Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2004, 15:44
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Hey mensen,

Ik doe al een paar weken buikspier oefeningen maar nu kun je echt die 'blokjes' zien maar dat staat voor geen meter bij een meisje vind ik dan dus nou is de vraag: Hoe krijg je gewoon een strakke buik zonder 'blokjes'??
Oud 10-06-2004, 15:47
Gothic
Gothic is offline
duursporten doen...
Oud 10-06-2004, 16:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
afvallen... Dat is écht het enige dat helpt (of je moet naar een plastische chirurgie gaan). Je moet namelijk vet verbranden. Je kunt het ook doen door als een gek te gaan sporten, ipv minder te eten, maar dan moet je écht als een gek gaan sporten.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:02
Verwijderd
zijbuikspieren trainen, zodat alles wat plat getrokken wordt, maar niet opvallend zichtbaar is. Denk ik
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:09
Energie
Energie is offline
Minder intensief trainen he.. op een gegeven moment is je buikje strak .. en als je doorgaat komen de blokjes beetje zown duhhh antwoord he
Oud 10-06-2004, 18:17
Upke
Upke is offline
Je moet zoiezo geen vet hebben op je buik dat moet eerst weg. Daarna kun je oefeningen doen waardoor je buik harder word, dat je daarvan blokjes krijgt kun je niks aan doen. De één krijgt meer een lijn in haar buik, het andere meisje dat iets gespierder is krijgt een meer blokjesachtige buik. Kun je niks aan doen, het is je bouw nu eenmaal.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:30
~|Stormfront|~
~|Stormfront|~ is offline
en ook is het zo, zoals andere hier al hebbe gezegt, dat het aan je training ligt

kijk je kan keihard gaan traine(maak niet uit wat, zwemme, voetbal, basketbal etc) en zo veel vet verbrande waardoor je buik ook platter wordt maar daardoor ook de blokjes beter zichbaar worden want opzich zitten die blokjes er al wel maar meestal zit er dan gewoon een laagie vet over heen waardoor je het dus niet ziet

Als je dus gaat traine, doe het dan met regelmaat en niet meteen intensief, als je geen blokjes wil zien maar wel een plat buikie wil kan je dus gewoon 3 x 10 doen op een avond en dan je bed induiken...als je dit een week of 2 doet en dan kijkt wat her resultaat is kan je vanaf daar weer door gaan werken

vind je het zo goed, stop dan niet maar ga in lichtere mate verder,ik neem aan dat je je buikje wel wil houe als jem dan eenmaal heb...vindt je het nog niet goed, ga dan ook in lichtere mate verder want dan komt het er al wel aan maar zijn je spieren nog met de opbouw bezig, zoiets duurt altijd een paar dage

hoop dat ik zo een paar dinge heb uitgelegt, zo niet, dan vraag je maar verdur
Oud 10-06-2004, 19:41
iedje
iedje is offline
je dieet is bijna net zo belangrijk als je training. zeker om een strakke buik te krijgen maar geen blokjes is het belangrijk dat je een uitgebalanceerd dieet hebt. training is dan niet eens zo belangrijk.
eet genoeg! rijst kip kwark magere yoghurt tonijn biefstuk pasta... enz
1x in de week een dag dat je alles vreet om je stofwisseling op peil te houden
als je eens post wat je eet en hoelang je bent en wat je weegt kan je mss geholpen worden met een goed dieet.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 19:42
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 10-06-2004 @ 17:55 :
afvallen... Dat is écht het enige dat helpt (of je moet naar een plastische chirurgie gaan). Je moet namelijk vet verbranden. Je kunt het ook doen door als een gek te gaan sporten, ipv minder te eten, maar dan moet je écht als een gek gaan sporten.
Ze heeft blokjes op haar buik, dat betekent dat er bjina geen vet meer zit... Dan is afvallen dus helemaal zinloos voor dit 'probleem'.
Oud 11-06-2004, 10:04
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik wil dat ook

maarja.. miss moet je juist een klein beetje vet erover later 'groeien'
of die buikspieren laten verslappen en vervolgens juist vet wegtrainen
Oud 11-06-2004, 10:30
dilara
dilara is offline
hallo je moet stoppen met buikspier oefeningen als je geen blokjes wilt! door het trainen pomp je ze steeds meer op het beste wat je kan doen voor een strakke buik is gezond eten en hard lopen en mischien 1 keer per week buik spier oefeningen doen!!!! geloof me dit is het beste wat je kan doen!!!
groetjes + xxxjes dilara
Oud 11-06-2004, 12:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-06-2004 @ 20:42 :
Ze heeft blokjes op haar buik, dat betekent dat er bjina geen vet meer zit... Dan is afvallen dus helemaal zinloos voor dit 'probleem'.
Ja, ik zat met mn hoofd bij een andere vraag ofzo. Beetje onnauwkeurig gelezen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 13:39
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
iedje schreef op 10-06-2004 @ 20:41 :
je dieet is bijna net zo belangrijk als je training. zeker om een strakke buik te krijgen maar geen blokjes is het belangrijk dat je een uitgebalanceerd dieet hebt. training is dan niet eens zo belangrijk.
eet genoeg! rijst kip kwark magere yoghurt tonijn biefstuk pasta... enz
1x in de week een dag dat je alles vreet om je stofwisseling op peil te houden
als je eens post wat je eet en hoelang je bent en wat je weegt kan je mss geholpen worden met een goed dieet.
Maar het is eigenlijk niet de bedoeling dat ik ga afvallen, niet veel iig want ik ben 1.68 m. en ik weeg 56 kilo dus dat is niet echt nodig. Maar wel bedankt voor alle goede tips, ik heb er zeker wel wat aan!!
Oud 14-06-2004, 11:06
kate_temp
kate_temp is offline
ZWEMMEN, ZWEMMEN, ZWEMMEN!

Sirieus, train je al je spieren mee, wordt ze lang en slank. En krijg je niet van die (lelijke) blokjes van. Je moet natuurlijk wel baantjes trekken anders heeft het geen zin. En echt volhouden, he. Niet zomaar stoppen als je moe wordt of je benen/armen gaat voelen!

Kortom: 2x in de week 1/2 tot 1 uur rustig/snel baantjes trekken!
Oud 14-06-2004, 11:17
Verwijderd
Wat is er onstrak aan jouw buik dan?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 11:38
chocomelkflesje
chocomelkflesje is offline
kickboxen doet wonderen!!!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 13:38
Verwijderd
Citaat:
kate schreef op 14-06-2004 @ 12:06 :
ZWEMMEN, ZWEMMEN, ZWEMMEN!

Sirieus, train je al je spieren mee, wordt ze lang en slank. En krijg je niet van die (lelijke) blokjes van. Je moet natuurlijk wel baantjes trekken anders heeft het geen zin. En echt volhouden, he. Niet zomaar stoppen als je moe wordt of je benen/armen gaat voelen!

Kortom: 2x in de week 1/2 tot 1 uur rustig/snel baantjes trekken!
daar ben ik nu ook mee begonnen, heb het een tijd geleden ook gedaan, en het helpt idd erg goed. je verbrand redelijk wat vet en je spieren ontwikkelen zich goed. je hoeft niet eens zo heel hard te zwemmen.

daarnaast kan je natuurlijk een paar keer in de week buikspieroefeningen doen, maar lang niet te veel. dan krijg je blokjes.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 11:14
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Dan is er een probleem, het eerste (overdekte) zwembad is 30 km. verderop....
Oud 17-06-2004, 11:16
iedje
iedje is offline
Citaat:
WPWW schreef op 11-06-2004 @ 14:39 :
Maar het is eigenlijk niet de bedoeling dat ik ga afvallen, niet veel iig want ik ben 1.68 m. en ik weeg 56 kilo dus dat is niet echt nodig. Maar wel bedankt voor alle goede tips, ik heb er zeker wel wat aan!!
een dieet betekent niet altijd afvallen... zucht....... er zijn ook dieeten om dikker te worden, strakker te worden, je te ondersteunen bij je sport zonder teveel vet aan te zetten enz....
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 15:38
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
En hoe ziet zo'n dieet eruit om strakker te worden dan??
Oud 17-06-2004, 16:47
JCG
JCG is offline
Citaat:
WPWW schreef op 17-06-2004 @ 12:14 :
Dan is er een probleem, het eerste (overdekte) zwembad is 30 km. verderop....
Er heen joggen .

Maar ruilen?, ik train me de pleuris in om die blokjes te krijgen.
Oud 19-06-2004, 08:35
Verwijderd
zwemmen is goed ja
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten