Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarnaast kan ze natuurlijk niks veranderen aan wat haar moeder doet, dus dit is in feite geheel overbodig...
||
![]() |
Citaat:
wie zou dat toch zijn? ik niet...ik verbeter geen mensen op die manier
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
(laat ik wijselijk niet reageren op de opmerkingen over spellingsfouten. Naja, kan het niet laten: d/t is nooit mijn sterke kant geweest...
![]() Haar moeder vond het nodig om verhaal te halen bij mijn moeder. Ik vind dat belachelijk, want we zijn inderdaad 19 jaar, waarom kunnen we dat niet zelf even oplossen? Ik heb haar deze brief gemaild, en ik heb tot nu toe niks terug. Morgen zie ik haar op t werk, ik laat jullie wel weten hoe het ging, mocht er interesse zijn. Groetjes, Stefanie
|
Ben wel benieuwd inderdaad. Zoals alle voorgaande members al commentaar gegeven hebben op het feit dat je haar enigzins gevoelig kan raken is even nauw als hoe ik erover denk.
Daarom ben ik wel benieuwd, en zal zij waarschijnlijk wel eventueel met gesprekstof naar je toe komen om erover te praten. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Even al die spelfouten terzijde (die je voor het gemak best ff had kunnen verbeteren na deze posts), had je de brief beter persoonlijk kunnen geven.
En vage moeders idd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je kan er altijd wel goede bedoelingen mee hebben... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoiets? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is gewoon storend. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als iemand je vraagt om je te helpen met een tekst, wat spelling betreft, dan mag het, maar dan ben je ook niet zozeer aan het verbeteren. Verbeteren is ongevraagd irritant en fout bezig zijn, maar je ook beter voelen dan de ander, en het geeft je dan waarschijnlijk een kik om fouten bij een ander te vinden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het geeft mij verder geen kick om fouten bij iemand te vinden, ik voel mezelf dan ook niet algeheel superieur aan iemand ofzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
verbeteren is fout, want het is niet je doel behulpzaam te zijn. mits iemand je vraagt om te helpen, dan mag je verbeteren, anders ben je alleen iemand die zich wil bewijzen...kijk mij, ik zie fouten bij anderen, ik wil alleen maar helpen. BULL SHIT
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens vroeg de topicstarter wél om hulp, ze wilde weten of het een nette brief was. Een brief met veel spelfouten is niet net ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kijk, typefouten maakt iedereen, maar heel consequent d/t fouten maken is gewoon irritant. Als je te lui bent daar op te letten in de posts die je op 't forum zet, moet je rekening houden met commentaar. Verder begrijp ik niet helemaal hoe iemand in je klas d/t fouten kan verbeteren, tenzij je op het bord aan 't schrijven was. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet het gewoon niet meer, misschien jullie wel? KirstenR | 11 | 28-10-2009 17:33 | |
Liefde & Relatie |
Mag ik dit van hem verwachten? Alistar | 20 | 30-09-2005 20:37 | |
Studeren |
leuk vinden of werk vinden? geriber | 26 | 10-04-2005 18:59 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet dit nu? Verwijderd | 9 | 28-02-2005 21:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gesprek in the plaatselijk grocery lestat080 | 10 | 28-11-2004 21:41 |