Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2004, 17:31
Jones
Gisteren werd ik ineens opgebeld door een meisje dat ik al heel lang ken (gewoon oppervlakkig) en waarmee ik toevallig afgelopen zaterdag ook mee heb zitten praten in het café. Ze vroeg ik of 's avonds bij m'n ouders was en of ik daar nog de stad in ging. Ik zei ja, want dat was ik al van plan. Tijdens de treinreis naar m'n ouders was ik met een vriend aan het praten en meldde ik dat. Volgens hem was dit een wel hele duidelijke hint dat zij wat van plan was 's avonds want waarom zou ze me anders opbellen. Ik zocht hier trouwens niets achter want waarom zou ze niet gewoon leuk willen praten?

Wat ik me nou afvraag, wanneer vind je iets een hint en wanneer zoek je er niets achter?

Overigens, ik heb haar gisterenavond niet meer gezien, vandaag wel eventjes en het bleek dat we elkaar gruwelijk mis hadden gelopen. Maaaar vanavond zou ze er weer zijn liet ze me weten. Nu ga ik dus wel licht twijfelen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2004, 17:35
Verwijderd
Ja jongen, ze wou iets leuks met je doen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 17:36
ShitVisjes
ShitVisjes is offline
Een hint is niet wat t lijkt... Pas als ze zegt dat ze iets van je wilt weet je t zeker, vrouwen zijn zich vaak van geen kwaad bewust nl... En ik kan t weten... (ex zegt: ik mis je ik ga stiekem kapot... Maar als ik zeg dat ik van er houd moet ik opflikkeren )

maar in jou geval zou ik t er gewoon opwagen
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 18:06
Sade
Sade is offline
Citaat:
TerrorTwin#1 schreef op 11-06-2004 @ 18:36 :
Een hint is niet wat t lijkt... Pas als ze zegt dat ze iets van je wilt weet je t zeker, vrouwen zijn zich vaak van geen kwaad bewust nl... En ik kan t weten... (ex zegt: ik mis je ik ga stiekem kapot... Maar als ik zeg dat ik van er houd moet ik opflikkeren )

maar in jou geval zou ik t er gewoon opwagen
Jij snapt er helemaal niets van
Ja, (veel) vrouwen geven hints waar mannen niets van snappen.
Waarschijnlijk vond ze het gesprek van zaterdag leuk en wil ze je wat beter leren kennen. Het lijkt mij dus een hint
Oud 11-06-2004, 18:15
Shitonya
Shitonya is offline
Ze vindt je leuk en wil je beter leren kennen, overduidelijk
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 20:28
justlikeme!
justlikeme! is offline
nou in jou geval lijkt het me inderdaad dat ze je beter wil leren kennen.. ik vind dat je hier wel iets achter kunt gaan zoeken, want waarom zou je anders iemand, die je normaal eigenlijk nauwelijks spreekt, gaan smsen wat hij/zij gaat doen enzow. Als ik een smsje zou krijgen met zoiets, zou ik er iig wel wat achter gaan zoeken.
Oud 12-06-2004, 09:49
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 11-06-2004 @ 19:15 :
Ze vindt je leuk en wil je beter leren kennen, overduidelijk
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 14:33
annetjuh
annetjuh is offline
het is een hint als je hem/haar leuk vind.
je valt het niet op dan vind je niet leuk.
anderen zien het niet voor niets anders als jij.
Oud 12-06-2004, 14:46
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Sade schreef op 11-06-2004 @ 19:06 :
Jij snapt er helemaal niets van
Ja, (veel) vrouwen geven hints waar mannen niets van snappen.
Waarschijnlijk vond ze het gesprek van zaterdag leuk en wil ze je wat beter leren kennen. Het lijkt mij dus een hint
Zo komt het op mij ook over. Meisjes bellen je meestal niet zo maar uit het niets, iig ik niet...veel te verlegen / onzeker dan voor. Maar om tevragen of je ergens bent, ja dat zou best kunnen.

Succes vanavond!
Oud 12-06-2004, 17:06
Jones
Om jullie even op de hoogte te houden:

Gisterenavond dus heerlijk met een goede vriend op het terras gezeten van het café waar we allebei heel vaak komen. Maar mevrouw was er dus niet. Wij kwamen wat vrienden tegen en zijn ergens anders gaan zitten. Om 2 uur 's nachts nog een keer terug gegaan naar dat café maar nog steeds niemand. Dus toen besloten we maar heel veel bier te gaan drinken om de een of andere reden en jawel, om half 4 komt ze toch nog binnen lopen. Helaas was die goede vriend inmiddels zo dronken dat hij eigenlijk niks meer kon dus ik heb nog een uurtje met der zitten praten en daarna die vriend naar huis toe gebracht omdat hij niet meer kon fietsen. Wel gezellig dus allemaal maar nog steeds niet echt kunnen praten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten