![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Begin met 5 minuten in je tuin of huis te joggen eerst 3 dagen, neem dan een dag rust en dan 10 minuten voor 3 dagen, een dag rust en dan 15 minuten voor 3 dagen joggen. (Dus elke dag 5 of 10 of 15 minuten joggen met 1 rust dag per 3 dagen joggen.) En dan mag je ophogen tot wat je goed vindt. Het belangrijkste is om je dieet onder controle te houden. Je kunt ook niet gaan sporten en afvallen, maar dat zou ik persoonlijk niet doen. Trouwens, in 4 weken tijd gaat het moeilijk worden om een plat buikje te hebben. Het verschilt per persoon hoe dat gaat uitkomen. Ik voel me niet lekker in me vel als ik buiten jog, dus sport ik lekker thuis. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Yeah, dat gaat het hem doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je echt een perfect strak vol lichaam wilt dan moet je krachttraining doen. Helaas denken de meeste meiden dat ze een bodybuilder worden van krachttraining dus houden ze het heeel erg beperkt en zo licht mogelijk gewicht. Zulke meiden hoor je dan ook vaak klagen over hun lichaam. Je moet krachttraining doen met zware gewichten waarbij je moeilijk 10-15 herhalingen kan maken per set. Vanwege je vrouwelijke hormonen zul je nooit gespierd worden tenzij je doping gaat gebruiken.
Ieder kilo spier dat je erbij krijgt versneld je stofwisseling waardoor je meer mag eten zonder dat je aankomt en je blijft 24 uur calorieën verbranden na een krachttraining sessie om je spieren te laten herstellen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
In eerste instantie zal ik er niet vanuit gaan dat je in 4 weken een platte buik hebt. Een streven hebben is natuurlijk altijd goed, die lat is gewoon te hoog en onrealistisch. Je kan wel vorderingen maken in die 4 weken door elke dag bijv. een uur tot anderhalf uur te gaan sporten + op te letten wat je eet! Ik zou geval een intervaltraining doen: Je begint bijv. om eerst 5 minuten te wandelen, dan 5 minuten hardlopen, 5 minuten wandelen, 5 minuten hardlopen x4.
Daarnaast adviseer ik om een eiwitrijk dieet te nemen. Daarover kun je meer info vinden op het internet. Verder gewoon normaal en gezond eten. (de schijf van 5) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Vermageren.. Anoniem345 | 11 | 11-05-2012 07:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Centraal] Buik(spieren) Verwijderd | 19 | 08-08-2005 03:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De een zijn brood is de ander zijn dood. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
buikje billen Liefs_Lau | 26 | 30-03-2005 19:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #14!!!! ekki | 250 | 22-07-2003 22:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
strak plat buikje Verwijderd | 50 | 23-06-2002 15:00 |