![]() |
|
![]() |
Ik wou jullie vragen om mijn enquete in te vullen, wat ik heb gemaakt voor Algemene Natuurwetenschappen. Het gaat over Internet gebruik. ALVAST BEDANKT! Niek
Enquete op: www.niekonline.nl
|
![]() |
|
Verwijderd
|
owww neej toch niet
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop3.zonnet.nl', Server: 'smtp.zonnet.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F iemand enig idee wat dit betekend???? |
![]() |
|
Verwijderd
|
goed, aangezien hij niet verzonden wil worden zet ik de antwoorden hier maar ff neer
v dorp 12-18 vaak 40 E of meer breedband, kabel thuis, anders (school) allemaal zoeken, amusement, chat, discussie, anders nee mp 3, games regelamtig nee, hele cd downloaden + branden regelmatig 12-18 regelmatig |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik zal de antwoorden dan ook maar hier opschrijven:
Vrouw Dorp 1. 12-18 2. Vaak (minimaal ½ uur per dag) 3. € 25,- tot € 40,- 4. Breedband (kabel, ADSL, enz.) 5. Thuis 6. Surfen, mailen, chatten, downloaden, site bijhouden, anders. 7. Zoeken, discussie, chat, anders. 8. Soms 9. Mp3s, programma's 10. Wel eens gedaan 11. Nee, ik download geen muziek van Internet 12. Ja, heel vaak (elke dag) 13. 18-30 14. Regelmatig |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[ANW] Placebo-effect (korte enquête) la_petite_moi | 4 | 30-05-2014 14:48 | |