Advertentie | |
|
![]() |
|
tjah, ik ga op twee zomerkampen, en er moet toch iemand zijn waar mensen terecht kunnen, dus kun je bij de vereniging waar ik bij zit (njn, www.njn.nl) een korte cursus krijgen, en vervolgens vertrouwenspersoon zijn, maar ik wilde toch iets meer weten.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sowieso ben je geen hulpverlener, je hoeft iemand dus niet te 'genezen'. Ik denk niet dat het aan een 'vertrouwenspersoon' op een kamp is om iemand op die manier psychologisch te ondersteunen (zo zie ik een vertrouwenspersoon zonder opleiding of wat dan ook ook niet, als ik heel eerlijk ben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar verder heb ik hier inderdaad nog geen ervaring mee, alle gesprekken met vrienden even buiten beschouwing gelaten dus. daar heb ik vast ook wel wat aan maar zeker niet genoeg. maarja. ik ga mn best doen. ik verwacht geen problemen van de zomer, maar ik was en ben nog steeds erg benieuwd naar jullie meningen, adviezen, tips. verder is het zo dat ik echt geen verantwoordelijkheid heb, ik moet alleen helpen. iig bedankt voor de reacties tot nu toe! ga vooral door met posten ![]() editje: iemand tips over mensen met heimwee?
Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 21:57. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
vertrouwenspersoon Rik-vertr.pers. | 38 | 11-05-2007 17:32 | |
Drugs & Alcohol |
vertrouwenspersoon Rik-vertr.pers. | 2 | 28-04-2007 20:01 | |
Liefde & Relatie |
vertrouwenspersoon Rik-vertr.pers. | 1 | 28-04-2007 20:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
vertrouwenspersoon Rik-vertr.pers. | 3 | 28-04-2007 20:00 | |
Psychologie |
Hoe is de vertrouwenspersoon bij jou op school? metallica | 48 | 30-05-2004 19:59 | |
Psychologie |
vertrouwenspersoon mercurius | 1 | 17-02-2002 21:25 |