![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zelfs nu ik geen suiker mag, eet ik suikervrije chocola omdat ik het absoluut niet kan laten ![]() ![]() Maar in principe.. hm, ik heb geen verslavingen waar ik vanaf wil. Dus op zich is het makkelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als je écht wil stoppen doe je het gewoon, punt. stap 1) zeg: "ik stop met roken" stap 2) koop geen sigaretten meer en bedank vriendelijk als iemand je een sigaret aanbiedt; "nee dank je, ik ben gestopt" ik heb bijna vijf jaar lang behoorlijk wat gerookt en ben met nieuwjaar gestopt, dus je kan al niet zeggen "dan was je niet verslaafd" of "benieuwd hoe lang je dat volhoudt" |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn vader heeft vanaf zijn 15de tot 51ste enorm veel gerookt en op een dag besloot hij het gewoon niet meer te kopen... Hij rookt nu alweer 2 jaar helemaal niet meer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() en het is echt zo simpel... je moet er alleen wel helemaal achter staan enzo. rolleyes zijn kut
||
Citaat:
Maar dat stond in de fancy.... Je weet wel dat tijdschrift. Ikz eg tog niet dat ut niet waar is. Zou ik nooit zeggen van zo iets vrolijks ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wilskracht. Altijd wilskracht, of je nu cold turkey stopt of afbouwt... Je moet willen stoppen om te kunnen stoppen...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
hoe kom ik er vanaf? Verwijderd | 14 | 16-05-2012 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Psychologie |
Forum-verslaving... Mois | 10 | 01-04-2005 20:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Drugs moet op doktersrecept gratis worden verstrekt Playerboy_1986 | 20 | 06-05-2004 13:07 | |
Drugs & Alcohol |
verslaving van slaappillen zeekoe | 6 | 02-04-2003 14:15 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |