Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En denk je dat die mensen in die derde wereldlanden van alleen geld gelukkig zullen worden? Of denk je dat daar toch meer en/of ook andere dingen voor nodig is/zijn? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Elke mens heeft primaire levensbehoeften en daaraan kan enkel geld niet voldoen. |
![]() |
||
Citaat:
Denk maar eens aan die vrouw (of man?) met die grote tumor op zijn lichaam...die moest maar wachten omdat hij/zij het nog niet vergoed kreeg.....zulke mensen kan je best even gelukkig maken met geld... Maar het is toch triest, dat het zo moet gaan... Anderzijds, mss is het wel een kern van waarheid. Maakt geld gewoon soms best gelukkig. Misschien nie taltijd, maar het kan denk een heel goed deel leveren aan je 'gelukkigheid.' Ik word best vrolijk van nieuwe dingen. Al ben je natuurlijk wel blijer en trotser als je ergens hard voor heb gewerkt, dan dat je alles maar kan krijgen en kopen wat je wilt. Grtjs. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En volgens mij is gezondheid geen primaire basisbehoefte... En is 'meer' meteen gelijk aan 'gelukkig'? |
![]() |
||
Citaat:
En meer staat inderdaad gelijk aan gelukkig. Bedankt voor uw aandacht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatste zin vind ik een beetje dom staan... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Als je één wens mocht doen, welke wens zou het dan zijn? Rivka | 62 | 15-10-2009 00:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geld(bezit) niet gelukkig maakt: Verwijderd | 79 | 05-02-2005 02:05 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld maakt niet gelukkig.. Shadina | 54 | 30-12-2003 06:04 | |
Lifestyle |
Geld maakt wél gelukkig rodina | 81 | 12-02-2003 12:07 | |
De Kantine |
Geld maakt niet gelukkig; of toch wel? Wasp | 40 | 17-06-2002 21:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geld maakt niet gelukkig? Bluesummers | 9 | 06-03-2002 12:46 |