![]() |
|
![]() |
Ik probeer sinds kort 1,5 liter in ieder geval te drinken op een dag. Nu merk ik dat ik toch nog dorstig ben, ook al drink ik nu dus veel meer dan vroeger..(week geleden)
Is dat omdat mijn lichaam nog aan het wennen is aan die hoeveelheden water en thee?? Ik merk wel aan mijn huid dat het werkt, veel rustiger en schoner. Het is ook niet echt zo'n dorstig gevoel, maar eerder gewoon een droge mond...hmmzzz vage uitleg... ![]() weten jullie wat het zou kunnen zijn? Op www.gezondheidsplein.nl had ik al opgezocht en toen kwamen ze met antwoorden als diabetes enzo, nou de enige symptoom die ik heb is dan dorst. De rest is allemaal wazig zien ed. Dus ik dnek dat het niet diabetes is. Wat zou het WEL kunnen zijn? Help?
|
![]() |
bij gezondhiedsplein, ik ging naar symptomen, en daar klikte ik op dorst. Daar kreeg je een vragenlijstje. En onder dat vragenlijstje stond een lijsje met wat het ZOu kunne zijn en daar stond ook iets onder van uitdroging...vaag hje?
|
ik had dat ook: toen ik meer begon te drinken kreeg ik dorst als ik ff niet zo veel dronk. lijkt me niet een slecht teken, hoor. behalve als je dan weer te veel gaat drinken (maar dat heb ik al vaker verteld)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het zijn je ogen die mijn dorsten lessen. (Gedicht) Azalea | 3 | 28-06-2005 12:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
dorst evilwoman | 15 | 29-04-2005 19:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vaak dorst Stefanie | 10 | 19-02-2004 19:52 | |
Drugs & Alcohol |
Dorst na veel drinken Verwijderd | 11 | 02-09-2003 13:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
dorst*aanval*? fruitvliegje | 23 | 17-06-2003 10:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
Dorst Vogelvrij | 16 | 11-12-2002 16:24 |