![]() |
||
Verwijderd
|
)
Citaat:
![]() Het is bij mij dat ik alleen 's ochtends enorm duf ben, dan denk je van avond lekker vroeg slapen, maar als het dan avond is, ben ik weer hartstikke wakker en lukt het weer niet om vroeg te slapen. (met weinig slapen bedoel ik 5-6 uur per nacht) Verder ben ik ook gewoon actief enzo (ben van mezelf al redelijk druk) al moet ik niet een hele tijd stil moeten zitten, want dan wordt ik wel enorm moe. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Juh, ik heb eigenlijk veel problemen met slapen. Ik kan moeilijk in slaap komen, met gevolg dat ik soms uren wakkerlig.
Gevolgen? Ja, ik word met de dag chagrijniger. En als ik die ochtend niet echt kan uitslapen, ben ik niet te genieten en staan mijn ogen niet echt helder. Het knapt wel redelijk af na een kopje koffie ![]() |
![]() |
|
Ga voor de grap eens naar een LAN party en ga ff de eerste avond niet slapen en de volgende maar 3 uurtjes en dan als je dan de volgende dag savonds teruggaat en je zet ff je discman op in de auto en doet je ogen open denk je ineens dat je bij andere mensen in de auto zit.
Zelfs savonds klonken stemmen vet vaag dat ik ze niet kon herkennen en ik d8 allemaal debiele dingen te zien (in de auto @ terugweg dus) handen gaan trillen je laat dingen vallen etc ![]() tis gewoon niet goed voor je ![]()
||
Citaat:
![]() Hoe ik me voel na een nacht weinig tot niet slapen hangt ook af van hoe ik me die nacht gedragen heb en dan vooral met betrekking tot alcohol. Ik kan namelijk niet zoveel hebben en dat bepaalt een beetje het verschil tussen moe zijn en echt brak. Vaak kan ik 's ochtends nog wel wat doen maar ga ik me 's middags echt slecht voelen en wil ik alleen nog maar slapen. Mijn handen gaan trillen en ik kan mijn aandacht nergens bijhouden.
|
Ik ben humeurig (wat ik pas achteraf, als ik weer goed geslapen heb merk), hangerig, ik krijg waanzinnig honger (als ik te weinig slaap eet ik alles dat los en vast zit, misschien een poging van m'n lichaam om het gebrek aan energie op te vullen?) en ik kan NIETS meer. Normaa gesproken kan ik prima thuiskomen-kopje-the-en-daarna-aan-m'n-huiswerk (meestal dan
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Waarom zat je dan op dat tijdstip op internet? Denk je soms dat het daardoor ook gezónd is om laat te gaan slapen ofzo? Mooi stom...!
Ik merk het ook niet direct maar bepaalde momenten wel heel erg. Als ik bijvoorbeeld lui ergens op een stoel zit of in de auto kan ik opeens heel snel heel moe worden. En als k dan 's middags in bed zou gaan liggen, zou ik zo 3,4 uur doorslapen. Ook ben k sneller boos dan anders. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik merk het nu: afgelopen dagen was het heel warm op m'n slaapkamer en had ik examens.. dus ik sliep niet erg goed. Nu breek dat me helemaal op, ik ben net in slaap gevallen op de bank, ik heb een heel zwaar hoofd, ik voel me niet echt lekker (niet echt misselijk, maar wel bijna, zeg maar) en ik heb nergens zin in. Ben niet echt knorrig, maar dus wel heel suf...
Weten we dat ook weer ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoeveel slapen? Politiker | 46 | 12-02-2007 10:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wallen en slecht slapen. Verwijderd | 11 | 12-12-2005 19:55 | |
Verhalen & Gedichten |