Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2004, 15:49
doornroosje
doornroosje is offline
Ik zou graag aan de pil willen..maar ik zou ecth niet weten hoe ik dat aan mn moeder moet vragen , hoe ging dat bij jullie?
Oud 06-06-2004, 15:55
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Dit hoort eigenlijk in 'Het grote piltopic' denk ik maar bij mij ging het zo:
Ik zei tegen m'n moeder dat een vriendin aan de pil was gegaan en dat ze toen helemaal geen last meer had van buikpijn tijdens haar ongesteldheid. En toen zei ze zelf dat ik dat dan ook maar moest doen. Maar je hoeft het niet aan je moeder te vertellen hoor, je kunt ook gewoon zelf heen gaan want de dokter heeft toch een geheimhoudingsplicht. Succes!
Oud 06-06-2004, 15:58
yuck fou
yuck fou is offline
haha, over rampen gesproken.
mijn ouders zijn van die ouderwetse mensen dus ik vond het nogal eng om te vragen. uiteindelijk ben ik naar men moeder gegaan en heb haar uitgelegd dat HET welleens zou kunnen gaan gebeuren. tja toen had ze niet echt veel keuze, tenzij ze een kleinkind wil

hoe zijn je ouders?
met wie kun je het beste overweg?
ga naar diegene die waarschijnlijk het beste reageerd, misschien dat je een oudere zus heb die je kan helpen? of je vriend (als je daarom aan de pil wil)? succes in ieder geval

achteraf valt het wel mee, het gaat vooral om het moment waarop je het vraagt
Oud 06-06-2004, 16:10
doornroosje
doornroosje is offline
m'n ouders zijn niet echt mega ouderwets ofzo...toen er voor t eerst een jongen bleef slapen, kwam m'n moeder wel met een pakje condooms aanzetten. Maar nu ik wat langer een vriend heb, lijkt de pil me toch wat handiger. Ik ben opzich niet bang om t te vragen, alleen de manier waarop ik het moet brengen, niet dat ze denkt van..ooh die wil dr is ff flink tegen aan...haha
Oud 06-06-2004, 16:15
PV
PV is offline
mijn ma kwam zelf met het idee, omdat ik soms zoveel buikpijn had dat ik niet naar school kon/wilde..

fake buikpijn?
Oud 06-06-2004, 16:23
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
[BELANGRIJK] het grote piltopic Dat kan toch haast niet missen? Naja, deze wordt dus zo weer gesloten, daar kan je vanuit gaan.
Oud 06-06-2004, 16:23
snoopy
snoopy is offline
Kijk nou even iets verder dan je neus lang is... Er staat een grote pil topic 3 cm hoger...

ontopic: ik had elke maand veel last van m'n buik, en heb toen de dokter om de pil gevraagd...

edit: ik ben niet bepaald de eerste die dit zegt
Oud 06-06-2004, 16:32
doornroosje
doornroosje is offline
sry
Oud 06-06-2004, 17:35
Verwijderd
Ik heb gewoon tegen m'n moeder gezegd (op een rustig moment) dat ik de pil wilde gaan gebruiken (formulering: ik wil de pil gaan gebruiken), en nouja, dat vond ze wel goed. Als jouw ouders begrijpen dat je met je vriend naar bed gaat (en dat doen ze, anders geven ze je geen condooms he) dan vinden ze het vast niet erg, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken
Oud 06-06-2004, 17:36
Verwijderd
Hoort idd in het grote piltopic.
Topic gesloten

Regels voor berichten