Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() goedzo tom ![]() ![]() lekker duidelijk en zeker niet slecht
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is de grootsheid, en onbeschrijflijkheid van de liefde in het licht, waarachter ik schuil, het is het onvatbare dat hier van belang is, en hoe meer regels dat onvatbare proberen te vatten, hoe beter, waaom dan de titel ook niet... bedankt allemaal voor jullie reacties... poëzie leeft hier ![]() Groetjes, Dreampoet
|
tja ik weet het niet... het is mooi, maar ik mis iets. weet niet precies wat. ergens raakt die laatste zin niet helemaal de rest; je het begint met luisteren en stilte, en dan in die laatste zin het licht, dat klopt niet helemaal met elkaar. kun je dat uitleggen? (vergeef me mijn oncomplimenteusheid
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat Verwijderd | 17 | 09-09-2006 14:56 | |
Verhalen & Gedichten |
de verraadster van al wat mooi en goed is homehapero | 10 | 13-05-2006 17:53 | |
Verhalen & Gedichten |
De visie en het visioen Reynaert | 3 | 06-01-2005 23:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Een onafgemaakt af gedicht over de liefde en het niet... Secreet | 3 | 12-06-2002 08:02 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |