Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2013, 11:08
FreeYourself
FreeYourself is offline
Hoi allemaal,

Ik ben een meisje en ik ga over 4 weken op vakantie, maar ik heb nu nog een blubberbuik.
Ik wil graag een platten buik binnen 4 weken... Heeft iemand goede tips om snel een platte buik te krijgen?

x FreeYourself
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 11:11
Verwijderd
Liposuctie.

Het is natuurlijk ook goed voor je om elke dag te bewegen en geen snoep en frisdrank te eten en drinken, maar erg veel resultaat zou ik niet verwachten van een paar weken.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 14:19
JVV079
JVV079 is offline
Ik denk dat het je wel gaat lukken als je in die 4 weken 672 uur non-stop gaat sporten! You can do it!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 16:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik denk dat het je wel gaat lukken als je in die 4 weken 672 uur non-stop gaat sporten! You can do it!
Sarcasme hier natuurlijk, maar dit is een slecht advies. Als je nooit sport, moet je niet opeens 4 weken lang zonder rust op de top van je vermogen gaan sporten. Dat is niet alleen niet heel gezond, je hebt dan ook geen leuke vakantie (overal spierpijn, uitputting van je lichaam, oververmoeidheid). In die vier weken kun je beter je ongezonde snacks vervangen door gezonde snacks (in plaats van een snickers een zakje worteltjes of een appel) en bij het avondeten extra groente nemen in plaats van extra saus, en natuurlijk wel bewegen, maar niet non-stop.

Waar je verder aan kunt werken en wat het belangrijkst is, want volgensmij heb je een gezond gewicht, is aan hoe jij je vóelt in badkleding. Denk wanneer je in de spiegel kijkt eens aan wat je wél bevalt bijvoorbeeld. Of kijk gewoon lekker niet in de spiegel, denk er helemaal niet aan hoe je eruit ziet en probeer je op het strand ook niet te vergelijken met anderen in badkleding. Je bent toch zeker op vakantie om plezier te hebben, en niet om een modellenwedstrijd te winnen of om een huwelijkspartner te vinden?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Hoi allemaal,

Ik ben een meisje en ik ga over 4 weken op vakantie, maar ik heb nu nog een blubberbuik.
Ik wil graag een platten buik binnen 4 weken... Heeft iemand goede tips om snel een platte buik te krijgen?

x FreeYourself
- Say no to chocolate and junk food
- Begin met 5 minuten in je tuin of huis te joggen eerst 3 dagen, neem dan een dag rust en dan 10 minuten voor 3 dagen, een dag rust en dan 15 minuten voor 3 dagen joggen. (Dus elke dag 5 of 10 of 15 minuten joggen met 1 rust dag per 3 dagen joggen.)

En dan mag je ophogen tot wat je goed vindt.

Het belangrijkste is om je dieet onder controle te houden. Je kunt ook niet gaan sporten en afvallen, maar dat zou ik persoonlijk niet doen. Trouwens, in 4 weken tijd gaat het moeilijk worden om een plat buikje te hebben. Het verschilt per persoon hoe dat gaat uitkomen.

Ik voel me niet lekker in me vel als ik buiten jog, dus sport ik lekker thuis.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 21:18
Aether
Aether is offline
Citaat:
- Say no to chocolate and junk food
- Begin met 5 minuten in je tuin of huis te joggen eerst 3 dagen, neem dan een dag rust en dan 10 minuten voor 3 dagen, een dag rust en dan 15 minuten voor 3 dagen joggen. (Dus elke dag 5 of 10 of 15 minuten joggen met 1 rust dag per 3 dagen joggen.)

En dan mag je ophogen tot wat je goed vindt.

Het belangrijkste is om je dieet onder controle te houden. Je kunt ook niet gaan sporten en afvallen, maar dat zou ik persoonlijk niet doen.

Ik voel me niet lekker in me vel als ik buiten jog, dus sport ik lekker thuis.
15 minuten joggen per dag.
Yeah, dat gaat het hem doen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 22:21
tomska
tomska is offline
Citaat:
Hoi allemaal,

x FreeYourself
ga een low carb dieet volgen en download insanity workout (het werkte bij mij in iedergeval echt goed)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2013, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Je moet toch ergens mee beginnen? Zulke dingen met je lichaam kan je beter rustig opbouwen, maar als jij dat niet snapt..
Met citaat reageren
Oud 24-06-2013, 21:03
TheHunter
TheHunter is offline
Zet de snacks aan de kant en ga 4x per week 45 minuten hardlopen en 15 minuten (met pauzes) sit ups doen en je kunt het nét redden in 4 weken. Moet je wel vandaag aan de slag.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2013, 19:15
Verwijderd
Als je echt een perfect strak vol lichaam wilt dan moet je krachttraining doen. Helaas denken de meeste meiden dat ze een bodybuilder worden van krachttraining dus houden ze het heeel erg beperkt en zo licht mogelijk gewicht. Zulke meiden hoor je dan ook vaak klagen over hun lichaam. Je moet krachttraining doen met zware gewichten waarbij je moeilijk 10-15 herhalingen kan maken per set. Vanwege je vrouwelijke hormonen zul je nooit gespierd worden tenzij je doping gaat gebruiken.
Ieder kilo spier dat je erbij krijgt versneld je stofwisseling waardoor je meer mag eten zonder dat je aankomt en je blijft 24 uur calorieën verbranden na een krachttraining sessie om je spieren te laten herstellen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2013, 00:11
On efil
On efil is offline
Citaat:
Als je echt een perfect strak vol lichaam wilt dan moet je krachttraining doen. Helaas denken de meeste meiden dat ze een bodybuilder worden van krachttraining dus houden ze het heeel erg beperkt en zo licht mogelijk gewicht. Zulke meiden hoor je dan ook vaak klagen over hun lichaam. Je moet krachttraining doen met zware gewichten waarbij je moeilijk 10-15 herhalingen kan maken per set. Vanwege je vrouwelijke hormonen zul je nooit gespierd worden tenzij je doping gaat gebruiken.
Ieder kilo spier dat je erbij krijgt versneld je stofwisseling waardoor je meer mag eten zonder dat je aankomt en je blijft 24 uur calorieën verbranden na een krachttraining sessie om je spieren te laten herstellen.
wat een bullshit, vrouwen kunnen niet gespierd worden tenzij ze doping gebruiken. loooool, alsjeblieft zeg.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2013, 00:11
On efil
On efil is offline
Citaat:
wat een bullshit, vrouwen kunnen niet gespierd worden tenzij ze doping gebruiken. loooool, alsjeblieft zeg.
aanvulling.

1kg spier erbij in 4weken, please, teach me master.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2013, 11:47
Snickers
Snickers is offline
Citaat:
Die heeft de peperclip ook niet uitgevonden hoor....
Met citaat reageren
Oud 10-07-2013, 11:55
TheHunter
TheHunter is offline
Er zijn 2 weken voorbij, vraag me af of FreeYourself iets gedaan heeft...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2013, 11:56
Snickers
Snickers is offline
In eerste instantie zal ik er niet vanuit gaan dat je in 4 weken een platte buik hebt. Een streven hebben is natuurlijk altijd goed, die lat is gewoon te hoog en onrealistisch. Je kan wel vorderingen maken in die 4 weken door elke dag bijv. een uur tot anderhalf uur te gaan sporten + op te letten wat je eet! Ik zou geval een intervaltraining doen: Je begint bijv. om eerst 5 minuten te wandelen, dan 5 minuten hardlopen, 5 minuten wandelen, 5 minuten hardlopen x4.
Daarnaast adviseer ik om een eiwitrijk dieet te nemen. Daarover kun je meer info vinden op het internet. Verder gewoon normaal en gezond eten. (de schijf van 5)
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten