Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2004, 07:16
LMP
LMP is offline
Heb je wel eens dat je een paar dagen wakker bent of misschien in een paar dagen een paar uur geslapen hebt. Dan lijk je wel heel wakker, heel geconcentreerd maar je lichaam is op.

Heb je dan ook wel eens hallucinaties? Dat heb ik wel eens. Dan heb ik gewoon 2 avonden niet geslapen. En dan ga ik staren, en dan gaat alles opeens gek doen. Of 's avonds laat wordt ik dan bang voor iest, (wat dan ook, misschien wel iets wat ik ooit in een film heb gezien) en dan krijg je DAAR een hallucinatie van. DAT is niet leuk echt niet!!

Maar het is wel vet.. Alsof je aant tippen bent
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2004, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Luka schreef op 21-07-2004 @ 08:16 :
Heb je wel eens dat je een paar dagen wakker bent of misschien in een paar dagen een paar uur geslapen hebt. Dan lijk je wel heel wakker, heel geconcentreerd maar je lichaam is op.

Heb je dan ook wel eens hallucinaties? Dat heb ik wel eens. Dan heb ik gewoon 2 avonden niet geslapen. En dan ga ik staren, en dan gaat alles opeens gek doen. Of 's avonds laat wordt ik dan bang voor iest, (wat dan ook, misschien wel iets wat ik ooit in een film heb gezien) en dan krijg je DAAR een hallucinatie van. DAT is niet leuk echt niet!!

Als je het niet leuk vindt moet je meer slapen...Gun je lichaam ook eens wat rust, dit kan niet goed zijn, en die hallucinaties zijn er niet voor niets natuurlijk...

Waarom ga je in vredesnaam zo met je lichaam om? Koester het...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 11:53
Fade of Light
Fade of Light is offline
Dat gaat vanaf morgen gebeuren waarschijnlijk...72 uur niet slapen...3 volle dagen dus
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 11:59
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 21-07-2004 @ 12:53 :
Dat gaat vanaf morgen gebeuren waarschijnlijk...72 uur niet slapen...3 volle dagen dus
LAN party of feest oid? Geen slaap? Caffeine pillen? Veel succes.

Als je iets abnormaals ziet na 72 uur, maak er dan ajb. een foto van ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 12:03
Fade of Light
Fade of Light is offline
Waarschijnlijk een LAN + feesie ja En anders kan het ook nog gewoon eh? Neh geen hulpmiddelen nodig, ik kan niet in slaap vallen als ik het niet wil *klopt af*
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 04:12
Verwijderd
Ruis zien, de illusie dat het regent, rare zwarte bewegende vlekken, voorwerpen die groter of kleiner lijken te worden, voorwerpen die lijken te verschuiven, de weerspiegeling van een pen/hand/iets zien in papier..

Had/heb ik sowieso vrij vaak, als ik niet of weinig slaap wordt het erger/duidelijker. Bang zijn is gay, ik let er gewoon al lang niet meer op. Boeiend.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 06:23
LMP
LMP is offline
Paranoide schreef op 22-07-2004 @ 05:12
Citaat:
Bang zijn is gay

Whahahaha je bent het eerste meisje die ik dat heb zien zeggen of laat staan horen zeggen
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 14:46
inferno3000
inferno3000 is offline
P.p.p.p.p.addo's!!!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 14:58
Nona
Nona is offline
Hm, na heel lang niet slapen was ik uiteindelijk in slaap gevallen, maar ik werd veel te vroeg wakker gemaakt. Toen raakte ik helemaal in paniek. Liever niet meer eigenlijk.
Oud 25-07-2004, 15:52
kimberley
kimberley is offline
Ja ooit een vliegreis gemaakt. Het vliegtuig vertrok om 6 uur smorgens dus om 12 uur gingen we al naar schiphol. Die nacht dus overgeslagen en de volgende nacht ook.
Ik zag echt hele rare dingen, ik maakte het ook niet zelf mee leek wel, alles leek een film. Ik kon antwoorden, maar ik was het niet die het zei. Dat was echt heel eng.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 10:00
Omnipresence
Omnipresence is offline
ja, dat ik heb ik erg vaak, ik slaap slecht en als ik wil kan ik dus hallucinaties opwekken, door me te concentreren. het kan ook doorslaan, zodat het uitmondt in dissociatief gedrag en dat is wat minder en boezemt angst in.

Laatst gewijzigd op 27-07-2004 om 10:12.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 10:11
ABrules
ABrules is offline
mja, heb het wel eens, ben ook een behoorlijk slechte slaper... en dan lijkt het of er gezichten op mij af komen gevlogen... beetje zoals spoken... en dat gebeurt heel snel, ook krijg ik het gevoel dat ik val... mja, ik kan niet zeggen dat ik er bang van wordt, omdat ik DENK dat het allemaal niet echt is.
Oud 29-07-2004, 16:45
NaProx
NaProx is offline
Vet, dat moet ik proberen.. GO NACHTDIENST!!!

Naja, vanaf vandaag dus .
Oud 05-08-2004, 22:47
kaatje in da house
kaatje in da house is offline
ach ik zie op elk uur van de dag wel eens dingen die anderen niet zien, dus ik kijk er niet zo heel vreemd meer van op

en ik blijf t tof vinden, dat hallucineren (maar dat is meer onder invloed van bepaalde middelen)

Karin
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 05:56
Ghost
Ghost is offline
Ik had vooral vroeger, als ik moe of koortsig was, dat alles erg ver van me af leek, alsof ik door de achterkant van een verrekijker keek. Dan lag ik in bed en zag een steeds een piepkleine deur, en als ik sliep had ik altijd dezelfde soort dromen over ergens mee bezig zijn, eindelijk klaar zijn en dan blijk je nog nieteens een procent af te hebben oid. En een soort vaag gepiep in je kop, ruzies ofzo.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Luka schreef op 21-07-2004 @ 08:16 :

Wees er maar trots op, grote jongen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 15:15
Higgs Boson
Higgs Boson is offline
Als ik weinig slaap en veel blow heb ik dat altijd

Vooral bij dingen met patronen, (straat stenen enz.)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten