![]() |
|
Je kan zo een testje doen of je daadwerkelijk suikerziekte hebt. Met je ochten urine... Je kan bij de apotheek en drogist van die staafjes kopen.. die dat kunnen bepalen.. Maar als je suikerziekte of terwijl diabetes zou hebben dan zou je dat ook moeten merken aan je gewicht, en onwijs veel plassen.. En ach dat prikken is niet altijd meer nodig
![]()
|
Hm. Over het algemeen is lauwe thee zonder suiker de beste dorstlesser, maar je moet het niet vies vinden ( wat ik dus wel doe ). Het hoeft ook niet per se zonder theine zijn, want onafhankelijk van de Nederlandse paranoia rond theine, als je af en toe thee met theine drinkt om de dorst te verhelpen, ga je er echt niet dood aan
![]() Ik heb ook gehoord dat je geen ijskoude drank moet drinken als je dorst hebt, omdat je dan juist nog meer behoefte krijgt aan drinken in plaats van niet. Wat ook sommige mensen hebben, is dat ze iets met een smaakje moeten drinken om de dorst te lessen en niet water, maar dat moet je bij jezelf uitzoeken, want anderen weer kunnen het beste water drinken ... Heel individueel dus. Ik kan trouwens niet zeggen dat ik grotere dorst heb wanneer ik niet eet, maar het kan ook zijn dat mijn lichaam al gewend is het met kleinere hoeveelheden drank uit te houden. Ik heb dan eerder de behoefte aan iets dat SMAAKT ( wat wel in een "drinkbui" kan resulteren ).
|
![]() |
Ik heb het een aantal dagen geleden ook gehad, had ik net iets gedronken, had ik gelijk weeeeer dorst. Maar in mijn geval heeft het te maken met verkouden worden/ zijn...en jahoor: dag erna was ik ook verkouden! Maybe wordt jij dus ook wel verkouden?!
Suc6 met de 'dorst' verder! Greetz Guesst |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
doe niet zo belachelijk! ze vraagt allleen wat je eraan kan doen en hoe het komt omdat ze het iriitant vind en dan kom jij met zon bullshit opmerking. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
zo'n testje... nou, dat laat ik nog even zitten, kijk het wel even aan, maar toch bedankt hè!!!!! Allemaal bedankt trouwens muv tacidvs
|
![]() |
Het getuigd mijns inziens gewoon niet van een overschot aan grijze cellen, te denken dat er iets mis is als je na 2 glazen water nog dorst hebt en water voelt klotsen in je maag, dat is alles.
Graag gedaan voor allemaal, m.u.v Maanrat die maar eens moet leren spellen.
||
Citaat:
|
Hmm je valt er door af omdat je zoveel moet plassen. En omdat je geen "insuline" aanmaakt ga je "vet" verbranden. En dan val je dus af. Maar je bent echt uhmm.. lusteloos, en voelt je niet lekker als je suikerziekte (diabetes) hebt. En je er nog niet voor behandeld word.
Sterkte!
||
Citaat:
Monrath
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het zijn je ogen die mijn dorsten lessen. (Gedicht) Azalea | 3 | 28-06-2005 12:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
dorst evilwoman | 15 | 29-04-2005 19:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vaak dorst Stefanie | 10 | 19-02-2004 19:52 | |
Drugs & Alcohol |
Dorst na veel drinken Verwijderd | 11 | 02-09-2003 13:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
dorst*aanval*? fruitvliegje | 23 | 17-06-2003 10:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
dorstig... stefanietje | 9 | 11-05-2002 19:23 |