat blijven slapen gedoe.... GAAATver
Oud 25-05-2004, 10:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Duifje schreef op 24-05-2004 @ 09:22 :
Precies dat bedoel ik. Ik vind opzich het slapen enzo. Goed begrijp dat als ze mee uitgaat dat je der dan niet om 4 uur snachts alleen naar huis stuurt. Maar waarom moet dat in 1 bed?
Volgens hem omdat het het meest praktisch is.

Volgens mij had ik me al een stuk zekerder gevoeld als het een 'gewone' vriendin was. En niet zo iemand waar die meerdere keren mee heeft gehad. Aan, uit, aan, uit.
Ik denk dat je in principe niet bang hoeft te zijn. Maar ik vind het wel raar dat-ie niets tegen je heeft gezegd vantevoren. Dat had-ie wel even mogen doen. Je stelt je niet aan, ik vind je best redelijk. Wel contact mogen hebben, ook nog wel kunnen voorstellen dat ze niet om 4 uur naar huis gaat maar niet bij elkaar in 1 bed. Dat klinkt erg redelijk vind ik.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 10:34
Verwijderd
Op zich, dat je vriend op zich niets verkeerd heeft gedaan, dat vind ik ook. Maar hij had op zich wel kunnen bedenken dat het 'in 1 bed' jou niet lekker zou zitten, en daar had hij ook wel rekening mee kunnen houden, dat was misschien wat beter geweest.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 11:55
Circles
Circles is offline
Ik vind dat hij het wel ietsje eerder had morgen zeggen als dat had gekund.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 12:31
Alistar
Alistar is offline
Hij had het wel wat eerder mogen melden vind ik. En in 1 bed.....hij kan toch op de bank? Ik zou hier ffie serieus met m over praten, wantik vind t van zijn kant wel een beetje raar.
Oud 25-05-2004, 12:35
Rosaatje
Rosaatje is offline
Het hoeft op zich niets te betekenen en als ik jou was zou ik me er ook niet te druk om maken, je maakt jezelf er alleen maar gek mee.
Praat er nog eens over met hem, zeg dat je het niet zo op prijs stelt wanneer hij je pas zo laat - en zonder te overleggen - vertelt over iets dat bij jou nogal gevoelig ligt.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 12:57
Misz_kiss
Misz_kiss is offline
hey...

ik zou ook heel jaloers zijn hoor......

maar mijn vriend had 3 jaar met zijn ex en heeft nu nog steeds contact met haar en dat vind ik ook niet leuk ik heb ook soms het gevoel dat hij mij met haar vergelijkt.......
en dat vind ik niet zo leuk maar.....
dan zegt hij weer tegen mij dat hij voor mij kiest maar toch blijft er altijd iets in je dat bang is dat hij naar haar terug gaat.....

nou veel groetjes misz_kiss.........
Oud 25-05-2004, 13:50
annabegins
annabegins is offline
mijn ex slaapt ook nog eens in de zoveel tijd bij mij, met z'n tweeen op de slaapbank. dat is gewoon gezelliger, maar hij overlegd het altijd wel eerst met zijn vriending. als die zegt dat het niet mag, slaap ik wel in mijn eigen bed....
Reageren

Regels voor berichten