Advertentie | |
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kortom, belast je voeding eens wat minder, door bijvoorbeeld de cd-rom drives tijdelijk zonder stroom te zetten. (trek de stroom-plug eruit) en vervang anders je voeding eens?
||
Citaat:
Dus ook ik ga hier mee met de voeding of ventilatie van de kaart, maar daar had je al tegen argumenten voor gegeven volgensmij... En DJ mark, leg mij eens uit hoe een internet verbinding kan uitvallen door voeding. Bedoel je dan dat de stroom wegvalt bij de pci modem kaart?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kapotte voeding dus? het valt te proberen... een brakke modem zou ook kunnen, denk ik, de hele pc is al vrij oud zoals je begrijpt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ook ben ik benieuwd: wat zit er precies in de pc aan cd-drives, pci-kaarten, harde schijven, en vooral, het wattage van je voeding.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar er zit in: - een pci-netwerkkaart - een modem (ook pci denk ik) - een cdbrander die het al jaren niet meer doet (toen is de ellende ook begonnen) - een cdromspeler - een nvidia videokaart die destijds helemaal goed & hip was - verder een 600mhz pentium, ehm, 64 mb ram, 12 gb harde schijf... en de pc is trouwens van SKY. Dat Dixons-merk. Dus het is geen a-merk, hij is geassembleerd, vermoed ik. |
![]() |
||||
Hoi Krummeltje
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Check uiteraard of alles goed vast zit. Probeer ook om de stroom er af te halen (stekker eruit) en dan de kast dicht te maken en dan aan te doen. Werkt het dan wel? Veel succes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb gezocht naar wat voor voeding erin zat maar kon het niet vinden... Waar staat dat? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|