Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2004, 20:30
Pan Am
Pan Am is offline
Ben jij stiekem een burgertrutje? Iedereen is dat toch wel een beetje in mindere of meerder mate. Verlang jij naar een burgerleven. Gewoon, gelukkig getrouwd, een paar lieve kindjes, en een baan waar je het naar je zin hebt. Ik stiekem wel. Het lijkt me best leuk om met mijn man en kindjes op vakantie te gaan, en mijn kinderen op te voeden en af en toe de BBQ aan te steken om met de hele familie hotdogs te verbranden En lekker onderuit op debank met een wijntje en een DVD is ook niet verkeerd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2004, 20:33
Poppycock
Poppycock is offline
Euhhmm... op dit moment wil ik van alles, behalve zoiets. Ik wil een half jaar/ jaar in het buitenland werken, andere culturen leren kennen yadayada...

Dus neej eigenlijks niet. Over 10 jaar zal dat wel anders zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 20:35
Verwijderd
het forum stikt ervan
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 20:35
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Alatheia schreef op 22-07-2004 @ 21:33 :
Euhhmm... op dit moment wil ik van alles, behalve zoiets. Ik wil een half jaar/ jaar in het buitenland werken, andere culturen leren kennen yadayada...

Dus neej eigenlijks niet. Over 10 jaar zal dat wel anders zijn.
Dat heb ik nu al drie jaar lang gedaan. Ik heb de hele wereld gezien. Van India tot Mexico. Kenia tot Schotland. En in Amerika gewoond zelfs. En daar wil ik uiteindelijk burgerlijk gaan doen. Met een wit houten huis in Connecticut en een front porch met een rocking chair
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 20:36
Verwijderd
Ik ken genoeg mensen om me heen die jaren lang hebben geroepen: 'Alles behalve dat!' maar nu hard op weg zijn er één te worden. Ik zie niet zoveel drama in een burgertrut zijn. Okay, ik heb ook niet de behoefte om in de zoveelste nieuwbouwwijk terecht te komen, een leven van 9 tot 5 enz, maar met een beetje regelmaat is niets mis. Ik koop zelfs dingen bij de Ikea! En ik wil toch wel kinderen, een leuke man, een leuke baan en ook wel een lekker voorspelbare vakantie, misschien.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 20:38
Pan Am
Pan Am is offline
Op een gegeven moment heb je gewoon geen zin meer in anti-burgerlijk gedoe. En ik gok dat ik over een jaar of 5 op dat punt ben beland
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 20:38
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 22-07-2004 @ 21:35 :
Dat heb ik nu al drie jaar lang gedaan. Ik heb de hele wereld gezien. Van India tot Mexico. Kenia tot Schotland. En in Amerika gewoond zelfs. En daar wil ik uiteindelijk burgerlijk gaan doen. Met een wit houten huis in Connecticut en een front porch met een rocking chair

oh dat lijkt me echt geweldig... <3
Ik zou wel een tijd in Australie willen wonen, lijkt me echt gaaf land
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 20:39
Briseïs
Briseïs is offline
ik kwam vandaag een hele burgerlijke strik tegen op de uitnodiging voor de bruiloft van mn neef

maargoed, ik ben wel voor een beetje burgerlijk, maar niet te
Oud 22-07-2004, 20:40
Verwijderd
ik heb in parijs gewoond zodat niemand me meer burgerlijk kan vinden
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 20:40
grandmommy
grandmommy is offline
euhm... ooit lijkt me dat wel leuk, maar nu niet. En ik wil eigenlijk ook geen kinderen. Maar wel een man, alleen wil ik ook niet trouwen. Blaa, laat maar weer. Ik wil het toch wel. - stiekem-
ik zit in de ontkenningsfase.

als ik trouwens een man wil, wil ik wel een type zoals die zanger van wealthy beggar
Oud 22-07-2004, 20:58
Verwijderd
ben wel een burgertrutje denk ik
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 21:03
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Ik ben een dikke burgertrut wannabe!
Oud 22-07-2004, 21:04
Verwijderd
niets mis mee
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 22-07-2004 @ 21:35 :
het forum stikt ervan
ik ben burgerlijk, maar lang niet zo erg als de type's op liefde en relatie Jah, ik geef eerlijk toe dat ik soms burgerlijk ben! Ik eet om half 7 en soms weer om half 8, maar ik ga echt niet een kwartier staan wachten met het opdienen van het eten als het zes uur is. En wie heeft zich niet schuldig gemaakt om op een zondagmiddag een museumbezoekje te doen? En ik ga ook wel eens naar de verjaardagen van mijn familieleden... conclusie: bijna iedereen is burgerlijk
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 21:43
grandmommy
grandmommy is offline
ik geloof dat ik best burgerlijk ben eigenlijk. Ik zit graag met de poes op schoot klaar voor het acht uuur journaal enzo, en op vaderdag naar mijn opa in duitsland enzo
Oud 22-07-2004, 21:49
schimmel
schimmel is offline
mijn leven is erg regelmatig, slapen, douchen, eten, internetten, eten, slapen, lezen, enz enz
Oud 22-07-2004, 21:59
Vice
Vice is offline
Om eerlijk te zijn maak ik mee geen zorgen of ik wel of niet een burgertrutje ben. Ik wil gewoon een leuk leven en het interesseerd me dus echt niet of dat dan een burgelijk leventje is.
Oud 22-07-2004, 22:00
Hagel
Hagel is offline
ik ben niet echt een burgertrutje, hoewel ik wel 2 jaar heb samengewoond in mijn korte leventje tot nu toe. Hmm misschien ben ik dan toch een burgertrutje
Oud 22-07-2004, 22:32
fucking hero
fucking hero is offline
Citaat:
Vice schreef op 22-07-2004 @ 22:59 :
Om eerlijk te zijn maak ik mee geen zorgen of ik wel of niet een burgertrutje ben. Ik wil gewoon een leuk leven en het interesseerd me dus echt niet of dat dan een burgelijk leventje is.

wel of niet burgerlijk word je leven alleen maar moeilijker van.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 22:33
Femic
Femic is offline
Het lijkt me wel leuk, maar nu nog niet. En ik wil niet alleen maar een gezinnetje stichten en dan huismoeder worden, ik wil ook carrière maken.
Oud 22-07-2004, 22:52
Verwijderd
vreeslijke shirtjes
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 22:57
vixen
vixen is offline
Ik voel me al burgerlijk als ik boterhammen voor iemand sta te smeren. Maar aan de andere kant vind ik het wel leuk om broodjes te maken en de was op te hangen enzo. Maar dat is alleen omdat dat zo lekkah ruikt.
Ik ben niet echt een burgertrutje en dat ga ik nooit worden ook.
Oud 22-07-2004, 23:06
snoodaard
snoodaard is offline
Ken, als je een keer lekker onderuit op de bank met een DVD'tje en wat wijn met me wilt moet je dat gewoon vragen hoor
Oud 23-07-2004, 08:48
Verwijderd
Van burgerlijke dingen doen word je gelukkig. Ik kan het iedereen aanraden.

Alleen heb ik een hekel aan barbequeen. Ik snap niet waarom mensen voor 20.000 EUR een nieuwe keuken in hun huis laten bouwen met afzuiging, zodat er geen kookluchtjes kunnen ontsnappen, en dan daarna in de tuin in de rook gaan zitten en op een primitief grilletje hun vlees laten verbranden.

Verder ben ik gek op Eddie Wally. 'Cherie!' En het sprookjesbos in de Efteling. 'Papier hier!'
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 09:24
Verwijderd
ik ben best burgerlijk: ik ga samenwonen
maar kinderen: nee, komende aantal jaren niet. ik wil zelf eerst leuke dingen doen. kleine kinderen vind ik vaak niet leuk. dus misschien dat ik over een heel aantal jaar misschien wel dat zou willen.
trouwen: zou ik al wel sneller doen. mooie jurk enzo
vroeger toen ons hele gezin nog wel samen was, was het altijd heel leuk om vanalles samen te doen, ik ben wel zo'n huismus (journaal om 8 uur, rtl boulevard enzo)
ik vind het fijn om familie te zien.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2004, 09:25
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 09:35
Verwijderd
Volgens mij ben je trouwens pas burgerlijk als je het zelf niet weet. Dus, als je burgerlijke dingen doet om erbij te horen. Wannabees zijn burgerlijk. Maar het is NIET burgerlijk, als je burgerlijke dingen doet, omdat je ze leuk vindt en als je weet dat het burgerlijke dingen zijn, maar dat je niks kan schelen. Dat laatste heet trouwens snob of snobbistisch .
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 09:47
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
schimmel schreef op 22-07-2004 @ 22:49 :
mijn leven is erg regelmatig, slapen, douchen, eten, internetten, eten, slapen, lezen, enz enz
idd

ach ik weet niet of ik het al ben maar ik word het in ieder geval wel..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 09:49
Luna
Luna is offline
Toen ik 15 was had ik een anti burgerlijkheidsfase en deed ik er alles aan om niet burgerlijk te zijn, ik vond het afschuwelijk en was pissed op mn ouders dat we elke dag om dezelfde tijd aten
Nu hou ik soms wel van een beetje burgerlijkheid. Toen ik nog samen met mn ex was maren we heel burgerlijk, hij had zn eigen huis dus deden we samen boodschappen en de afwas. Heerlijk vond ik dat, maar ja, het ging wel vervelen..
Oud 23-07-2004, 11:58
Verwijderd
Als ik met bertbart trouw wel ja, dan liggen we iedere zaterdag ochtend in bed de NRC te lezen terwijl ik ontbijt maak, we gaan nog wel uit maar niet te laat want op zondag gaan we naar onze moeders met zelf gebakken cake.

Ja, mijn toekomst <3
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 12:06
Verwijderd
ik ben niet echt burgerlijk denk ik.
en mijn ouders ook niet.
mijn moeder danst in haar onderbr00k door de kamer op de rolling stones en mijn vader is de artiheid zelve.
en ik ben daar een slap aftreksel van.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 12:43
Verwijderd
Niet eens stiekem
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 23-07-2004 @ 13:43 :
Niet eens stiekem
zelfkennis de gekste
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 18:26
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Oud 23-07-2004, 18:32
Otis
Otis is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-07-2004 @ 13:43 :
Niet eens stiekem
ga weg sarah , jij gebruikt pappilotten ..en niet alleen voor in je haar

ik ben te knap en drink te veel om burgerlijk te zijn
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 18:32
Haligh
Haligh is offline
Gister noemde van die ruzie zoekers ons kakkers

Dat was best
Oud 23-07-2004, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 23-07-2004 @ 19:32 :
ga weg sarah , jij gebruikt pappilotten ..en niet alleen voor in je haar

ik ben te knap en drink te veel om burgerlijk te zijn
Niet? Waarvoor dan nog meer? Daarbij gebruik ik ze niet op reguliere basis ofzo
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 18:56
Otis
Otis is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-07-2004 @ 19:53 :
vieze plekjes
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 19:57
Gadje
Gadje is offline
stiekem ben ik wel een burgertrutje
uiteindelijk wil ik wel gelukkig getrouwd zijn en ook wel kinderen
maar geen 9 tot 5 baan, wil wel zelf weten wat ik kan/mag doen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 20:14
Verwijderd
Ik heb een hekel aan kinderen, ik eet geen vlees dus een ouderwetse BBQ zal niet gaan, de ene helft van m'n familie is dood en de andere helft moet ik niet dus familiefeestjes zijn ook al niet van de partij ennn ik vind trouwen vrij nutteloos.

Maar een wijntje met een DVD gaan er altijd wel in, natuurlijk. Dus misschien word ik wel alsnog burgelijk.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 20:34
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-07-2004 @ 19:53 :
Het zou beter voor de samenleving zijn als je je papillotten op een plekje stopt waar de zon nooit schijnt, want zoiets kun je ons écht niet meer aandoen hoor!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 20:35
Otis
Otis is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 23-07-2004 @ 21:34 :
Het zou beter voor de samenleving zijn als je je papillotten op een plekje stopt waar de zon nooit schijnt, want zoiets kun je ons écht niet meer aandoen hoor!

ik weet wel een leuk plekje
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 20:37
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Otis schreef op 23-07-2004 @ 21:35 :
ik weet wel een leuk plekje
Vertellllll!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 20:37
Otis
Otis is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 23-07-2004 @ 21:37 :
Vertellllll!
hint: er past heel veel in
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 20:38
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Otis schreef op 23-07-2004 @ 21:37 :
hint: er past heel veel in
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 21:45
Verwijderd
hou op saar is de schattigheid zelve!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 17:50
smilegirl
smilegirl is offline
trouwen....pff nou nee dank je...ik ben niet zo voor trouwen...ooit zou ik miss wel een kindje willen..als ik eens een keer 30 ben ofso en goed van het leven genoten heb....en tuurlijk wil ik een huis....maar nee voorlopig wil ik geen burgertrutje zijn...en zou nooit een ras echte burgertrut worden maar misschien toch wel een heel klein beetje
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 18:02
Nannel
Nannel is offline
Hmm ik, degene die altijd het hardste riep; NEE, IK word niet burgerlijk, ik ga niet trouwen, ik wil geen kinderen..werd toen ik voor het eerst een serieuze relatie kreeg (is nu weer uit hoor) echt de burgerlijkste burgertrut die je je maar kunt voorstellen..samen naar de Edah was het uitstapje van de week Maar ja op den duur ging dit ons allebei ook maar vervelen..waren ook pas 17..

En nu ben ik weer lekker anti-burgerlijk

Maar heel stiekem ben ik bang dat ik ooit maar weer eens heel burgerlijk ga worden..en ach dan is er ook niets mis mee!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 20:49
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
smilegirl schreef op 26-07-2004 @ 18:50 :
trouwen....pff nou nee dank je...ik ben niet zo voor trouwen...ooit zou ik miss wel een kindje willen..als ik eens een keer 30 ben ofso en goed van het leven genoten heb....en tuurlijk wil ik een huis....maar nee voorlopig wil ik geen burgertrutje zijn...en zou nooit een ras echte burgertrut worden maar misschien toch wel een heel klein beetje
Wat een onzin dat je niet meer van het leven zou kunnen genieten als je een kind hebt. Alsof je leven dan voorbij is. En kinderen komen en gaan. Het is heus niet zo dat je er je hele leven aan vast zit. Kinderen krijgen ook hun eigen leven hoor.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 20:55
schimmel
schimmel is offline
jamaar je zitr er wel de beste tijd van je leven aan vast.
en je krijgt grijs haar van ze
+ rimpels
Reageren

Regels voor berichten