Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
(tis toch erg, rij ik zelf 10jaar paard, en nog moet ik nadenken ![]()
||
Citaat:
![]() Naja, over de schouder weglopen is gewoon een kwestie van begrenzen op je buiten teugel en je buitenbeen en als ie de binnenkant ophuppelt andersom. Maargoed, nu heb ik van alles met die schouder uitgelegd. Nu verwacht ik ook wel dat er iets tussen zit ![]()
||
Citaat:
![]() Schouderbinnenwaarts is wat en over de schouder weg lopen ook (en dat is juist niet goed, dus dat wil je niet leren)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar als je paard al wel balans heeft en beide schouders goed in orde zijn, dan help je het balans idd meer naar de knoppen dan dat je het er in traint door het paard over de schouder te laten lopen.
||
Citaat:
![]() ![]() Maar wat ik me afvraag bij Mykado, je geeft aan dat hij vaak niet op een kleine cirkel kan blijven en op de vlucht slaat. Heeft dat ook iets te maken met balans of is ie dan gewoon aan't eikelen? Ik heb namelijk ook meerdere keren paarden gereden die een kleine cirkel eng vonden en over hun buitenschouder wegliepen als ze hun balans dreigden te verliezen. In dat geval kan je ze helpen door eerst op een grote cirkel te oefenen met stelling naar buiten nemen, niet alleen in de hals, maar in het hele lijf, als het ware hetzelfde als over de binnenschouder lopen.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
hoeveel paar schoenen heb jij? Verwijderd | 52 | 23-06-2003 22:06 | |
Lifestyle |
Hoeveel paar schoeisel hebben jullie? Verwijderd | 115 | 30-03-2003 20:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Als je in Paars zat ben je automatisch fout?? dewdrop | 24 | 24-01-2003 12:14 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Zijn er een paar mensen die spaans kunnen en een paar zinnetjes willen vertalen? Dr_Love | 12 | 23-05-2002 14:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
lezer veegt vloer aan met Paars dutch lion | 1 | 12-04-2002 16:54 | |
ARTistiek |
Anita en haar paarden - verhaal Merel zingt | 1 | 03-12-2001 14:08 |