Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dat snap ik niet. Toen ik kleiner was speelde ik ook veel met jongens (er waren ook geen meisjes in de buurt)de jongens in de buurt. Gingen we ninja turtels, power rangers of oorlogje spelen. Ik vond meisjes een beetje saai. Al had ik ze wel en gingen we met barbies spelen. I love them. maar na 5 uur was ik weer de gele power ranger. Erg lang trouwens. Nu is mijn vriendengroep gemengt en ik ben er trots op. Ik zie het probleem niet en btw. Pubers zouden het raar vinden de rest boeit het gewoon niet.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jongens zijn relaxter en als die ruzie hebben slaan ze mekaar es een blauw oog. Vrouwen kletsen over mekaar achter je rug om, maken je zwart. Veel gemener dus.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb ook meer vriendinnen als vrienden! Heb zo'n 15 toch wel ECHTE vriendinnen tegenover 3 ECHTE vrienden........en bij mn kennissen zijn dat ook gewoon meer meiden dan jongens! En ik vind het gewoon helemaal prima ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vrouwen, vreemde wezens Vrouwen, wat zijn dat toch rare wezens, Gevoelig, ingewikkeld, en toch zo mooi, Ze zijn te emotioneel en praten veel, Vrouwen zijn zorgzaam en maken geen zooi. Vrouwen, wat zijn het toch mooie wezens, Prachtige lichamen, alles staat ze goed, Ze doen hun best en verzorgen zich, Vrouwen zijn wezens die ik graag ontmoet. Vrouwen, wat zijn het toch achterbakse wezens, Roddelen, roddelen, kunnen ze meer, Ze maken mensen zwart, zijn niet eerlijk, Vrouwen zijn besluitloos, ze doen mensen zeer. Vrouwen, wat zijn het toch onmisbare wezens, Als moeder, als vrouw, als echtgenoot, Ze zorgen voor je, maken geen misbruik van je, Vrouwen zijn eerlijk en gevoelig, want ze geven zich bloot… (let vooral niet op de kwaliteit, het gaat om de boodschap ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb dat dus ook hoor!! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik krijg echt de enge kriebels van jouw ava. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Homo, verliefd op beste vriend en zelfmoord... Robert2327 | 2 | 23-01-2017 12:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen kevints98 | 5 | 16-11-2013 12:25 | |
Psychologie |
Onzeker en vrienden maken , hoe los je dat o~p livinglonely | 1 | 12-03-2013 12:55 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou zo jaloers? DaStar | 131 | 20-07-2008 17:00 | |
Liefde & Relatie |
Tis al een tijd geleden, soms dwaal je ineens door mijn hoofd. Ben je mij vergeten? O blueeyes_jochie | 39 | 23-04-2003 12:38 | |
Psychologie |
verschil jongens en meiden cultuur light fighter | 18 | 05-01-2003 11:18 |