Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2004, 20:12
meisje833
meisje833 is offline
Ik ga alleen om met jongens, heb helemaal geen vriendinnen. heb wel 2 meiden waarmee ik af en toe los omga maar dat is het wel
Had vroeger veel vriendinnen maar dat is verwaterd sinds deze school (MBO)
zit al 3 jaar met jongens in de klas en ging steeds meer met jongens om in de loop van de jaren,nu eigelijk alleen maar..
Meiden die ik weleens spreek ergens op werk, oude klasgenoten, enz die vinden het best vreemd, ze zeggen heb je geen vriendinnen dan, ga je echt aleen met jongens om..?

Wat is daar erg aan, ik vind jongens veel leuker om mee om te gaan, zijn lekker relax enzo :-D, tuurlijk zou ik het leuk vinden om vriendinnen te hebben maar die heb ik op dit moment gewoon niet ookal ben ik een spontane kletskous en maak ik goed contact met iedereen...

maargoed is toch niet vreemd ofzow als je alleen jongens hebt als vrienden, want meeste mensen kijken dus best raar als ik dat vertel..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2004, 20:13
annetjuh
annetjuh is offline
big deal!!?
wat is er mis mee?
Oud 17-06-2004, 20:15
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Hmm, ik ben ook ongeveer zo (alleen dan met meisjes ). Ik vind er eigenlijk niks raars aan. Heb wel een paar vrienden (2 goede en een aantal, gewoon, vrienden) maar het groottste deel van mijn vriendinkring is meisjes. In welke klas zit je? Jongere kinderen zullen hier sneller van opkijken dan ouderen. Hoe oud ben je zelf en hoe oud zijn de meeste mensen in jouw klas?

Ik vind het niet raar ofzo.

Laatst gewijzigd op 17-06-2004 om 21:09.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:20
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Ernst schreef op 17-06-2004 @ 21:15 :
Ik vind het niet raar ofzo.
waarom zou het raar zijn dan?
dat snap ik niet. Toen ik kleiner was speelde ik ook veel met jongens (er waren ook geen meisjes in de buurt)de jongens in de buurt.
Gingen we ninja turtels, power rangers of oorlogje spelen. Ik vond meisjes een beetje saai. Al had ik ze wel en gingen we met barbies spelen. I love them.
maar na 5 uur was ik weer de gele power ranger.
Erg lang trouwens. Nu is mijn vriendengroep gemengt en ik ben er trots op.
Ik zie het probleem niet en btw. Pubers zouden het raar vinden de rest boeit het gewoon niet.
Oud 17-06-2004, 20:22
meisje833
meisje833 is offline
Ik ben 20 en jongens uit me klas 19/20 ook heb ik jongens vrienden uit nabijgelegen dorpjes naast mijn dorp die zijn dan 18/19, allemaal beetje deze leeftijd

jah bij mij kijken jonge en oude mensen raar op daarvan, ik weet eht niet, sommige meiden denken ook gelijk dat ik al die jongens dan al hebt gehad of dat ik er iets mee wil , maar tzijn gewoon vrienden, en jah geen meiden helaas maar dat kotm misschien nog wel, tuurlijk zou ik graag een hartsvriendin willen hebben, die had ik maar we zijn ehct elkaar ontgroeid hebben gene contact meer, maarja komt misschien nog wel, denk ook dat ik alleen maar jongens vrienden heb mede dankzij ik in een jongens klas en school zit, ik doe dat handel maar er zitten zo weining meiden op die hele school..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:25
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Misschien is het ook omdat meiden elkaar snel als concurrentie zien, ik heb hier in NL meer vriendinnen maar die ken ik ook al echt minimaal 10 jaar.
In Tsjechie ga ik eigenlijk bijna alleen met jongens om
Oud 17-06-2004, 20:26
kayce
kayce is offline
Ik vind het helemaal niet gek
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:43
Verwijderd
Boeie. Als het vrienden zijn maakt het toch niet uit welk geslacht.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 21:06
Sweetsurrender
Citaat:
annetjuh schreef op 17-06-2004 @ 21:20 :
waarom zou het raar zijn dan?
dat snap ik niet. Toen ik kleiner was speelde ik ook veel met jongens (er waren ook geen meisjes in de buurt)de jongens in de buurt.
Gingen we ninja turtels, power rangers of oorlogje spelen. Ik vond meisjes een beetje saai. Al had ik ze wel en gingen we met barbies spelen. I love them.
maar na 5 uur was ik weer de gele power ranger.
Erg lang trouwens. Nu is mijn vriendengroep gemengt en ik ben er trots op.
Ik zie het probleem niet en btw. Pubers zouden het raar vinden de rest boeit het gewoon niet.

Lees jij wat ik schrijf, of alleen de zinnen die je wil lezen? Ik zeg toch in me hele verhaal dat ik (als jongen) ook vet veel met meisjes omga. Je leest de zin sarcastisch, dat isie niet...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 21:13
Qimm
Qimm is offline
jongens zijn over het algemeen ook leuker om mee rond te hangen.
Oud 17-06-2004, 21:21
Sweetsurrender
Haha, dat vind ik dan weer met meisjes

Binnenkort etentje bij mij thuis -->4 jongens, 6 meisjes...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 21:23
elledc
elledc is offline
Ik heb er eigenlijk nooit op gelet maar zelf heb ik ook enkel jongens vrienden. Als ik op stap ga en iets ga drinken 's avonds is het altijd zo dat het eindigt met gesprekken met jongens.
Ik weet niet hoe dit komt, jongens zijn inderdaad relaxer, meer oprecht, to the point enz. Ik sta er eigenlijk niet bij stil, ik zoek liever jongens op dan meisjes en als ik even denk wie er in mijn email-adressenlijst staat, dan is 2/3e daarvan jongen. Tja
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 21:26
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ernst schreef op 17-06-2004 @ 21:21 :
Haha, dat vind ik dan weer met meisjes

Binnenkort etentje bij mij thuis -->4 jongens, 6 meisjes...
Vrouwen zijn gemene achterbakse wezens, niet allemaal natuurlijk

Jongens zijn relaxter en als die ruzie hebben slaan ze mekaar es een blauw oog. Vrouwen kletsen over mekaar achter je rug om, maken je zwart. Veel gemener dus.
Oud 17-06-2004, 21:50
elledc
elledc is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-06-2004 @ 22:26 :
Vrouwen kletsen over mekaar achter je rug om, maken je zwart. Veel gemener dus.
Dat is volledig juist. Onlangs nog in een klerenwinkel, de verkoopster helpt me met mijn keuze, achteraf als ik de winkel buitenga hoor ik ze bezig roddelen. Een goeie vriendin idem dito, met haar 'goeie vriendinnetjes' achter mijn rug om. Mannen zijn nooit zo gemeen, of in ieder geval, niet in zulke grote mate.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 22:06
loveflower
loveflower is offline
Nee dat is niet vreemd.
De andere meiden zijn gewoon jarloers .
Oud 17-06-2004, 23:41
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 17-06-2004 @ 21:12 :
Ik ga alleen om met jongens, heb helemaal geen vriendinnen. heb wel 2 meiden waarmee ik af en toe los omga maar dat is het wel
Had vroeger veel vriendinnen maar dat is verwaterd sinds deze school (MBO)
zit al 3 jaar met jongens in de klas en ging steeds meer met jongens om in de loop van de jaren,nu eigelijk alleen maar..
Meiden die ik weleens spreek ergens op werk, oude klasgenoten, enz die vinden het best vreemd, ze zeggen heb je geen vriendinnen dan, ga je echt aleen met jongens om..?

Wat is daar erg aan, ik vind jongens veel leuker om mee om te gaan, zijn lekker relax enzo :-D, tuurlijk zou ik het leuk vinden om vriendinnen te hebben maar die heb ik op dit moment gewoon niet ookal ben ik een spontane kletskous en maak ik goed contact met iedereen...

maargoed is toch niet vreemd ofzow als je alleen jongens hebt als vrienden, want meeste mensen kijken dus best raar als ik dat vertel..
Echt nix mee, maak je er niet druk om ! Je hoeft jezelf echt niet te verplichten met meiden om te gaan, als je gewoon graag en liever met jongens omgaat, of het......was je lot .........hou dat dan gewoon lekker zo

Ik heb ook meer vriendinnen als vrienden! Heb zo'n 15 toch wel ECHTE vriendinnen tegenover 3 ECHTE vrienden........en bij mn kennissen zijn dat ook gewoon meer meiden dan jongens! En ik vind het gewoon helemaal prima
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 11:51
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik vind dat er niets mis mee is. Al is het ook misschien leuk om ook meiden als vrienden te hebben hoor... maja of je je vriendengroep wil verbreden moet je zelf weten he. Als je je toch goed voelt tussen de jongens is, is dat toch prima, niet. Wat anderen daar van vinden, moet je je niets of weinig van aantrekken.
Oud 18-06-2004, 12:06
Shitonya
Shitonya is offline
Maakt geen reet uit.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 13:43
stuivertje
stuivertje is offline
Ik vind het helemaal niet raar.

Ik heb alleen maar mannelijke vrienden, en 1 vriendin. Als ik zometeen op vakantie ga, ben ik ook het enigste meisje. Ik kan gewoon beter met mannen opschieten.

De meesten vinden dat inderdaad vreemd, maar dat boeit allemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 16:20
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-06-2004 @ 22:26 :
Vrouwen zijn gemene achterbakse wezens, niet allemaal natuurlijk

Jongens zijn relaxter en als die ruzie hebben slaan ze mekaar es een blauw oog. Vrouwen kletsen over mekaar achter je rug om, maken je zwart. Veel gemener dus.
Deze reply deed me hieraan denken...

Vrouwen, vreemde wezens

Vrouwen, wat zijn dat toch rare wezens,
Gevoelig, ingewikkeld, en toch zo mooi,
Ze zijn te emotioneel en praten veel,
Vrouwen zijn zorgzaam en maken geen zooi.

Vrouwen, wat zijn het toch mooie wezens,
Prachtige lichamen, alles staat ze goed,
Ze doen hun best en verzorgen zich,
Vrouwen zijn wezens die ik graag ontmoet.

Vrouwen, wat zijn het toch achterbakse wezens,
Roddelen, roddelen, kunnen ze meer,
Ze maken mensen zwart, zijn niet eerlijk,
Vrouwen zijn besluitloos, ze doen mensen zeer.

Vrouwen, wat zijn het toch onmisbare wezens,
Als moeder, als vrouw, als echtgenoot,
Ze zorgen voor je, maken geen misbruik van je,
Vrouwen zijn eerlijk en gevoelig, want ze geven zich bloot…

(let vooral niet op de kwaliteit, het gaat om de boodschap )
Oud 18-06-2004, 18:17
Dzjes
Dzjes is offline
Ik vind er nix raars aan hoor,
ontdek zelf ook vaak dat ik toch liever jongensvrienden heb dan meisjesvrienden..

Jongens zijn gewoon rustiger, vriendelijker, en vooral eerlijker (niet allemaal, maar mijn vrienden wel)
Zoiets als Qimm zei dus
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 18:27
stuivertje
stuivertje is offline
Citaat:
stuivertje schreef op 18-06-2004 @ 14:43 :

Ik heb alleen maar mannelijke vrienden . Als ik zometeen op vakantie ga, ben ik ook het enigste meisje. Ik kan gewoon beter met mannen opschieten.

De meesten vinden dat inderdaad vreemd, maar dat boeit allemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 18:35
Gothic
Gothic is offline
Ik ga morgen naar een 'feest' van een jongen en er zijn 3 jongens en ik uitgenodigd ... kan prima dus
Oud 18-06-2004, 18:38
Verwijderd
Ik heb hetzelfde, ik heb 1 iemand die ik vriendin kan noemen, de rest waar ik mee omga is mannelijk.... geen probleem hoor
Ik zou niet eens willen...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 18:53
Happy_Murder
Happy_Murder is offline
Nix mis mee!! Ik heb zelf wel een aantal goede vriendinnen, en een aantal goede vrienden. En als ik bij de jongens ben, voel ik me veel vrolijker! Met hun kun je lkkr dollen enzo. En je hebt ook veeeeel minder snel ruzie met ze, bij een meisje hoef je nog maar te zeggen dat ze sjaggo is, en je hebt ruzie. En jongens kun je teminste eens affetoe een lekkere mep verkopen! Meisjes zijn dan ook gelijk weer op hun teentjes getrapt.( jah, ik heb zo mijn agressieve momenten)
Oud 18-06-2004, 18:54
Verwijderd
Het is misschien wat minder gewoon, maar ach, als jij toevallig met die jongens beter overweg kunt dan met de meisjes die je kent, vooral doen dan
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 20:24
Verwijderd
ik heb hetzelfde.
alhoewel er wel een paar meisjes zijn met wie ik superveel omga.
maar die meisjes gaan verder ook alleen maar met jongens om :\
hm-hm.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 20:32
DvoorA
DvoorA is offline
ik heb ook zoiets. Ik vertrouw meisjes nooit zo als ik jongens vertrouw. Ik heb altijd het gevoel dat ze mij afkeuren of jaloers zijn of achterbaks zijn. Bovendien heb ik geen zin in 'meidenavonden'. Maar het probleem met jongens is, dat vrijwel al mijn goede vrienden of exen zijn, of ooit iets met mij wilden of nog stiekem willen. Daardoor neem ik afstand en raak ik ze kwijt. Het is niet dat ze niet genoeg van me houden, ze houden te veel van me (voor in een vriendschap). Op deze manier verlies ik dus ook jongens-vrienden Er zouden onzijdige vrienden moeten zijn
Oud 18-06-2004, 20:34
vixen
vixen is offline
Ik ga veel meer met jongens om dan met meisjes. Alhoewel ik ook best vriendinnen heb, alleen wat minder. En ik weet niet waarom. Jongens zijn gewoon leukerr.
Oud 19-06-2004, 12:36
Verwijderd
dat heb ik ook maar ik ben er ook niet rouwig om want de meeste meisjes zijn gewoon vermoeiende kutwijven....
met jongens kan je gewoon kloten en lol hebben en die denken niet zo na over gevolgen en die willen niet alles weten van vanalles.
en ze lullen niet de hele tijd over kleren, make up, hoeveel mensen ze afgewerkt hebben en hoe erg hun problemen wel niet zijn mbt relaties en kleding enz

conclusie: boys are more fun
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 20:32
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
DNMB schreef op 18-06-2004 @ 21:32 :
ik heb ook zoiets. Ik vertrouw meisjes nooit zo als ik jongens vertrouw. Ik heb altijd het gevoel dat ze mij afkeuren of jaloers zijn of achterbaks zijn. Bovendien heb ik geen zin in 'meidenavonden'. Maar het probleem met jongens is, dat vrijwel al mijn goede vrienden of exen zijn, of ooit iets met mij wilden of nog stiekem willen. Daardoor neem ik afstand en raak ik ze kwijt. Het is niet dat ze niet genoeg van me houden, ze houden te veel van me (voor in een vriendschap). Op deze manier verlies ik dus ook jongens-vrienden Er zouden onzijdige vrienden moeten zijn
ja nou moet ik zeggen dat er idd 3 bij zitten die mij leuk hebben gevonden en 1 is me ex
ik heb dat dus ook hoor!!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 17:35
filia dei
filia dei is offline
Hahaha, der is echt helemaal niets mis mee (volgens mij)
Ik heb ook totaal geen vriendinnen... meer omdat ik niet houdt van al dat geroddel en gezeik over make-up en jongens.
Me zusje zegt dat ik zelf praktisch een jongen ben... maar goed

Maar ik heb dus wel een aantal hele goeie vrienden. En dat zijn nog wel de nerds van de school ook. Maar boeiend het zijn mijn vrienden! Ze zijn der altijd voor mij, ik kan vet goed met ze opschieten en bijna met alle problemen bij ze terecht. Zelfs met meisje problemen als ongesteld zijn ofzo. We bespreken echt onwijs veel en het is mega handig als je een keer verlieft bent omdat zij me kunnen vertellen hoe jongens denken en ik hun hoe meisjes denken. Dus...

Maak je gewoon niet zo druk om wat de rest van de wereld ervan vind. Als het jouw vrienden zijn ga je ze toch niet laten vallen omdat een of andere griet waar je toch niets mee hebt het een tikkeltje raar vind
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 17:39
loveflower
loveflower is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 18-06-2004 @ 13:06 :
Maakt geen reet uit.
Oud 24-06-2004, 18:10
Verwijderd
ik ben volgens mijn vrienden een jongensmeisje en ze zijn er best blij mee
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-06-2004 @ 21:43 :
Boeie. Als het vrienden zijn maakt het toch niet uit welk geslacht.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 19:24
Verwijderd
Citaat:
meisje833 schreef op 17-06-2004 @ 21:12 :
dat is niet zo raar, waarschijnlijk ben je een pot
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 19:28
Verwijderd
Ik ga ook bijna alleen met jongens om.
Maarja ik ben dan ook pot he.

Ik vind de meisjes hier bitches daarom.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 19:46
Madgirl
Madgirl is offline
Binnenkort heb ik een verjaardagsfeest. Er komen iets van 18 mensen, waarvan maar 7 meisjes.
Ik vind het altijd wel gezellig met meisjes, maar toch kan ik altijd meer lachen met jongens, en meer mezelf zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 21:08
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Loumpiaatje schreef op 24-06-2004 @ 20:28 :
Ik ga ook bijna alleen met jongens om.
Maarja ik ben dan ook pot he.

Ik vind de meisjes hier bitches daarom.
ik ben best wel lief
Oud 25-06-2004, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 24-06-2004 @ 22:08 :
ik ben best wel lief
Ik bedoelde hier waar ik woon.

Ik krijg echt de enge kriebels van jouw ava.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 17:24
Isha
Isha is offline
Ik vind het niet vreemd dat je alleen jongens als vrienden hebt, des te meer sexbuddies En jongens roddelen minder, zeiken minder en houden hun bek als je de tv op studio sport zet.
Oud 25-06-2004, 18:13
Luna
Luna is offline
Ik heb ook meer vrienden dan vriendinnen. Ik ga ook liever met jongens om dan meisjes, veel relaxter in omgang. Ik kan soms een beetje kriegelig worden van het getut van meisjes, ik ben niet zo tuttig zegmaar (en dan bedoel ik tuttig niet negatief, ik bedoel dat ik gewoon niet zo meisjesachtig ben soms)
Ik denk dat heel veel meisjes dit wel hebben. Ik heb een paar goede vriendinnen(3) en ga verdre nog met een aantal meisjes goed om en verder alleen maar met jongens. En waarom zou dat raar zijn als jij je er gewoon prettig bij voelt?!
Oud 25-06-2004, 19:39
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
buiten school om ga ik ook met meer jongens als meisjes om.
Had vrijdag 2 verjaardagen op 1 verjaardag: 30 mensen, 2 meisjes
en op die ander 25 mensen 5 meisjes
Oud 25-06-2004, 19:53
Blondfun
Blondfun is offline
niks mis mee, misschien wel beter: jongens die verkopen elkaar 1 klap en dan is de ruzie over en meisjes, oeh die halen het bloed onder elkaars nagels vandaan zo af en toe
Reageren

Regels voor berichten